Dat zijn een hoop spellenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je bedoelt Brink - Ons Dorp en Dorpsstraat - Ons Dorp? Je bent dan vast net langs Start gekomen en hebt 20.000 ontvangen...
ws. moest ie terug naar dorpsstraat.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je bedoelt Brink - Ons Dorp en Dorpsstraat - Ons Dorp? Je bent dan vast net langs Start gekomen en hebt 20.000 ontvangen...
Naar Dixons en Free Record Shop geweest niks..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:37 schreef devv05 het volgende:
De winkels zijn open, al ergens gespot? Dan haal ik 'm straks uit mn werk vandaan meteen op
Zo goedkoop is MM meestal ook weer niet, meeste 360 spellen gewoon voor 60. Maar ze krijgen als het goed is vandaag nieuwe zending binnen, dus ik zou het vanmiddag proberen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Naar Dixons en Free Record Shop geweest niks..
Ga zo naar de stad (weer) en dan ff kijken bij media markt, wil hem daar kopen. Is die het goedkoopst waarschijnlijk.
FutereZone verkoopt hem wel in rotterdam voor 60 euro
In de van Woustraat zit wel een aardig gamewinkeltje , naam weet ik ff niet meer , ben er al een tijd niet meer geweestquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:16 schreef Mister_T het volgende:
Wat zijn echte gamezaken in A'dam, me moeder gaat shoppen en die steur ik ff langs echte gamezaken daar
Gamer.nl heeft daar vorige week een review over gedaan (gameshops in Amsterdam), ik zou hun site ff checken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:16 schreef Mister_T het volgende:
Wat zijn echte gamezaken in A'dam, me moeder gaat shoppen en die steur ik ff langs echte gamezaken daar
Daar ligt ie nu? Dan ga ik hem meteen halen!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
FutereZone verkoopt hem wel in rotterdam voor 60 euro
PowerPlay is de naamquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:18 schreef Enchanter het volgende:
[..]
In de van Woustraat zit wel een aardig gamewinkeltje , naam weet ik ff niet meer , ben er al een tijd niet meer geweest![]()
Does uitleggen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
meeste mensen die hem hebben op live, spelen met backup..
wat valt er aan uit te leggen..quote:
maar niet iedereen is een reviewerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:27 schreef Fathom het volgende:
Vergeet neit dat reviewesr de game al hebben he:D
Ik heb een keer als reviewer NBA Ballers zitten spelen met een reviewer van een site uit de UK... Meer mensne waren er gewon niet
Ik ga er nu heen, en binnen 10 minuten heb ik hem in mn handen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar ligt ie nu? Dan ga ik hem meteen halen!
Weet ik maar dat verklaart wel dat er al mensen online zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
maar niet iedereen is een reviewer
En die kan je zo afspeluh op je xdoos of moet je hem dan helemaal ombouwen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wat valt er aan uit te leggen..
spel is uit in minder legale kringen..
We lullen toch alleen over iets. We plaatsen geen linkjes met hoe het moet en dergelijke. Maak je niet zo druk. Wat ik heb begrepen is dat als je een omgebouwde xdoos hebt dat je dan niet meer op LIVE kan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
mja, niet slim als we in dit topic er over blijven praten, maar ja, dat 2de moet je doen
Dat had ik met oblivion ook,quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:04 schreef LordVan het volgende:
Nou, kheb een mooie SR tinbox in mijn knuisjes (60eur)
Maar ik kreeg hem niet zomaar mee.
*loop winkel binnen, pak SR en ga naar de kassa.
vrouwtje: Heb je gereserveerd ?
ik: Nee
vrouwtje: we mogen hem nog niet verkopen
ik: Ja was met Oblivion ook zo, maar ik hou me mond dicht
vrouwtje: ok, leg die in je handen maar terug in de rek.
Na betaling schuiven ze SR sneaky in mijn handjes
ik: bedankt hoor, echt lief!
maaja, ik heb er nu niks aan.
Meteen Gijsje79 ingelicht die ook in de stad is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:14 schreef MMaRsu het volgende:
Yesss ik heb em!!! Prachtige tinbox
( dimplus)
Sorry ik was in mijn enthousiasme de winkel vergetenquote:Handig om ff de winkel te vermelden
Nedgame krijgt woensdags om 14:00 een nieuwe lading.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:41 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Bij Nedgame hier in Enschede lag niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |