Nee er zijn op dit moment 2 maps die je co-op kunt spelen, later vast meer maps dmv downloadable content.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:09 schreef Fathom het volgende:
Ik kan echt heel weinig info vinden over de co-op mogelijkheden online.. Kun je gewoon de volledige story mode spelen online of?
en is dit dan met 2 spelers?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee er zijn op dit moment 2 maps die je co-op kunt spelen, later vast meer maps dmv downloadable content.
Same Here! Maar dan omgeving A'damquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:01 schreef Armageddon het volgende:
Iemand nog tips voor de omgeving Delft/Den Haag? Ik wil hem uit mijn werk gaan halen.
Laten we maar hopen dat in dit dorp ook present is!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:14 schreef KingLysandus het volgende:
Vele Bart Smits hebben hem nu!Ik ga hem lekker spelen.
Op andere forums hebben vele mensen ze ook bij BS vandaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:19 schreef Gajes het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat in dit dorp ook present is!![]()
Die is aardig! Die van mij wil niet omdat ze moet leren! Wat heb je daar nou weer aan!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:48 schreef Armageddon het volgende:
Mijn vriendin is nu naar de Bart Smit in Den Haag.
*doet duimen*
Je vriendin heeft geen werk, haalt spellen voor je op terwijl jij werkt, en waarschijnlijk als je thuiskomt zuigt ze je nog ff flink aan je lul, doe mij ook zo'n vriendinquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:48 schreef Armageddon het volgende:
Mijn vriendin is nu naar de Bart Smit in Den Haag.
*doet duimen*
Afgezien van dat ze wel werkt klopt het aardig.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:52 schreef masterdave het volgende:
[..]
Je vriendin heeft geen werk, haalt spellen voor je op terwijl jij werkt, en waarschijnlijk als je thuiskomt zuigt ze je nog ff flink aan je lul, doe mij ook zo'n vriendin![]()
Geen idee wat ik moest uitkiezen, maar F!T staat ook wel grappig als tag hoor ( die komt dan voor je naam te staan bij MP ). Wou toch wel iets in de spirit van het spelquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:26 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb net hier ff bij de intertoys gekeken , maar die hadden 'm niet.
Niet dat ik verwacht had dat ze hem zouden hebben , zo een droevige winkel dat![]()
MMarsu , ik meld me bij deze aan , ook al komt m'n XBOX pas eind vorige week aan.
Maar die naam
Meer iets voor kneusjes met een sugababes/superdudes profiel![]()
Doe dan iets als FOK! kneusjes of zo
Nope.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:00 schreef Niek. het volgende:
Had bij de review op gametrailers.com gezien dat op bijv. snelwegen hele groepen auto's spontaan verdwijnen..... en dat soms het wegdek onder je verdwijnt... al mensen die dit hebben meegemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |