Dan gaat dit niet over het al lopende topiquequote:Op maandag 28 augustus 2006 19:39 schreef Paulusch het volgende:
Iewww
Zat vanmiddag een of andere ranzige vent in de trein de hele tijd aftrekkende bewegingen naar me te maken en me geil aan te kijken. Vervolgens vroeg hij ook nog eens met een hijgende stem of hij op m'n plaats mocht zitten, waarna hij zelfs mijn plaats innam!
Gelukkig hebben ze hem bij Heerhugowaard uit de trein gehaald, wat een freak!![]()
Ja, maar vraag me niet wat ie daar allemaal mee deed.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:41 schreef Adfundum het volgende:
had ie een Ipod?
Iewww, je intimideert me!quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:46 schreef Yankee_One het volgende:
je vond hem geil kijken. had je niet gewoon toe moeten geven. je was klaarblijkelijk door hem opgewonden
Waarom hebben die lui een rozenkrans om? Zijn ze katholiekquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
Was het een van deze 2 ?
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
Was het een van deze 2 ?
[afbeelding]
nee, homo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:57 schreef Djep het volgende:
[..]
Waarom hebben die lui een rozenkrans om? Zijn ze katholiek![]()
Altijd lachen met om die gasten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
Was het een van deze 2 ?
[afbeelding]
het is fok! weettogquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:30 schreef Zwaffel het volgende:
rot op met je kutlemming kutkneus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |