Japan waarschuwt burgers voor Nederlandquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:48 schreef Meki het volgende:
zo weer terug
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:59 schreef Meki het volgende:
lqqt de jappanners eerst leren hoe ze moeten groeten
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:59 schreef Meki het volgende:
[..]
je oorlog tegen Marokkanen ken ik immers al op het forum en op de FP
elke geweld is door Marokkanen gedaan![]()
en meteen verpest hij de discussies al weer met zijn niks bijdragen oneliners die enkel de discussie verpesten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:00 schreef Meki het volgende:
[..]
wie smokkelt hier mensen naar Europa en USA ??
waarom hoor ik Japan daar ook nooit![]()
Ik las neger-enquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:28 schreef PrinceLu het volgende:
Negeren, dat helpt.
jah superquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:00 schreef remlof het volgende:
welkom terug meki!
goeie vakantie gehad?
oow ik zeg alleen de waarheidquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:12 schreef A_L_N_F het volgende:
een tijdje liepen de discussies lekker in NWS.
soms kwam er zelfs diepgang.
helaas is dat nu weer voorbij![]()
[..]
Japan waarschuwt burgers voor Nederland
[..]
[..]
[..]
en meteen verpest hij de discussies al weer met zijn niks bijdragen oneliners die enkel de discussie verpesten.
Op een gegeven moment houdt de grap op ja. Hij verpest vaak topicsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Soms is het grappig, maar vaak verpest hij idd discussies door z'n typetje vol te houden en iedereen reageert er op.
Meki moet daar mod worden omdat ik alleen basseer op de feiten en de waarheidquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:53 schreef TC03 het volgende:
Meki moet geband worden uit POL en NWS. Hij trolt ALLEEN maar. Snap niet dat hem de hand boven het hoofd wordt gehouden.
Weg man, die israelische leger komt eraan. wil jij dood? hee laterz..quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:41 schreef PrinceLu het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=5917249949249419412&hl
Hij heeft het wel druk gehad op vakantie.
Nee, je bent gewoon oerdom en je hebt het zelf niet door.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Meki moet daar mod worden omdat ik alleen basseer op de feiten en de waarheid
Meki moet niet zo bijdehand doen in die AH-reclames en gewoon gaan vakkenvullen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:04 schreef MrSASO het volgende:
Die filmpjes zijn wel altijd grappig.
ga jij eens snel een kopje thee drinken in het buurthuisquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:40 schreef Megumi het volgende:
Meki is wel leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |