In tegenstelling tot Enschedé?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook gelijk het enige leuke in Emmen.![]()
Dat is wel het plan inderdaad. Heb een paar jaar terug een afstudeerproject gedaan daar. Toen was dat stuk op de Es net klaar allemaal.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:05 schreef U het volgende:
Ik ben wel in dat tweede losstaande gedeelte geweest, maar daar was nog niet zoveel; een hoop pinguins en een half in aanbouw zijnde waterfabriek... Wordt alles dan die kant op verplaatst?
D'r zitten ook nog wat van die Zuid-Amerikaanse lama-beesten en schildpadden en nog wat van dat spul. En ja, ik geloof (niet helemaal zeker) dat de rest daar naar toe gaat. Maar dan wordt het wel vol, want ze zijn ook van plan om daar het nieuwe theater van Emmen te gaan bouwen. 't Wordt nog wel een wereldstadquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:05 schreef U het volgende:
Ik ben wel in dat tweede losstaande gedeelte geweest, maar daar was nog niet zoveel; een hoop pinguins en een half in aanbouw zijnde waterfabriek... Wordt alles dan die kant op verplaatst?
Probeer het morgen gewoon nog eensquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:07 schreef Gollemrulez het volgende:
Tsja als rasgroninger val je er dan nu bijna buiten he...
Tof, wat moest je doen dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is wel het plan inderdaad. Heb een paar jaar terug een afstudeerproject gedaan daar. Toen was dat stuk op de Es net klaar allemaal.
Laten we maar een eigen topic beginnenquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:07 schreef Gollemrulez het volgende:
Bij weinig creativiteit zou ik me dat kunnen voorstellen jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook gelijk het enige leuke in Emmen.![]()
In Enschede heb je in ieder geval leuke kroegjes en kan je op iedere avond van de week uit eten of de kroeg in. Probeer dat in Emmen maar eens. Als je daar midden in de week uit eten wilt moet je goed zoeken en dan vind je nog alleen maar de shaormatent of de chinees. En kroegen moet je al helemaal om zoeken.quote:
Och arme, morgen mag jij weer hoorquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:07 schreef Gollemrulez het volgende:
Dat moet ik toch heel erg met je oneens zijn hoor. Er zijn in de laatste jaren best wel veel nieuwe eetgelegenheden bij gekomen waar je doordeweeks terecht kunt. Zowel in als buiten het centrumquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
In Enschede heb je in ieder geval leuke kroegjes en kan je op iedere avond van de week uit eten of de kroeg in. Probeer dat in Emmen maar eens. Als je daar midden in de week uit eten wilt moet je goed zoeken en dan vind je nog alleen maar de shaormatent of de chinees. En kroegen moet je al helemaal om zoeken.
Een onderzoek over het energieverbruik van de waterfabriek en of dat dan efficienter was/ is dan bij een gewone waterzuivering. Was wel leukquote:
De laatste keer dat ik het probeerde is ook alweer een jaar of 7 geleden. Ik vond 't toen wel heel zielig voor al die mensen in Emmen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat moet ik toch heel erg met je oneens zijn hoor. Er zijn in de laatste jaren best wel veel nieuwe eetgelegenheden bij gekomen waar je doordeweeks terecht kunt. Zowel in als buiten het centrum
En kroegen zijn er ook genoeg, echte stapkroegen helaas nog wat weinig, buiten de standaard-kroegjes..
Dat heeft heul niks met creatieviteit te maken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Bij weinig creativiteit zou ik me dat kunnen voorstellen ja
Lexie kwam toen ook nog langs, was dat in de tijd dat jij er was?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een onderzoek over het energieverbruik van de waterfabriek en of dat dan efficienter was/ is dan bij een gewone waterzuivering. Was wel leuk.
Je medeleven is hartverwarmendquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het probeerde is ook alweer een jaar of 7 geleden. Ik vond 't toen wel heel zielig voor al die mensen in Emmen.Fijn dat dat nu beter is.
![]()
Nee was iets eerder geloof ik.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Lexie kwam toen ook nog langs, was dat in de tijd dat jij er was?
Dan met niet goed zoeken, of niet goed willen zoekenquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat heeft heul niks met creatieviteit te maken.![]()
Groningen stad #6 - Power to the Drents!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:25 schreef Gollemrulez het volgende:
M'n laatste Drenthe belevenis was via station Assen richting het tt-circuit en terug... Verder jaren naar Dwingeloo op vakantie geweest, bij gebrek aan geld (ik was nog jong)![]()
Dat ik dit post in het Groningen topic, ben al benieuwd naar de volgende tt.
Ik ben voorquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:28 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Groningen stad #6 - Power to the Drents!
Er was toen echt niks dat open was op de shaormaboer na. Ik was op bezoek bij een vriendin die stage liep in de dierentuin en we wilden wat gaan eten. Ze zei al dat dit lastig zou worden aangezien er helemaal niks te doen was in Emmen en ze kreeg gelijk.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan met niet goed zoeken, of niet goed willen zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |