Draai ns 911quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:45 schreef =HellFire= het volgende:
Like dude, that's like, so July 2006.. tss.![]()
Ik ga dan ook voor de Tin als die er is, anders doe ik niet moeilijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
wat extra's volgens mij, en hij kostte 65 euro bij die maat![]()
Trouwens Ajacieden, we kunnen betere een AFCA Clan maken hehe![]()
Wat vind je dan zo vermakelijk en vol lof, ik lees hier een halve A4 aan wat er mis is vlgs jou?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:42 schreef Scriptkiddie het volgende:
Verder niets meer dan lof voor dit spel en er gaan nog een hoop uurtjes in Stillwater doorgebracht worden heb ik zo’n idee!
Nou op de bovengenoemde punten na vind ik het een geweldig spel.quote:Wat vind je dan zo vermakelijk en vol lof, ik lees hier een halve A4 aan wat er mis is vlgs jou?
Ik denk eerder dat sommige mensen werkeloos zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:48 schreef kennyb het volgende:
ik lees dat sommige mensen al op 36 procent zitten. Volgens mij is ie wel super kort....
Zou inderdaadd kunnen. Of scholier... Wat was dat een relaxte tijd zeg..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat sommige mensen werkeloos zijn.
Ah! Relaxed!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:10 schreef =HellFire= het volgende:
Coaches vindt je op de snelweg trouwens, net als trucks.
ik heb nog helemaal niksquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:09 schreef Yankee_One het volgende:
heeft iedereen hier een tin case?
ja gewoon morgen er heenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:58 schreef Ipho het volgende:
Wie heeft hem in Zwolle ergens gespot? Ik bel naar de Media Markt, krijg ik toch een dom antwoord: Die komt morgen uit, zeg ik maar hebben jullie hem al binnen, want ik hoorde gister dat ik hem dan op mag halen. Hij weer: Die komt morgen uit.
Ja precies, ik ga daar ook niet meer moeilijk om doen. MIsschien bel ik nog een winkel in de buurt van Hattem. Maar dan houd het op, en ga ik hem morgen uit school halen.quote:
Ligt volgens mij an de game. Heb het ook constant. Maar ook bij Dead Rising....hmmm....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:54 schreef Woutervn het volgende:
Hebben hier meer mensen last van tearing of ligt het aan mijn xdoos/tv?
hopelijk is die bij media markt gewoon 50-55 euroquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:12 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja precies, ik ga daar ook niet meer moeilijk om doen. MIsschien bel ik nog een winkel in de buurt van Hattem. Maar dan houd het op, en ga ik hem morgen uit school halen.
Ook bij:quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:12 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ligt volgens mij an de game. Heb het ook constant. Maar ook bij Dead Rising....hmmm....![]()
57.99quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hopelijk is die bij media markt gewoon 50-55 euro
Stap 1: Bel de helpdeskquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
kut xbox hing weer eens, heb ik vrij vaak als er iemand online komt, en druk per ongeluk op die dikke knop int midden, gvd,
net niet gesaved, dit haar ik dus echt.. nu zoek ik het niet meer
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:17 schreef Atuniel het volgende:
Godver,, kriebelt wel nu ik het zo lees
bart smit en eplazaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
he waar is saints row al beschikbaar?
frs dixons? mm
kut beide winkels hebben we niet in dit dorp, Intertoys?quote:
denk het nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
kut beide winkels hebben we niet in dit dorp, Intertoys?
Ik heb dat ook wel eens. Volgens mij is het een bug in de 360, hoor het van meer mensen dat die Guide knop problemen oplevert.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
kut xbox hing weer eens, heb ik vrij vaak als er iemand online komt, en druk per ongeluk op die dikke knop int midden, gvd,
net niet gesaved, dit haar ik dus echt.. nu zoek ik het niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |