Nee er zijn op dit moment 2 maps die je co-op kunt spelen, later vast meer maps dmv downloadable content.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:09 schreef Fathom het volgende:
Ik kan echt heel weinig info vinden over de co-op mogelijkheden online.. Kun je gewoon de volledige story mode spelen online of?
en is dit dan met 2 spelers?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee er zijn op dit moment 2 maps die je co-op kunt spelen, later vast meer maps dmv downloadable content.
Same Here! Maar dan omgeving A'damquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:01 schreef Armageddon het volgende:
Iemand nog tips voor de omgeving Delft/Den Haag? Ik wil hem uit mijn werk gaan halen.
Laten we maar hopen dat in dit dorp ook present is!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:14 schreef KingLysandus het volgende:
Vele Bart Smits hebben hem nu!Ik ga hem lekker spelen.
Op andere forums hebben vele mensen ze ook bij BS vandaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:19 schreef Gajes het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat in dit dorp ook present is!![]()
Die is aardig! Die van mij wil niet omdat ze moet leren! Wat heb je daar nou weer aan!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:48 schreef Armageddon het volgende:
Mijn vriendin is nu naar de Bart Smit in Den Haag.
*doet duimen*
Je vriendin heeft geen werk, haalt spellen voor je op terwijl jij werkt, en waarschijnlijk als je thuiskomt zuigt ze je nog ff flink aan je lul, doe mij ook zo'n vriendinquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:48 schreef Armageddon het volgende:
Mijn vriendin is nu naar de Bart Smit in Den Haag.
*doet duimen*
Afgezien van dat ze wel werkt klopt het aardig.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:52 schreef masterdave het volgende:
[..]
Je vriendin heeft geen werk, haalt spellen voor je op terwijl jij werkt, en waarschijnlijk als je thuiskomt zuigt ze je nog ff flink aan je lul, doe mij ook zo'n vriendin![]()
Geen idee wat ik moest uitkiezen, maar F!T staat ook wel grappig als tag hoor ( die komt dan voor je naam te staan bij MP ). Wou toch wel iets in de spirit van het spelquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:26 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb net hier ff bij de intertoys gekeken , maar die hadden 'm niet.
Niet dat ik verwacht had dat ze hem zouden hebben , zo een droevige winkel dat![]()
MMarsu , ik meld me bij deze aan , ook al komt m'n XBOX pas eind vorige week aan.
Maar die naam
Meer iets voor kneusjes met een sugababes/superdudes profiel![]()
Doe dan iets als FOK! kneusjes of zo
Nope.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:00 schreef Niek. het volgende:
Had bij de review op gametrailers.com gezien dat op bijv. snelwegen hele groepen auto's spontaan verdwijnen..... en dat soms het wegdek onder je verdwijnt... al mensen die dit hebben meegemaakt?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Ah tyfus zeg,
Ik eerst naar school. Toen naar binnenstad van Rotterdam. Media Markt had hem nog niet, rest ook niet. Maar juist bij Futerezone lag de tinbox ( wat is die mooi ) maar duurde mij te lang en ook gezeik dat ze hem niet ging verkopen ( was opeens ook 65 euro )
Kreeg sms van iemand dat die in utrecht lag. Bij de Bartsmit en E Plaza zei hij. Dus ik van Rotterdam naar Utrecht. EN ja hoor daar was die dan. 68 euroen ze nemen daar geen cd bonnnen aan. Ik had ook maar 60 euro op zak
Dus ik kon weer naar huis zonder iets![]()
Nu ga ik gewoon vrijdag naar de media markt en haal hem daar wel
leedvermaakquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Ah tyfus zeg,
Ik eerst naar school. Toen naar binnenstad van Rotterdam. Media Markt had hem nog niet, rest ook niet. Maar juist bij Futerezone lag de tinbox ( wat is die mooi ) maar duurde mij te lang en ook gezeik dat ze hem niet ging verkopen ( was opeens ook 65 euro )
Kreeg sms van iemand dat die in utrecht lag. Bij de Bartsmit en E Plaza zei hij. Dus ik van Rotterdam naar Utrecht. EN ja hoor daar was die dan. 68 euroen ze nemen daar geen cd bonnnen aan. Ik had ook maar 60 euro op zak
had een mediamarkt uitgezocht die um wel had dan, utrecht rotterdam voor een spel gaan rijden vind ik echt gewoon belachelijk dat je dat uberhaupt gedaan hebt, je weet dat je ongeveer 80/90 euro nu voor een spel kwijt bent. Maar wel janken over 8 euro die te duur is, hoe naief kan je zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Ah tyfus zeg,
ov is gratisquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:22 schreef masterdave het volgende:
[..]
had een mediamarkt uitgezocht die um wel had dan, utrecht rotterdam voor een spel gaan rijden vind ik echt gewoon belachelijk dat je dat uberhaupt gedaan hebt, je weet dat je ongeveer 80/90 euro nu voor een spel kwijt bent. Maar wel janken over 8 euro die te duur is, hoe naief kan je zijn.
oh ja, studenten bestaan ook nogquote:
studenten is zo'n groot woord, laten we het houden op "mensen die bij een school staan ingeschreven"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:26 schreef masterdave het volgende:
[..]
oh ja, studenten bestaan ook nog![]()
Mediamarkt Utrecht had hem ook niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:22 schreef masterdave het volgende:
[..]
had een mediamarkt uitgezocht die um wel had dan, utrecht rotterdam voor een spel gaan rijden vind ik echt gewoon belachelijk dat je dat uberhaupt gedaan hebt, je weet dat je ongeveer 80/90 euro nu voor een spel kwijt bent. Maar wel janken over 8 euro die te duur is, hoe naief kan je zijn.
Jezus... anders wacht je gewoon ff één dagjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Ah tyfus zeg,
idd Media Marktquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:59 schreef devv05 het volgende:
Hij ligt hier bij de E-plaza voor 67,50
Ga vandaag of morgen wel langs de Mediamarkt.
Rotterdam Centrum had hem nog niet binnen, ik zouw wachten tot morgenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:16 schreef MrX1982 het volgende:
Weet iemand toevallig of ze hem bij Media Markt Rotterdam alexander al hebben?
Dan spring ik nu in de auto.
Kikker. Welke instellingen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:06 schreef Ipho het volgende:
[afbeelding]
Het stilt de honger toch niet, maar ik ga hem er zo eens inproppen voor de extra's![]()
Geen gezeik van, Hé een gele kikker, dan zet je, je instellingen maar fijn even goed.![]()
Was het maar waar, maar een stapeltje van die vette demo's. Met nog vettere optie's dan die downloadbare. Vette gamerpictures, Vet Thema, Vet art work, Vette Making of, en nog iets vets.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Is wel een mooie foto, lijkt wel of je de tinbox er onder hebt, maar zal wel niet zeker ?
Ik had die tin box in handen vandaag damn wat mooiquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:20 schreef Ipho het volgende:
[..]
Was het maar waar, maar een stapeltje van die vette demo's. Met nog vettere optie's dan die downloadbare. Vette gamerpictures, Vet Thema, Vet art work, Vette Making of, en nog iets vets.![]()
Grappige is dat ik er 1 heb kunnen verkopen voor 8 euro via XBW.nl O_oquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:21 schreef devv05 het volgende:
Die gratis demo discs liggen hier ook massa's van bij de MediaMarkt.
ja !quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:23 schreef Ipho het volgende:
Is er trouwens een tin box versie van dit spel?![]()
quote:
Ik heb heel Zwolle afgezocht. Maar ik kreeg alleen een stapeltje demo's van de Media Markt. Als je die mensen eenmaal kent zijn ze tof.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Lag er al vandaag bij Futere Zone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |