Neeeeeee joh!quote:
"Er ligt iets gratis in de metroooo" hup al die Nederlanders zo naar binnen. Geen púnt!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:45 schreef davidov het volgende:
Minder leuk: 500+ man in twee minuten in 1 metro duwen omdat er in a'dam na 22 uur meer treinen dan metro's rijden....
Uit de kast of neit, als hij zou vragen of hij mn handje vast mag houden en een kusje op mn wang mag geven, dan zeg ik geen neequote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:46 schreef davidov het volgende:
Aks je nou eens wat meer uit de kast komt kan je dr ook nog wat mee....
hey kreng, is school nog niet begonnen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:28 schreef TehRockstar het volgende:
Ieuw.
Ben je nu nóg blubberiger?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
me helemaal volgevreten..goddelijk
hehe ja de winter komt eraan he dan maakt et niet echt uitquote:
Andere mensen zijn in de winter uit vorm en in de zomer afgetraind, maar jij bent in de zomer uit vorm en in de winter heel erg uit vorm?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:44 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hehe ja de winter komt eraan he dan maakt et niet echt uit![]()
preciesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Andere mensen zijn in de winter uit vorm en in de zomer afgetraind, maar jij bent in de zomer uit vorm en in de winter heel erg uit vorm?![]()
lading brinta.. en nog brood met salamiquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:47 schreef Waxxer het volgende:
Blubberzwijn heeft gewoon heel gezond gegeten vanmorgen, met veel vitaminen en vezels en mineralen.En dat is hart-stik-ke goed.
![]()
Gegratineerde Brinta!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn broer had een keer allemaal kaas in mijn brinta gedaan toen ik het niet zag
ja die mensen zien dan wel het volledige hoofd van BB_Koning en niet een geanonimiseerde foto zoals wij hier op Fokquote:
Als ze er al uit komen, dan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die mensen zien dan wel het volledige hoofd van BB_Koning en niet een geanonimiseerde foto zoals wij hier op Fok![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |