Je bent bij deze uitgenodigd om nog eens een keertje Emmen te bezoeken in al haar/zijn nieuwe gloriequote:Op zondag 1 oktober 2006 23:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Er was toen echt niks dat open was op de shaormaboer na. Ik was op bezoek bij een vriendin die stage liep in de dierentuin en we wilden wat gaan eten. Ze zei al dat dit lastig zou worden aangezien er helemaal niks te doen was in Emmen en ze kreeg gelijk.
We hebben gezocht, we hebben gevraagt, maar ook de lokale bevolking keek ons glazig aan toen we op woensdagavond om een restaurantje vroegen. Uiteindelijk zijn we dus bij de shaormaboer beland (die als sluitingstijd 9 uur op de deur had staan) waar ze rond kwart over acht, toen wij net ons eten kregen, de boel al begonnen op te ruimen, stoelen op de tafels zetten en rond kwart voor negen de deur uit werden gekeken.
Welkom in Emmen.![]()
Echt uitnodigend is ie niet nee....quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:33 schreef MaxMark het volgende:
En trouwens, de huidige TT zuigt toch, dus slechter wordt het niet
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:33 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je bent bij deze uitgenodigd om nog eens een keertje Emmen te bezoeken in al haar/zijn nieuwe glorie
Misschien is dan dat envelopding naast 'big brother' misschien wat voor jouquote:
In 't begin, en er dan met mijn idee vandoor gaanquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:45 schreef Gollemrulez het volgende:
Je kreeg wel aandacht toch...![]()
...en dat envelopding is voor niemand wat. Neem dan gewoon MSN ofzo.
Digitaal?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
In 't begin, en er dan met mijn idee vandoor gaanIk voel me gebruikt
![]()
Jij mag 'em ook gewoon maken hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:04 schreef Gollemrulez het volgende:
Tsjonge nog maar 10 berichten tot de nieuwe tt.. Spannend.
In dat geval welterustenquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:08 schreef Gollemrulez het volgende:
Hoeft niet, ik ben tenslotte geen Drent, en ga ook zo slapen...
denk ik.
Ja leuk zo'n eenmalige ervaringquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Er was toen echt niks dat open was op de shaormaboer na. Ik was op bezoek bij een vriendin die stage liep in de dierentuin en we wilden wat gaan eten. Ze zei al dat dit lastig zou worden aangezien er helemaal niks te doen was in Emmen en ze kreeg gelijk.
We hebben gezocht, we hebben gevraagt, maar ook de lokale bevolking keek ons glazig aan toen we op woensdagavond om een restaurantje vroegen. Uiteindelijk zijn we dus bij de shaormaboer beland (die als sluitingstijd 9 uur op de deur had staan) waar ze rond kwart over acht, toen wij net ons eten kregen, de boel al begonnen op te ruimen, stoelen op de tafels zetten en rond kwart voor negen de deur uit werden gekeken.
Welkom in Emmen.![]()
Ik niet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:11 schreef MaxMark het volgende:
Is de rest nu ook ineens gaan slapen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |