Weblogdingetje misschien?quote:
Inderdaad, ben er stil van...quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:17 schreef Kinga het volgende:
Echt mooi Arneaux, kippevel... dat praatje van Rik in het begin past er perfect in!
Mooi gedaan manquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:54 schreef arneaux het volgende:
Wat?
Het filmpje van het afscheidsdiner van Janine, Jeroen en Semih. Het filmpje duurt ongeveer 4 minuten en ik heb onder begeleiding van een mooi muziekjede avond zo goed mogelijk proberen weg te zetten. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en opbouwende kritiek is altijd welkom. Lofzang trouwens ook.
Het filmpje. (streaming)
Download
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:01 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vond het duidelijk te zien in de uitzending van maandag 2 oktober
heel kort dat je denkt "waar zit zijn hand?"
Tv-uitzending herkansing download topic
Erg leuk gedaan idd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:48 schreef arneaux het volgende:
Mensen, bedankt voor alle superreacties, t motiveert me zeker om nog eens aan de slag te gaan. Een volgend feestje doen lijkt me wel wat..
Alsof ik bij de Oscars ben.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die heb ik met Windows Movie Makergedaan. Normaal met Adobe Suite.
WM Recorder 10quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:48 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
ja maar, hoe neem je die filmpjes op vanaf de streams?
een paar filmpjes van het feestje van morgen zou niet verkeerd zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:48 schreef arneaux het volgende:
Mensen, bedankt voor alle superreacties, t motiveert me zeker om nog eens aan de slag te gaan. Een volgend feestje doen lijkt me wel wat..
Alsof ik bij de Oscars ben.
Thnxquote:
Thx!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |