Draai ns 911quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:45 schreef =HellFire= het volgende:
Like dude, that's like, so July 2006.. tss.![]()
Ik ga dan ook voor de Tin als die er is, anders doe ik niet moeilijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
wat extra's volgens mij, en hij kostte 65 euro bij die maat![]()
Trouwens Ajacieden, we kunnen betere een AFCA Clan maken hehe![]()
Wat vind je dan zo vermakelijk en vol lof, ik lees hier een halve A4 aan wat er mis is vlgs jou?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:42 schreef Scriptkiddie het volgende:
Verder niets meer dan lof voor dit spel en er gaan nog een hoop uurtjes in Stillwater doorgebracht worden heb ik zo’n idee!
Nou op de bovengenoemde punten na vind ik het een geweldig spel.quote:Wat vind je dan zo vermakelijk en vol lof, ik lees hier een halve A4 aan wat er mis is vlgs jou?
Ik denk eerder dat sommige mensen werkeloos zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:48 schreef kennyb het volgende:
ik lees dat sommige mensen al op 36 procent zitten. Volgens mij is ie wel super kort....
Zou inderdaadd kunnen. Of scholier... Wat was dat een relaxte tijd zeg..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat sommige mensen werkeloos zijn.
Ah! Relaxed!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:10 schreef =HellFire= het volgende:
Coaches vindt je op de snelweg trouwens, net als trucks.
ik heb nog helemaal niksquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:09 schreef Yankee_One het volgende:
heeft iedereen hier een tin case?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |