Ik gooide het er meestal op zodra het een prettige temperatuur had en liet het er meestal een uur of twee inzitten en de kleur was prima.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:32 schreef EarthCry het volgende:
Vind t allemaal zo vaag, lees overal andere dingen. Moet ik t voor gebruik nou wel of niet een paar uur laten staan zodat de kleur eruit kan komen of maakt dat geen drol uit?
Ja hoe dik moet het er nou precies in zitten?quote:Op zondag 21 maart 2010 17:10 schreef Empathologica het volgende:
Qua kleur zal het niet uitmaken, maar wel qua hoeveelheid.
Met lang haar heb je meer pakjes nodig omdat je anders je haar niet gelijkmatig kan bedekken.
Niet met 'gewone' henna, maar wel sowieso die van de Lush. Alleen die is veel duurder.quote:Op zondag 4 april 2010 20:24 schreef Breathtaking het volgende:
Tvp! Ik wil mijn haar wel graag iets intenser bruin, maar geen totaaaal andere kleur ofzo. Kan ik dit ook voor elkaar krijgen met henna?
Is er geen bruine henna die niet van de Lush is?quote:Op zondag 4 april 2010 20:31 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Niet met 'gewone' henna, maar wel sowieso die van de Lush. Alleen die is veel duurder.
Jawel hoorquote:Op zondag 4 april 2010 20:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is er geen bruine henna die niet van de Lush is?
Ja, dat klopt. Maar een rode gloed valt bij mij niet onder het kopje totaal andere kleur, dus vandaarquote:Op zondag 4 april 2010 21:16 schreef Empathologica het volgende:
Volgens mij krijg je dan nog een rode gloed over je haar heen.
Henna is altijd rood, dus als het andere kleuren zijn zitten er toevoegingen bij enzo vertelden ze me ook ooit.
Hmm, die rode gloed zie ik niet zo zitten.. Misschien is Henna dan toch niets voor mij, maar het verzorgende aspect lijkt me zo fijnquote:Op zondag 4 april 2010 21:16 schreef Empathologica het volgende:
Volgens mij krijg je dan nog een rode gloed over je haar heen.
Henna is altijd rood, dus als het andere kleuren zijn zitten er toevoegingen bij enzo vertelden ze me ook ooit.
Er is wel iets dat ongeveer hetzelfde voor je haar doet, maar het niet kleurt. Wordt wel senna genoemd meende ik. Misschien dat dat iets is voor jequote:Op zondag 4 april 2010 21:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm, die rode gloed zie ik niet zo zitten.. Misschien is Henna dan toch niets voor mij, maar het verzorgende aspect lijkt me zo fijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |