ik was er nog van plan heen te gaan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:10 schreef Cassius het volgende:
Grote brand (nu wel):
[..]
Schijnt om een drukkerij te gaan.

Niet zo makkelijk? Jij hoeft alleen maar de Pop Dijkemaweg of Ulgersmaweg af te fietsen en je bent erquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik was er nog van plan heen te gaan.
alleen via de fiets kom ik er niet zo makkelijk.

the palace.. het werd eens tijdquote:Op donderdag 14 september 2006 07:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
02:21:31 14-09-06 10 G BRAN Pr 1 AUT.BRANDALARM OMS AVP 257 THE PALACE GELKINGESTRAAT 1

Dan ga ik daar wat vaker heenquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:05 schreef U het volgende:
of 'n ander onderwerp: zitten de internationale studenten nou doorgaans in de sally's of de rumba; ik dacht dat ze het naar de rumba hadden verplaatst, maar gisteravond was 't nog bomvol engelssprekende studente in de sally's (kan me ook voorstellen dat ze de sally's gewoon leuker vinden)

Ze zitten zeer zeker nog steeds in de Sally's hoor. Vooral Britten en Ieren. Ik heb het vermoeden dat de niGgAh's onder ons meer naar de Rumba gaan.. maar dat is slechts een (bevooroordeeld) vermoedenquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:05 schreef U het volgende:
of 'n ander onderwerp: zitten de internationale studenten nou doorgaans in de sally's of de rumba; ik dacht dat ze het naar de rumba hadden verplaatst, maar gisteravond was 't nog bomvol engelssprekende studenten in de sally's (kan me ook voorstellen dat ze de sally's gewoon leuker vinden)

Ik ga geregeld naar de Sally's op maandag, alhoewel ik gewoon een hollandse boer benquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:05 schreef U het volgende:
of 'n ander onderwerp: zitten de internationale studenten nou doorgaans in de sally's of de rumba; ik dacht dat ze het naar de rumba hadden verplaatst, maar gisteravond was 't nog bomvol engelssprekende studenten in de sally's (kan me ook voorstellen dat ze de sally's gewoon leuker vinden)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |