Merwedestraat enzo toch ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
'k Heb nog heul geen rivier gezien![]()
Omdat mn huisgenoten kut waren, mn kamer vond k ook niet alles, de huisbaas liet bij problemen niks van zich horen, en k bleef daar liever op mn kamer dan in de woonkamer enzo de rest tegen te komenquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:29 schreef U het volgende:
waarom zo snel verhuisd dan?
Inderdaad, ik ging laast naar station lopen omdat ik geen bushalte kon vindenquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:34 schreef U het volgende:
ahja klinken allemaal als goede redenen inderdaaden parkweg is ook prima te doen met betrekking tot 't centrum enzo (en met het station natuurlijk!)
Dan kies ik deze wel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:59 schreef Sebasser het volgende:
Ja.
Woon jij hier ook?quote:
ver die gehandicapte meneerquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:49 schreef MinderMutsig het volgende:
Welk topic?![]()
Ik woon in de buurt van Groningen.
Ik durf niet meer te zeggen welk gat.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
ver die gehandicapte meneer
In zo een gat ja?
Sinds ik naar school ga ken ik er een paar, is het 1 van deze?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te zeggen welk gat.![]()
Zevenhuizenquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sinds ik naar school ga ken ik er een paar, is het 1 van deze?
Grootegast
Appingedam
Verder kom ik even niet meer
Het is gemeente Leek, ligt tussen Leek, Roden en Marum.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ken het wel, maar weet niet waar het ligt precies
Ah, die andere bekende plaatsen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het is gemeente Leek, ligt tussen Leek, Roden en Marum.![]()
Roden ken je toch wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |