Ben je nu nóg blubberiger?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
me helemaal volgevreten..goddelijk
hehe ja de winter komt eraan he dan maakt et niet echt uitquote:
Andere mensen zijn in de winter uit vorm en in de zomer afgetraind, maar jij bent in de zomer uit vorm en in de winter heel erg uit vorm?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:44 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hehe ja de winter komt eraan he dan maakt et niet echt uit![]()
preciesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Andere mensen zijn in de winter uit vorm en in de zomer afgetraind, maar jij bent in de zomer uit vorm en in de winter heel erg uit vorm?![]()
lading brinta.. en nog brood met salamiquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:47 schreef Waxxer het volgende:
Blubberzwijn heeft gewoon heel gezond gegeten vanmorgen, met veel vitaminen en vezels en mineralen.En dat is hart-stik-ke goed.
![]()
Gegratineerde Brinta!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn broer had een keer allemaal kaas in mijn brinta gedaan toen ik het niet zag
ja die mensen zien dan wel het volledige hoofd van BB_Koning en niet een geanonimiseerde foto zoals wij hier op Fokquote:
Als ze er al uit komen, dan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die mensen zien dan wel het volledige hoofd van BB_Koning en niet een geanonimiseerde foto zoals wij hier op Fok![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |