Hugh Laurie?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:34 schreef BB_Koning het volgende:
Hij heeft ook nog eens een lekek rklein kontje![]()
Maar het is wel de toegevoegde waarde van DVDs... de afleveringen op mijn PC hebben een uitstekende kwaliteit, daar heb ik geen DVD voor nodigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat soort extra's kosten ook weer tijd en geld.
Ik moet nog een maandje wachten tot ik mijn boxje in huis heb. Eerst moet Lost uitkomen voor ze het verzenden.
mallerdquote:
waarom denk je dat hij gay is? hoe ziet hij eruit?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:27 schreef BB_Koning het volgende:
Er werkt hier een jongetje, hij is zo'n bankier voor rijke mensen en hij is zooooo'n schatje. Ik groet m altijd en net groette ik ook weer en hij dacht dat ik knikte als in 'kom eens hier' ipv als in 'hoi', hij kwam naar me toe, hihihihiZal ik m vragen of hij gay is? Ik krijg wel zo'n vibe
![]()
Slank, halflang, donker haar, beetje grote ogen, beetje Indo, 175m-180mquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:04 schreef ajuu het volgende:
[..]
waarom denk je dat hij gay is? hoe ziet hij eruit?![]()
![]()
![]()
ja indo doet het altijd goed voor een gay vibe. weet neit waarom. bij indo jongens heb ik dat al snel. misschien omdat ze niet erg macho zijn. niet zoals surinaamse mannen of turken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Slank, halflang, donker haar, beetje grote ogen, beetje Indo, 175m-180m![]()
Tja, hoe krijg je die gay vibe? Zal t gaan om de blik in de ogen, de houding, het lachje, ik weet t niet
Ieuw.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:26 schreef BB_Koning het volgende:
Spaans, donker haar, gebruind, schattig accent, bruine bambiogen > bleek, blond haar, rode blosjes, blauwe ogen
Maar het allerbeste zijn de jongens die lijken op Shayan![]()
Pas je wel op? Want als zo'n enorme hetero als jij suggereert dat ie homo is kan ie wel eens schrikken en het allemaal ontkennen!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Slank, halflang, donker haar, beetje grote ogen, beetje Indo, 175m-180m![]()
Tja, hoe krijg je die gay vibe? Zal t gaan om de blik in de ogen, de houding, het lachje, ik weet t niet
Twee dagen over één topic.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:58 schreef Vlarp het volgende:
Vervolg op: [HOMO] #1775 - Back on track!
De H staat hier! (hier kun je je icoon in de H ook laten aanpassen)
Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten. Wellicht is dit lijstje een leuk hulpmiddel?
Reminder: als je de 300ste (laatste) post doet, dan moet je ook een nieuw topic openen!
Hij stond best leukquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:27 schreef TehRockstar het volgende:
zijn je boobies wel groot genoeg?
Jij loopt erbij als een groteske 12-jarige.quote:
Dat komt doordat ik klein ben, kut puberquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij loopt erbij als een groteske 12-jarige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |