Gisteren was zondag. Zijn de supermarkten dan ook al open tegenwoordig?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Gistermiddag haalde ik tesamen met een paar vrienden een paar lekkere kratten pils bij de supermarkt.![]()
ja, sommige welquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:25 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Gisteren was zondag. Zijn de supermarkten dan ook al open tegenwoordig?![]()
Ja, hier wel. Het kind en de moeder waren gewoon blank trouwens.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:25 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Gisteren was zondag. Zijn de supermarkten dan ook al open tegenwoordig?![]()
Het zou verboden moeten worden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ja, hier wel. Het kind en de moeder waren gewoon blank trouwens.
Kop de trein dan maar.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:31 schreef Henny_Huisman het volgende:
Henny betwijfelt het waarheidsgehalte van dit verhaaltje.
Want?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:33 schreef Klonk het volgende:
BadKeukenTegel staat voor lul met dit topic
Uit onmacht, typt hij dit soort rare fratsenquote:
nou, je denkt grappig te zijn met een compleet uit je duim gezogen verhaal en vervolgens word je geweldige (*kuch) verhaaltje aan alle kanten onderuit gehaald, en als laatste teken van je stoerheid (nogmaals *kuch) doe je een mislukte poging om grappig te zijn en dat iemand de trein mag koppen.quote:
Dat in jouw boerendorp nou geen winkels op zondag open zijn heeft niks met de waarheid van dit topique te maken, n00b.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:36 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Uit onmacht, typt hij dit soort rare fratsen![]()
Want badkeukentegel is pwnd wie eine n00b. Tralalalala
't mormel is dus verwekt in een taxiquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Welke klapdeurjosti noemt zijn of haar kind nou in godsnaam Mercedes?!
!
!
Mercédès Jellinek... automerk, afkickcliniekquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:25 schreef Klonk het volgende:
Het is andersom: De naam hiervan is geïnspireerd door Mercédès Jellinek, de dochter van de Oostenrijks-Hongaarse consul Emil Jellinek, een van de eerste grote klanten
weet die paupergeit uit de supermarkt natuurlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:25 schreef Henny_Huisman het volgende:
Mercedes is een meisjesnaam
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:19 schreef Tommeke het volgende:
Een meisje op van mijn middelbare school heet ook zo, noemde haar altijd Audi of Fiat
Ik ga mijn dochter Fiat noemen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:24 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik ga mijn zoon Saab noemen.
Ik moet eens leren topics te lezen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:19 schreef Tommeke het volgende:
Een meisje op van mijn middelbare school heet ook zo, noemde haar altijd Audi of Fiat
Ten 1e: Niet iedereen woont in een boerengatquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:31 schreef Henny_Huisman het volgende:
Henny betwijfelt het waarheidsgehalte van dit verhaaltje.
Ten 1e: Gisteren was het zondag.
Ten 2e: Mercedes is een meisjesnaam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |