1144.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:15 schreef Sanne het volgende:
This file has been downloaded 998 times already.
'Sex' sells, mijn best bekeken filmpje is het fragment semih-micheline, die is al bijna 10 duizend keer bekeken.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:15 schreef Sanne het volgende:
[..]
This file has been downloaded 998 times already.
Kan er geen kloppende klit van krijgen..quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
'Sex' sells, mijn best bekeken filmpje is het fragment semih-micheline, die is al bijna 10 duizend keer bekeken.
Zie je wel, heb me niks ingebeeld....ik dacht al wat doet hij nou?!quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Egbert duwt E10 weg
Met dank aan HellFreez
Ik was er Live bij , de camera werd heel slim snel weggedraaid want Egbert wees nog vermanend naar E10...maar dat zie je niet op TV.... Egbert werd vervolgens totaal genegeerd door de rest van de oud bewoners.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Egbert duwt E10 weg
Met dank aan HellFreez
Reageerde e10 daar verder nog op?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:00 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik was er Live bij , de camera werd heel slim snel weggedraaid want Egbert wees nog vermanend naar E10...maar dat zie je niet op TV.... Egbert werd vervolgens totaal genegeerd door de rest van de oud bewoners.![]()
Was wel erg leuk om bij de live uitzending te zijn trouwens....
Vast niet, E10 interesseerd het geen donder wat andere mensen denkenquote:
En vooral hoe, wou hij hem neersteken of zoenenquote:
E10 keek alleen maar verbaasd en viel toen in de armen van pappie.... Ik zat boven Sjaan en hoorde alleen maar ...ach lieffie ...ach schat...quote:
Al 114 x beluisterd en niemand die even de moeite neemt om te zeggen hoe ze het vinden. Dat vindt ik wel erg jammer...quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:41 schreef BBoon het volgende:
Ik ben een beetje aan het rommelen geweest met wave lab en heb een remix gemaakt van een aantal leuke uitspraken van bewoners.... met een leuk deuntje erbij
Wie weet inspireert dit mensen om dit ook te doen
BB6 DE REMIX
ps: ben wel benieuwd wat jullie er van vinden![]()
Ik vind 't nix. Teveel takkemuziek, teveel Roadrunner, te weinig muziek, geen samenhang.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:10 schreef BBoon het volgende:
[..]
Al 114 x beluisterd en niemand die even de moeite neemt om te zeggen hoe ze het vinden. Dat vindt ik wel erg jammer...
Misschien is het ook wel 3 x nix maar dat mag je ook zeggen![]()
Haha deze dude is een oma van 43...Maar maakt niet uit hoor als ik het zelf maar leuk vindt om te doen. Inmiddels heb ik een forum gevonden waar ze dit soort dingen wel erg leuk vinden. En het heeft zelfs er toe geleid dat meer mensen creatief gaan worden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:34 schreef JeOma het volgende:
[..]
Ik vind 't nix. Teveel takkemuziek, teveel Roadrunner, te weinig muziek, geen samenhang.![]()
Sorry dude.
Wel een hippe muziekkeuze voor een omaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:31 schreef BBoon het volgende:
[..]
Haha deze dude is een oma van 43...Maar maakt niet uit hoor als ik het zelf maar leuk vindt om te doen. Inmiddels heb ik een forum gevonden waar ze dit soort dingen wel erg leuk vinden. En het heeft zelfs er toe geleid dat meer mensen creatief gaan worden.
Helemaal mee eens. Maar ik waardeer je knutselwerk wel hoor! En als er wat nieuws is, zal ik het zeker weer beluisteren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:34 schreef JeOma het volgende:
[..]
Ik vind 't nix. Teveel takkemuziek, teveel Roadrunner, te weinig muziek, geen samenhang.![]()
Sorry dude.
Ja die zou ik ook graagzien.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:50 schreef marky het volgende:
Heeft iemand misschien het filmpje dat Marlies de Joker krijgt uitgedeeld van Sab
gaaf man echtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:10 schreef BBoon het volgende:
[..]
Al 114 x beluisterd en niemand die even de moeite neemt om te zeggen hoe ze het vinden. Dat vindt ik wel erg jammer...
Misschien is het ook wel 3 x nix maar dat mag je ook zeggen![]()
Thnx voor het complimentquote:
* ijsbrekertje steekt haar hand opquote:Op woensdag 22 november 2006 15:08 schreef Kinga het volgende:
Kan iemand vanavond misschien dat Big Brother Reveals gebeuren opnemen van de streams?
Ik kan waarschijnlijk niet live meekijken en gezien BB flink zal gaan knippen voor in de reguliere....
Ik weet niet zo snel wat hij bedoelt, dus ik zal het wel niet hebbenquote:Op donderdag 23 november 2006 14:43 schreef avonne het volgende:
Tijn
"hierbij doe ik een oproep. Degene die voor mij een filmpje regelen (dat Monique in de tuin achterovervalt) krijgt van mij een foto van mijn piercing"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |