Ooohhhh!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is op termijn wel de bedoeling..
Een 407 lijkt me wel wat. Maar ik weet niet of dat d'r in zit..
Heb jij DD?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Overigens helpt een topje daar echt niet tegen.
Jaaa!quote:
Dat zijn geen prinsessewoordjes lieve schat. Pas op of ik tik de bontmuts van je hoofdje af en laat je zelf het volgende konijntje villenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:11 schreef TehRockstar het volgende:
vieze kuthoer!
Gaaf!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa!
Lekker allerlei steden door heel het land afstruinen op zoek naar een goeie, samen met jou!
Met spaghettibandjes?quote:
Ik wil geen SW.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhhh!
Neem je dan wel de SW?
Of is een Volvo C30 niet wat voor jou??![]()
Maar die 407 is wel heel stoer idd!
Doe even een fototje?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:28 schreef Ang3l het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa, het is er door!
De leuke lieve lekkere jongen (die ERG goed in bed is) heeft vandaag ja gezegd op het appartement en komt dus 2 straten van me vandaan wonen!
Ik wil 'm Ik wil 'm Ik wil 'm Ik wil 'm Ik wil 'm Ik wil 'm .quote:
Was er maar een programmaatje à la The Sims waarmee je dat kon doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je hebt hem al helemaal samengesteld?? Incl kleur en velgjes en alles?
![]()
En wil-ie jou ook? Want dan kun je hem net zo goed het gedoe van een verhuizing besparen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil 'm Ik wil 'm Ik wil 'm Ik wil 'm Ik wil 'm Ik wil 'm .
En hij's niet eens echt wow model knap, maar hij heeft iets sexy zwoel ruigs. Met een petje. En stoppels.
Dan hebben wij een deal!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort echt weer een keer inkopen doen
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil 'm Ik wil 'm Ik wil 'm Ik wil 'm Ik wil 'm Ik wil 'm .
En hij's niet eens echt wow model knap, maar hij heeft iets sexy zwoel ruigs. Met een petje. En stoppels.
Budgetshoppen voor de student?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan hebben wij een deal!![]()
Hier hetzelfde, met mijn eeuwige zwarte shirtjes... heb eigenlijk maar twee echt fatsoenlijke t-shirts (twee polo's) en voor de rest ben ik ondertussen echt TE 27 zeg maar... En naja de herfst/winter komt eraan dus het is een puik plan!
Dat kan!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Was er maar een programmaatje à la The Sims waarmee je dat kon doen..
Ja daagquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En wil-ie jou ook? Want dan kun je hem net zo goed het gedoe van een verhuizing besparen..
We gaan NIET!!!! naar Batavia Stad!quote:
*verhuisdozen weer uitpak*....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daagvoordat IK were ga samenwonen, dat gata nog wel ff duren hoor.
Petje, stoppels, fitness, goed in bed, leuke lach, leuke ogen.quote:
Oh.. Wibra, Zeeman en héél misschien H&M dusquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
We gaan NIET!!!! naar Batavia Stad!Of hoe heet dat!
En ik werk kei-hard nu he, parttime... net iets boven de armoedegrens geloof ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |