Dat was wel weer grappig om te horen, die regiekamer.quote:
De fragmenten lijken inderdaad wel langer en elkaar sneller op te volgen.quote:Op zondag 3 september 2006 22:08 schreef tong80 het volgende:
Hup nieuw fragment. Je hebt toch niks te melden
Jezus was onbevlekt ontvangen hoor.quote:Op zondag 3 september 2006 22:11 schreef Slam het volgende:
jezus al die stomme huwelijken
het wachten is nog op de wonderen die kinderen hetenquote:Op zondag 3 september 2006 22:11 schreef Slam het volgende:
jezus al die stomme huwelijken
Personeel & Arbeid.quote:Op zondag 3 september 2006 22:15 schreef tong80 het volgende:
Walgelijke man. Ja meneer ze heeft haar studie wel afgemaakt. Jij was te dom meneer.
Maar hij legt wel uit waarom hij dat niet durft/wil,quote:Op zondag 3 september 2006 22:13 schreef tong80 het volgende:
Silvey Meis maakt ie af. Maar de schijnheil durft geen voorbeelden te noemen die hem niet aan staan ion de muziekindustrie.
Wie is ie wel om dat zo te zeggen. Hij moest zich schamen de hufter. Ik heb ook niks met die meid mar hij praat alsof ie de almachtige zelf is.quote:Op zondag 3 september 2006 22:17 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vind hem wel vermakelijk, maar hij heeft zelf wel een hele hoge dunk van zichzelf. Over Sylvie heeft hij helemaal gelijk![]()
Dat had ik je van te voren kunnen vertellen.quote:Op zondag 3 september 2006 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is ie wel om dat zo te zeggen. Hij moest zich schamen de hufter. Ik heb ook niks met die meid mar hij praat alsof ie de almachtige zelf is.
Ja hallo, hij is de Zomergast. En als je per se in je witte jurk op tv mooi wil zijn, moet je dit soort kritiek kunnen verdragen. Bovendien heeft hij gelijk.quote:Op zondag 3 september 2006 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is ie wel om dat zo te zeggen. Hij moest zich schamen de hufter. Ik heb ook niks met die meid mar hij praat alsof ie de almachtige zelf is.
Hij vloog een paar keer uit de bocht over Sylvie, maar de kern van zijn mening gaf hij als mens. Dan mag hij die van mij geven. En trouwens, hij zegt iets over Meis wat we allemaal al heel lang wistenquote:Op zondag 3 september 2006 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |