Ik vond het ERG kwetsend! Ik trok het erg op mezelf en voel me nu enorm beledigd!!!!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:49 schreef Waxxer het volgende:
Oh en dat nah also is niet op iets of iemand gericht voor ik weer iemand onopgemerkt kwets of beledig of iets...
Komt hij zo vaak films lenen dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga een eigen videotheek beginnen (DVDtheek).
Mag Jerre iedere keer z'n pasje door de gleuf halen (no pun intended) en voor iedere film krijg ik dan een glas wijn of een gratis pilsje bij de rechter.
Nah, Jer? Ideetje?
Oeh...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het ERG kwetsend! Ik trok het erg op mezelf en voel me nu enorm beledigd!!!!!ik ga dansen, lang geleden.
't Is een saaie avond, maar ga straks toch even een biertje scoren in de kroegquote:
de laatste rel is volgens mij al meer dan een week achter de rugquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Pffft... Hier gebeurt ook helemaal niets meer hè..
Die conclusie hadden we toch al eerder getrokken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Pffft... Hier gebeurt ook helemaal niets meer hè..
Nee valt mee, pas 2x hoor. Maar hij kwam d'r zelf mee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Komt hij zo vaak films lenen dan?
quote:hoezo slecht?
ik wil die samen met jou kijken dat is toch lief
Of als er wat vers vleesch bij zou komen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
als iemand nou nog sappige roddels had..
samjustme is al niet vers genoeg meerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of als er wat vers vleesch bij zou komen..
Liefst die nog een beetje leuk kan typen en niet alleen meldt wat-ie de afgelopen 5 minuten heeft gedaan en de komende vijf minuten gaat doen..
Wie?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
samjustme is al niet vers genoeg meer![]()
Ik heb de afgelopen 60 minuten enorm gedanst en de komende 60 minuten ga in Danny pesten en douchen en op Fok posten en Kindred The Embraced kijkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of als er wat vers vleesch bij zou komen..
Liefst die nog een beetje leuk kan typen en niet alleen meldt wat-ie de afgelopen 5 minuten heeft gedaan en de komende vijf minuten gaat doen..
En toen en toen en toen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 60 minuten enorm gedanst en de komende 60 minuten ga in Danny pesten en douchen en op Fok posten en Kindred The Embraced kijken
En toen en toen en toen? Ja hallo, zijn de 60 minuten al voorbij dan!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En toen en toen en toen?.
Jahquote:
Naar..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan het na 2,5 week niet veroorloven om nog een hele dag vrij te pakken, qua hoeveelheid werk
Mooizo. Giacomo ook. 2 vliegen in 1 klap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |