Dat was dan ook dinsdagavond, een fractie van een seconde. alsof het licht even aan en uit ging.quote:Op zaterdag 23 september 2006 07:33 schreef teigan het volgende:
ik heb niets gemerkt van een stroomstoring, maar ik woon wel in Selwerd..
maf zeg...
het licht ging aan en uit (onee, eigenlijk anders omquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat was dan ook dinsdagavond, een fractie van een seconde. alsof het licht even aan en uit ging.
Ok, dat had ik niet gezien... foutje...quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat was dan ook dinsdagavond, een fractie van een seconde. alsof het licht even aan en uit ging.
Ik zit er nog geen 100 meter vanaf...meuren dat het doetquote:Op donderdag 28 september 2006 12:03 schreef nietzman het volgende:
Wanneer gaan de grenzen open? Hoog tijd dat die suikerfabriek eens weg geconcurreerd word.
Weet je hoe slecht voor de economiequote:Op donderdag 28 september 2006 14:08 schreef teigan het volgende:
Nu hebben we trouwens geluk, want door de tegenvallende bietenoogst is de fabriek later begonnen dan gepland, en stopt ook weer eerder..
Ik ook! Ik krijg dan altijd zo'n heerlijk gevoel van 'zucht.. Groningen'..quote:Op donderdag 28 september 2006 16:37 schreef Bob. het volgende:
Ik vind het wel lekker ruiken eigenlijk.
Wat is er zo "vies" aan dat water? Het lijkt mij daar schoner dan menig kanaal in Nederlandquote:Op donderdag 28 september 2006 19:24 schreef Miss_kausalaya het volgende:
oh en ja en hoorsnemeer kom ik wel, of nouja hoorsneplas, maar alleen om echt te zonnen, ik weiger echt om in dat vieze water te gaan.
Rivierenbuurt..quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben verhuisd
Ja, nu alweer. Maar goed, woon nu achter station, geen idee welke wijk dat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |