Wat had Kluivert volgens jou dan moeten doen? Op de bank blijven zitten bij Valencia? Dat Ajax hem niet meer hoeft, kan Kluivert niets aan doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
Heb er overigens geen moeite (meer) mee dat er ex-spelers van Ajax naar PSV gaan of andersom, maar het steekt me dat Kluivert die zogenaamde clubliefde had naar de concurent gaat, van Bommel zou ook de groots mogelijke loser zijn als ie bijv ooit naar Ajax ging.
Jongens zoals Stam, Reiziger en Hunterlaar hebben nooit echt de liefde voor Ajax of PSV uitgesproken.
Misschien wat voor jullie dan al spelen jullie geen CL?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:15 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Met betere spelers om hem heen kan Demouge wel de CL aan![]()
Stiekem ben je gewoon ook een beetje fan van PSV bolluhquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:16 schreef PLAE@ het volgende:
Nog altijd neem ik psv niet zo serieus en vind t dan ook niet zo'n ramp
Hebben wij betere spelers dan FCDB dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Misschien wat voor jullie dan al spelen jullie geen CL?![]()
jij snapt mquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Stiekem ben je gewoon ook een beetje fan van PSV bolluh![]()
En Kolkka uiteraard.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Zou Theo Nicky Hofs en P Leonard graag bij FCDB zien. Verder houdt het wel zo'n beetje op ja.
En wat te denken van P. Bosschaartquote:
quote:OB: Kluivert denkt na over aanbiedng PSV
Patrick Kluivert heeft een aanbieding van PSV in beraad genomen. De 30-jarige spits kan transfervrij weg bij zijn huidige club Valencia, waar hij nog een contract voor twee jaar heeft. Bij PSV zal hij echter een aanzienlijk lager salaris krijgen. Kluivert en zijn zaakwaarnemer zijn nu met Valencia in gesprek om dat verschil gedeeltelijk gecompenseerd te krijgen. PSV krijgt vermoedelijk woensdag te horen of Kluivert naar Eindhoven komt.
de Gatorade Cup misschienquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Of jezelf weer op d ekaart zetten en half Nederland uitlachen met de CL cup in je handen![]()
![]()
Een kwestie van eruit halen wat erin zit. Helemaal voor zijn zaakwaarnemer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:43 schreef Zwansen het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet wat dat lager salaris nu boeit. Die man heeft miljoenen verdient in zn carriere. En bij PSV gaat ie ook wel een miljoen o.i.d. verdienen. Waarom dan alsnog zeiken over geld?
Precies dan is het gewoon een golddigger en dat moet hij ook niet zeuren dat hij niet aan spelen toekomt!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een kwestie van eruit halen wat erin zit. Helemaal voor zijn zaakwaarnemer.
Maar ik verwacht niet dat het struikelblok een obstakel gaat worden. Als het puntje bij het paaltje komt zal Patrick echt wel beseffen dat hij gewoon weer moet gaan spelen op niveau. Als hij zich druk zou maken om zijn salaris was hij wel gebleven of naar Qatar gegaan.
Psv krijgt concurrentie......quote:Kluivert: 'Meer clubs uit de CL willen me'
29/8/2006 14:41
PSV is niet de enige club die Patrick Kluivert wil hebben. Volgens de spits van Valencia dingen er meer naar zijn hand, en niet de eerste de beste.
'Het zijn er aardig wat', antwoordde Kluivert aan MARCA op de vraag of er nog belangstelling voor hem is. 'Een paar daarvan spelen dit seizoen in de Champions League', voegde de dertigjarige aanvaller nog toe.
Kluivert zit bij Valencia op een dood spoor ondanks een nog twee jaar doorlopend contract. Coach Quique Sánchez Flores ziet het niet in hem zitten en is niet van plan om te gebruiken in welke competitie dan ook.
De topscorer aller tijden van het Nederlands elftal kende een slecht seizoen bij Valencia. Hij kampte met tal van blessures en slaagde er niet in zich te bewijzen. Dit seizoen mag hij niet meetrainen met de selectie, waardoor hij individueel op de velden van Valencia aan zijn conditie werkt.
PSV-trainer Ronald Koeman denkt wel dat Kluivert nog van waarde kan zijn. In Eindhoven zou hij Jan Vennegoor of Hesselink kunnen vervangen, die naar Celtic is vertrokken. Koeman prees Kluivert onlangs nog als een veel completere aanvaller dan Vennegoor.
Hihihihihihihihi wat origineel....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:52 schreef LuukBes het volgende:
Contract-sessie is een dag vertraagt, gemeente krijgt de weg richting het stadion niet op tijd afgezet met dranghekken en safety-roadblocks. Risico dat ie zich bij aankomst met hoge snelheid in het stadion boort is vooralsnog te groot.![]()
quote:29 augustus 2006 14:30
Rob Westerhof heeft intern aangekondigd dat hij op 1 oktober aanstaande na twee jaar de voorzittershamer van PSV zal neerleggen. Westerhof heeft al tijdens de zomer de Raad van Commissarissen van de club geïnformeerd over de zware tijdsbelasting van de functie in combinatie met zijn overige verantwoordelijkheden. Naar de sponsors, pers en betrokkenen is intussen een communiqué uitgestuurd.
© Pics United - Rob Westerhof.
Opvolging
De RvC heeft ingestemd met zijn eigen verzoek om van de functie van voorzitter Directie PSV ontheven te worden. Na 1 oktober zal Frits Schuitema, thans lid van de Raad van Commissarissen en voorzitter van de Eindhovense Voetbal Vereniging PSV op ad-interim basis de functie van voorzitter gaan vervullen. Rob Westerhof blijft de lopende zaken tot dit najaar afhandelen en blijft beschikbaar voor zaken die om continuïteit vragen. De RvC zal te zijner tijd mededelingen doen over de opvolging. PSV bestudeert daarnaast de organisatiestructuur en overweegt om een algemeen directeur voor de dagelijkse leiding van PSV NV aan te stellen.
Hoogtepunten
Twee jaar geleden werd Rob Westerhof gevraagd als directievoorzitter van PSV, na zijn pensionering als CEO bij Philips North America. De afgelopen twee voetbalseizoenen werd PSV twee keer landskampioen, drong de club tweemaal door tot de knockout-fase van de UEFA Champions League en werd ook de nationale beker gewonnen. Een hoogtepunt was het bereiken van de halve finales van de UEFA Champions League, waarin PSV nipt de eindstrijd misliep. Commercie en financiën vormden de laatste twee jaar een hoge prioriteit in het beleid van de PSV NV.
Veel dank
PSV en haar Raad van Commissarissen zijn Westerhof veel dank verschuldigd voor zijn inzet, enthousiasme en resultaten van de afgelopen twee jaar.
Ze hebben wel Ajax uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:59 schreef LuukBes het volgende:
Denk dat dat bluf is op initiatief van de zaakwaarnemer om het eisenpakket wat kracht bij te zetten. Als er al clubs bij zijn van de CL dan zal het niet veel soeps zijn, iets uit pot 4 ala Kopenhagen.
Dan ben je echt kansloos en verdien je die seizoenskaart niet eens.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:59 schreef hannekethemaster het volgende:
ken al aardig wat mensen die hun seizoenkaart kwijt willen als kluivert echt bij psv gaat spelen
Allemaal grootbekkerij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:59 schreef hannekethemaster het volgende:
ken al aardig wat mensen die hun seizoenkaart kwijt willen als kluivert echt bij psv gaat spelen
Wat voor nevenfunctie's snabbelt ie er dan allemaal bij. Kennelijk zijn die belangrijker, opgehoepeld dan.quote:PSV-voorzitter Westerhof per 1 oktober weg
Door PAUL VAN DEN BOSCH
EINDHOVEN - PSV-voorzitter Rob Westerhof vertrekt per 1 oktober bij de Eindhovense landskampioen. De voormalig Philips-topman vindt dat hij te weinig tijd kan vrijmaken voor deze onbetaalde functie. ,,Ik heb naast mijn PSV-werk nog vijf commissariaten en nevenfuncties, waardoor ik veel vergaderingen moet missen,’’ aldus Westerhof.
,,Ik kan bijvoorbeeld ook nooit bij de jeugd en het tweede elftal gaan kijken. PSV verdient een voorzitter die zonder problemen veertig à vijftig uur in de club kan stoppen.’’
Westerhof volgde in 2004 Harry van Raaij op. Frits Schuitema neemt vanaf 1 oktober de taken voorlopig waar. Vanochtend heeft Westerhof de technische staf en de spelers ingelicht. Vanmiddag volgde het stadionpersoneel. Volgens Westerhof is zijn snelle vertrek absoluut geen vlucht. ,,Al zullen sommige mensen dat natuurlijk meteen zeggen.’’
PSV raakte eerder dit jaar ook technisch directeur Guus Hiddink kwijt.
Ik wil hem wel hebben in dat gevalquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:59 schreef hannekethemaster het volgende:
dat zou wel triest zijn zeg....je bent toch fan van een club? dan moet je die club toch gewoon steunen, ook al kopen ze een speler die je liever niet ziet?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:59 schreef hannekethemaster het volgende:
Het is natuurlijk niet helemaal waar wat je zegt. Er bestaat ook nog zo iets als clubliefde, of symboliek. Ik heb nog steeds een seizoenskaart van PSV, maar woon nu in Napels. Daar gaan ze echt niet Totti binnenhalen als ze hem nodig zouden hebben. Dat kan hier gewoon niet, wat heeft de onderlinge rivaliteit dan nog voor zin?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:13 schreef DrDentz het volgende:
de club zijn alle werknemers, dus als Kluivert daar tekent is hij onderdeel van de club
de supporters doen net alsof de club van hen is, laat ze hun seizoenskaart maar inleveren, kijken of de club erom jankt![]()
Waar is Eric Gerets als je hem nodig hebtquote:Bij PSV zijn de supporters nog niet echt enthousiast over Patrick Kluivert, zo liet voorzitter Frits Bovers van PSV Fans United al weten tegenover het Eindhovens Dagblad.
„Kluivert is absoluut niet welkom. De fanatieke supporters zitten echt niet op een arrogante zakkenvuller te wachten. Ik ben bang dat de veiligheid in het gedrang komt als Kluivert naar PSV komt. Zeker als hij niet presteert. Dan heeft de club er niet verstandig aan gedaan om de hekken rond het veld te verlagen. We willen ook geen Amsterdamse clan.“
Kut voetbal, kut maatschapij, kut wereld, kut leven!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:46 schreef slaapkamermug het volgende:
Wanneer is het nou eens duidelijk, ik word al een paar dagen gek van onzekerheid.
Kutkluivert, kut PSV
Huh?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:45 schreef smook.biz het volgende:
Zeg nou zelf, als men volgend jaar besluit Ajax Feyenoord te noemen, en Feyenoord Ajax. Ga je dan in de Arena naar de ex-Ajax voetballers in Feyenoord shirt kijken omdat ze nou eenmaal werknemer zijn van je club?
31 Oktober is ie weer een keer in Eindhovenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Waar is Eric Gerets als je hem nodig hebt![]()
Heeft Vi niks beter te doen.Kijken bij PSV Netwerk.quote:'Kluivert niet dé spits voor PSV en PSV-fans'
29/8/2006 15:41
PSV kan beter nog eens verder zoeken naar een spits, want naar de mening van de bezoekers van VI.nl is Patrick Kluivert niet de juiste spits voor de Eindhovenaren. Ook de fans van de regerend landskampioen klinken niet enthousiast.
Van de 27.000 bezoekers bezoekers die hun stem uitbrachten op de poll Is Patrick Kluivert de juiste spits voor PSV? reageerde er ruim 42 procent positief. Een meerderheid van 57 procent denkt dat er betere spelers zijn dan de dertigjarige aanvaller van Valencia.
Is het verschil in stemmen met vijftien procent niet eens al te groot, op de fansites van PSV is amper een blijde reactie te vinden op een eventuele komst van Kluivert.
'Bah, konden ze nou niemand anders vinden', geeft een fan op PSV Netwerk een veel voorkomende reactie. En als er al iemand positief klinkt, dan gaat dat als volgt: 'Blij met Kluivert ben ik niet echt, maar ja, liever hem dan helemaal geen spits.'
Vooral het Ajax-verleden, de recente fysieke problemen van Kluivert en de twijfels over de motivatie van de topscorer van Oranje doen zijn populariteit weinig goed. 'Tijdje geleden vond ik het altijd spannend als PSV een nieuwe spits haalde. Maar dit keer: Kluivert of niks? Als we trots voor niks kiezen, zijn we dit seizoen keihard het haasje. Ik schrijf het met pijn in het hart: we hebben gewoon geen keus.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |