Als ze iets jatten moeten ze het goed doen en dan van BB6Aus, en dan de fridaynight live uitzendingen (soort spel zonder grenzen, zeskamp)quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou ik wel jammer vinden. Komt nog bij dat het talpa geld kost als ze met dubbele exits gaan werken. Ik hoop (en denk) nog steeds dat het gewoon tot vlak voor de kerst duurt, net als vorig jaar.
De volgende live is tovch pas over 7 dagen weer. Dan duurt BB dus nog maar 83 dagen en klopt die telling al niet meer. Het duurt dus of langer... of ze gaan met dubbele exits werken.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:09 schreef BONG4002 het volgende:
Tis nu wel erg spannend allemaal op de streams
TZTquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:09 schreef henk.jansen het volgende:
Ben de titel vergeten
Wanneer is de Live uitzending?
Na 300 posts. Ik edit mijn laatste post dan even en maak er 'vol' van, omdat toch niemand de laatste post leest volgens mij.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:09 schreef BorTheWolf het volgende:
Hey scan, Hoe kan je nou zien of een topic vol is, ben daar nog steeds niet achter.
Dan duurt het gewoon langer. vorig jaar toch ook.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De volgende live is tovch pas over 7 dagen weer. Dan duurt BB dus nog maar 83 dagen en klopt die telling al niet meer. Het duurt dus of langer... of ze gaan met dubbele exits werken.
Dat hoop ik dus ja. Eind november is me wat te kort eigenlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:10 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Dan duurt het gewoon langer. vorig jaar toch ook.
FF in de lijst kijken hoeveel berichten er gepost zijn, 300 is volquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:09 schreef BorTheWolf het volgende:
Hey scan, Hoe kan je nou zien of een topic vol is, ben daar nog steeds niet achter.
Ik welquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na 300 posts. Ik edit mijn laatste post dan even en maak er 'vol' van, omdat toch niemand de laatste post leest volgens mij.
ok dat snap ik, maar hoe zie je dat het de 300-ste post is ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na 300 posts. Ik edit mijn laatste post dan even en maak er 'vol' van, omdat toch niemand de laatste post leest volgens mij.
boarding...quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
Op gate 3+4 is Egbert nu zijn koffer aan het uitpakken
...hihihi ...ik lees welquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook en verbaas mij dan altijdquote:
Ach natuurlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:12 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
FF in de lijst kijken hoeveel berichten er gepost zijn, 300 is vol![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |