Dan zie je meer dan ik zie. Alle 4 streams zijn morsdood.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:49 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Dit is alles wat ik zie.
Rik en Semih praten over drugs en verantwoordelijk gebruik ervan.
2quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:49 schreef ThaSandman het volgende:
Moesten nog zeker 4 berichten.
....ja ja ...ik blijf die 7de pagine lezenquote:
.....ja graag .....ik stem meequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:52 schreef scanman01 het volgende:
Mag dat lekkere wilde haar van Micheline terug please ?
...hiero ..nee neequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:53 schreef henk.jansen het volgende:
Zo een onweer in Capelle aan den IJssel
Zomaar even een vraagje: denk jij echt dat het slecht gaat tussen die twee?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Dat niemand probeert Micheline te versieren nu het slecht gaat met haar en Semih![]()
Ja Tijn pak dr en dan komt Semih en dan de 1e rellen in het huisquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:55 schreef Kinga het volgende:
Tijn zit wel de hele tijd aan Mich, let maar es op.
Ja dat las ik op het weblog ik kijk elke dag maar een uurtje ofzo en nooit de uitzendingen dus weet het maar half allemaal , dus vertel me hoe het dan zitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zomaar even een vraagje: denk jij echt dat het slecht gaat tussen die twee?
...zal zo dan wel komen....zit met wat vertraging denk ik ....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:54 schreef henk.jansen het volgende:
Beetje er langs richting Aalsmeer![]()
Semih reageert op Micheline zoals ik weleens op mjn vriendin reageer als het even niet goed gaat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zomaar even een vraagje: denk jij echt dat het slecht gaat tussen die twee?
Ze zitten elkaar de hele tijd te jennen. Is allemaal gein. Die relatie zit wel goedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja dat las ik op het weblog ik kijk elke dag maar een uurtje ofzo en nooit de uitzendingen dus weet het maar half allemaal , dus vertel me hoe het dan zit
Dat is dan wel weer mooi, allemaal die theorietjesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:55 schreef Bluezz het volgende:
Marlies denkt dat het morgenochtend de live uitzending is, dat morgen de tuindeur open gaat en het dan helemaal donker is, en het voor hun ochtend is
Jammerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zitten elkaar de hele tijd te jennen. Is allemaal gein. Die relatie zit wel goed
Dat denk ik ook, alhoewel ik ze niet over 10 jaar ook nog bij elkaar ziequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Ze zitten elkaar de hele tijd te jennen. Is allemaal gein. Die relatie zit wel goed
Zo zijn ze al bijna vanaf dag 1. Die twee maken constant gein. Ze spelen kleine ruzietjes zegmaar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Semih reageert op Micheline zoals ik weleens op mjn vriendin reageer als het even niet goed gaat.![]()
En da's nie goe als je in het BB huis zit![]()
Ja, ik weet het natuurlijk niet zeker... maar de dingen die ik zie wijzen daar wel op. Je ziet altijd een glimlach bij beide als ze weer een 'ruzie' hebben.quote:
Ja, Egbert mag er wezen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Doe mooi op tijd de streams aan, tering wat een jetsers.![]()
![]()
ik ben het met marlies eens daar moet wel iets haar zittenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:01 schreef scanman01 het volgende:
De keurige Tijn: "Ik heb altijd een bosje boven m'n pik"
Henk, je ben wel erg OT.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:58 schreef henk.jansen het volgende:
Nog even over dat onweer
[afbeelding]
Nu nog je uitspraken een beetje opleuken in de vorm van ik ben volwassenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Doe mooi op tijd de streams aan, tering wat een jetsers.![]()
![]()
Ja die Turk en Tieten, dat zit zeker wel goed, de hele tijd elkaar opnaaien, een echte puber-liefde relatie.
...okee....volgens de anwb zit ik op 7,7 km afstand...12 minuten rijden?????...ra ra waar zit ik ...hihihquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:58 schreef henk.jansen het volgende:
Nog even over dat onweer
[afbeelding]
Wat weet jij daar nou van??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:02 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik ben het met marlies eens daar moet wel iets haar zitten
WHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:02 schreef Flujas het volgende:
en dadelijk komt Janine " van wie zijn die haren in het doucheputje?''![]()
Donders, wij hebben hier weerlichten en donders, en gelukkig mogen we morgenavond ook boven de grond blijvenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Henk, je ben wel erg OT.
Maar nu je eens een avondje boven de grond ben zie dat het nog steeds onweert van tijd tot tijd.![]()
Hier alleen weerlicht.![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:02 schreef Flujas het volgende:
en dadelijk komt Janine " van wie zijn die haren in het doucheputje?''![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:02 schreef scanman01 het volgende:
Iemand schreeuwt keihard om Sabrina.
Semih: "De buren, hé !"
BB is heel erg anti looks-veranderingen. Denk dat dat ook de hoofdreden was waarom Hummie zo boos was op Menno vorig jaar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:06 schreef scanman01 het volgende:
We mogen de nieuwe look van Semih niet zien
Egbert achter de rug van Semih om gepijpt door Jeroenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:07 schreef rubstar het volgende:
misschien gebeuren er nu wel allemaal geheime dingen..
![]()
Semih krijgt nu een plakbaardquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:07 schreef rubstar het volgende:
misschien gebeuren er nu wel allemaal geheime dingen..
![]()
misschien heeft BB genoeg van al die uiterlijke wisselingen.. en mocht Semi ze baard nie scheren..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:06 schreef scanman01 het volgende:
We mogen de nieuwe look van Semih niet zien
een nieuwe look zou Hummie overigens geen kwaad doen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
BB is heel erg anti looks-veranderingen. Denk dat dat ook de hoofdreden was waarom Hummie zo boos was op Menno vorig jaar.
Terug plakken al die haren!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:07 schreef rubstar het volgende:
[..]
misschien heeft BB genoeg van al die uiterlijke wisselingen.. en mocht Semi ze baard nie scheren..
kan die mooi het haar van Tijn en Jeroen gebruikenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:07 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Semih krijgt nu een plakbaard
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:08 schreef rubstar het volgende:
[..]
kan die mooi het haar van Tijn en Jeroen gebruiken![]()
Die valt niet meer te redden, zelfs met een extreme (extra hard deze keer) makeover.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:08 schreef Flujas het volgende:
[..]
een nieuwe look zou Hummie overigens geen kwaad doen...
Nederlandquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:08 schreef BorTheWolf het volgende:
Het begint hier ook te flitsen, rara waar zit ik ?
schouder nodig?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:09 schreef puntoortje het volgende:
saaaaaai....HUMMMMMMMMMMIE....ik ga huilen hoor
Doe maar jongenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:09 schreef PC eend het volgende:
Ik had me leven gebeterd en wou alleen nog maar ontopic gaan
Huh in 1 x goed !?!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nederland
Heerlijk land. Warmste juli... natste augustus. Waar anders dan in NL.
...uhm...ROELOFARENDSVEEN??????quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:08 schreef BorTheWolf het volgende:
Het begint hier ook te flitsen, rara waar zit ik ?
Heb je weer gelukquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:10 schreef BorTheWolf het volgende:
De TT klopt in iedergeval wel weer
Is dat NL ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...uhm...ROELOFARENDSVEEN??????
Verzin jij de NS-dagtrips??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nederland
Nou, dan heeft Hummus een bril nodig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:11 schreef Veulen het volgende:
Hmm ze hadden toch al een soort van waarschuwing te pakken over extreme veranderingen. Daarom haalde jeroen z'n vlechten er ook uit.
Hummie beweerd dat de kijker ze dan niet meer zou herkennen.
Ik zit tegen 4 eyes aan te kijkenquote:
.....JA.....quote:
denk ik ook ja.. opzich raar dat ze dat niet laten zien.. hoort er toch ook bij. Meteen zeggen dat al het eten ingeleverd moet worden.. gewoon ff een leuke draai aangeven.. of staat alles al vast in het draaiboek van Hummiquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:10 schreef Lyza het volgende:
Ze krijgen vast een waarschuwing met daarbij de opmerking dat er NIET over gesproken mag worden en gaan daarna de streams weer aan.
Maar da's gissen
Ja, me too.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Damn.. IK had graag de reactie van iedereen gezien op Semih's nieuwe look.
Talpa volk hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:11 schreef Veulen het volgende:
Hmm ze hadden toch al een soort van waarschuwing te pakken over extreme veranderingen. Daarom haalde jeroen z'n vlechten er ook uit.
Hummie beweerd dat de kijker ze dan niet meer zou herkennen.
Dan moet je even naar Scanman Tietuhh deel 3 gaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:12 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Mister sandman bring me a dream![]()
![]()
Afkickverschijnselenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:12 schreef Kinga het volgende:
jezus, dit is irritant...
Mister sandman bring me a dream stream:Zquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:12 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Mister sandman bring me a dream![]()
![]()
...daar woont/ woonde bart spring in 't velt.......zuchtquote:
Je moet ook geen schele wijven van de straat halen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit tegen 4 eyes aan te kijken
Dat zijn vooral nep dreams.. Alleen die van Micheline nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:12 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Dan moet je even naar Scanman Tietuhh deel 3 gaan.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:13 schreef natronic het volgende:
[..]
Mister sandman bring me a dream stream:Z
Dan moet eerst Semih naakt gaanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:12 schreef GJVH het volgende:
Ja, ook de pikken moeten hetzelfde blijven, want BB wil een wedstrijd gaan houden ´Van wie is deze pik?´. De forumgebruikers kiezen de juiste pik bij de juiste man en diegene die goed gekozen worden verdienen een joker. Daarom komen ze zo vaak in beeld...
Ik sla door....
HAHAHAHHAA, dat is nog eens humor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:12 schreef GJVH het volgende:
Ja, ook de pikken moeten hetzelfde blijven, want BB wil een wedstrijd gaan houden ´Van wie is deze pik?´. De forumgebruikers kiezen de juiste pik bij de juiste man en diegene die goed gekozen worden verdienen een joker. Daarom komen ze zo vaak in beeld...
Ik sla door....
Beter idee jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:13 schreef natronic het volgende:
[..]
Mister sandman bring me a dream stream:Z
Wiequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...daar woont/ woonde bart spring in 't velt.......zucht
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:12 schreef GJVH het volgende:
Ik sla door....
.... ja die zien wel allemaalquote:
Anders gaan ze niet meequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Je moet ook geen schele wijven van de straat halen.![]()
....jij is een grapjas denk ik .....quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:12 schreef GJVH het volgende:
Ik sla door....
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....jij is een grapjas denk ik .....
quote:
....misschien doen ze wel of het nu de live uitzending is?????quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:17 schreef natronic het volgende:
het gaat er op lijken dat ze een flinke veeg uit de pan gaan krijgen en dat wij er niks van mogen weten
Als het alleen censuur zou zijn, zouden ze toch de camera's op het dammen kunnen zetten..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:17 schreef Bluezz het volgende:
Zou het censuur zijn? Omdat ze allemaal hun pikkies en lijven aan het scheren zijn?
....ik ook....vanaf nu dan hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:16 schreef Kinga het volgende:
Als streams niet binnen 15 min aan gaan ben ik weg..
Dát zou echt 'hard' zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....misschien doen ze wel of het nu de live uitzending is?????
nee... hummie is nu in haar lederen pakje het huis binnen gestaptquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....misschien doen ze wel of het nu de live uitzending is?????
Nee hoor, het is censuur omdat er nu 1 grote gang bang incl Hummie bezig is. Komt vast nog wel een uncensored DVD versie van.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:17 schreef Bluezz het volgende:
Zou het censuur zijn? Omdat ze allemaal hun pikkies en lijven aan het scheren zijn?
2 DUIMPIESSSSSSSSSSSSSSSquote:
denk dat als een oude schoen kraaktquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:19 schreef BorTheWolf het volgende:
damn moet om 05:30 alweer op, nah ga niet zitten wachten tot dat hummie dr natte doos droog heeft, Adieu luitjes zwaai zwaai![]()
![]()
over het algemeen is dat toch andersom hierquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nederland
Ik zit echt niet te wachten op Hilde met een wijnfles.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:20 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nee hoor, het is censuur omdat er nu 1 grote gang bang incl Hummie bezig is. Komt vast nog wel een uncensored DVD versie van.
Dan zal het ook wel zo ruikenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:20 schreef natronic het volgende:
[..]
denk dat als een oude schoen kraakt![]()
die wil ik dan eventueel wel zien maar dan hummie-lessquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:20 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nee hoor, het is censuur omdat er nu 1 grote gang bang incl Hummie bezig is. Komt vast nog wel een uncensored DVD versie van.
....slaap lekker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:19 schreef BorTheWolf het volgende:
damn moet om 05:30 alweer op, nah ga niet zitten wachten tot dat hummie dr natte doos droog heeft, Adieu luitjes zwaai zwaai![]()
![]()
dat willen we idd NIET zien...........quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:19 schreef natronic het volgende:
[..]
nee... hummie is nu in haar lederen pakje het huis binnen gestapt
heb al gemaild naar derquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:24 schreef Henk_de_Vries het volgende:
Iemand het telefoonnummer van hummie?
Nietusquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:25 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wat nou Hummie, die slaapt man!
Heb je d'r ook bijgezegd dat die pil Drion heet!!!quote:
De enige chick van Etienne is Hilde.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:27 schreef ThaSandman het volgende:
Die Jeroen zit wel veel met de chicks van Etienne vandaag.
welke stream?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:27 schreef Canisfire het volgende:
Ze wil zijn piersing zien. Nou kom op Tijn.
Stream 2 en 1 net.quote:
Met ook niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:27 schreef Coraatje het volgende:
semih zonder baard is helemaal niks
Tuurlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je d'r ook bijgezegd dat die pil Drion heet!!!![]()
Is hij moslim?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:27 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wat is er nou anders?!?!
Die semeh heeft geen haar meer en voor de rest?
Lijk me niet dat hij moslim is , die mogen toch niet naakt enzo?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is hij moslim?
Heeft hij zich helemaal kaalgeschoren?
Ik zou de streams ook ff uitgooien voor de zekerheid![]()
Semih is geen moslim.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:32 schreef Canisfire het volgende:
Lijk me niet dat hij moslim is , die mogen toch niet naakt enzo?
Heeft hij dat verteld?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:33 schreef __Saviour__ het volgende:
semih is geen moslim
Wonderbaarlijk hoe je aan die ttt komt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Semih is geen moslim.
Tijn, Turk en Tieten gaan nog een menage a trois doen, telkens wanneer ik de streams aan gooi zitten ze bij elkaar.![]()
vroeg ik me ook af bij zijn pa en hilde denkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:35 schreef BB-King het volgende:
Hey Jeroen zit met Sabrina... waar is Etienne!!!
en jij kent ook alle Turken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft hij dat verteld?
Ik ken geen turken die geen moslim zijn.
Dan heb je op school niet echt goed opgelet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:36 schreef PC eend het volgende:
Ik ken geen turken die geen moslim zijn.
Je hebt ook liberale moslimsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:32 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Lijk me niet dat hij moslim is , die mogen toch niet naakt enzo?
Of ik ken ze gewoon nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan heb je op school niet echt goed opgelet.
Ik ben LS niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:39 schreef henk.jansen het volgende:
Is dat oudzeer ofzo ?
Of juist wel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Denk overigens dat de Turkse gemeenschap niet blij is met deze van Turkse afkomstige jongeman in BB.
Er bestaat ook een normale westerse gemeenschap hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Denk overigens dat de Turkse gemeenschap niet blij is met deze van Turkse afkomstige jongeman in BB.
Viel mij ook al op dat geflirt tussen die 2quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:41 schreef Coraatje het volgende:
ligt dat aan mij ik vind micilini erg geintressert in tijn ook nu semih er bij is ,ze wilde zijnpiering bij zijn eikel zien ,tijn wilde dat ze zich omdraaide want hij deed zijn broekje uit en zij wilde het zien ...
jup en daarvoor zei hij nog net toen ze haar bovenstukje uitdeed doe de deur dicht joh gek tegen miciliniquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:44 schreef BB-King het volgende:
Een naakte Semih... en weer een geel oog!
Ik ben ook een kloon, ik zit hier sinds 2001. Ik postte eerst onder de nick Showtime, maar ik had geen zin meer in die nick. Vandaar dat ik alle oude (gebruikers) info weet, gezien mijn korte registratie datum.quote:
Zijn homepage?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:46 schreef Henk_de_Vries het volgende:
Voor mijn beeldvorming wat weet de moeder van etienne niet?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:47 schreef Fikkert het volgende:
ach die e10 is weer zielig aan het doen om wegens aandacht gebrek.... had ie niet aan egbert verteld dat ie een moppie had zwanger gemaakt en dat zn moeder het niet weet ofzo ?!?!
Serieus?!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:47 schreef Fikkert het volgende:
ach die e10 is weer zielig aan het doen om wegens aandacht gebrek.... had ie niet aan egbert verteld dat ie een moppie had zwanger gemaakt en dat zn moeder het niet weet ofzo ?!?!
Zoiets dacht ik ook al.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:48 schreef Henk_de_Vries het volgende:
Ja het gaat over het extreem rechts zijn. Zijn moeder weet het niet. Zij vader kwam er twee jaar geleden. Blijkbaar heeft hij het er moeilijk mee...
ja zoiets heeft ie wel verteld afgelopen nacht, maar ik kan iets anders gemist hebben... ach, vertelt ie zo nog wel een keer... helemaal niet voorspelbaarquote:
Ik had geen zin meer in die nickquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik ben ook een kloon, ik zit hier sinds 2001. Ik postte eerst onder de nick Showtime, maar ik had geen zin meer in die nick. Vandaar dat ik alle oude (gebruikers) info weet, gezien mijn korte registratie datum.![]()
Turk en tietenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een niveau verschil, de gesprekken tussen Roel en Dido van vorig jaar, vergeleken met de gesprekken tussen Turk en Tieten dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |