The horrorquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
Heb je je laten meeslepen door het vrouwtje?
True, truequote:Op maandag 28 augustus 2006 17:03 schreef Molluck het volgende:
Dat is toch mooi man! Een hele nieuwe inrichting voor nog geen 500 euro, je weet niet wat je mist!
*ril*. Zó ranzig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:04 schreef pussydeluxe het volgende:
- Zweedse balletjes eten in van die zoete Cranberry saus
Demmitquote:
IKEA XXI - heb jij 'm al in de bus? vind je vast wel iemand.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:03 schreef HighLander het volgende:
Ik zoek nog bijstand om me door een bezoek heen te slepen, moet ergens in de komende weken er zelf ook langs.
En om nou te zeggen dat ik er zin in heb.
Ga met Biogarde mee. Ikea omgeving Utrecht.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:03 schreef HighLander het volgende:
Ik zoek nog bijstand om me door een bezoek heen te slepen, moet ergens in de komende weken er zelf ook langs.
herkenbaar!quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:04 schreef Biogarde het volgende:
"Leuk he?" "Aaaaah, kijk dan" "Wat leuk zeg"
![]()
Ergste is, dat ik binnenkort een nieuw huis ga bewonen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:06 schreef Messenga het volgende:
Zat je bij ons aan tafel ofzo?Mn pa kwam met het plan
.
Tof! Missie koop een bank deel 1quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ergste is, dat ik binnenkort een nieuw huis ga bewonen.
Leuk, al die mensen die met je naar de Ikea willen![]()
Zullen we samen gaanquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:03 schreef HighLander het volgende:
En meestal duurt het dan eerst 5 minuten voordat ze dr op is uitgekeken en het toch niet koopt...quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:04 schreef Biogarde het volgende:
"Leuk he?" "Aaaaah, kijk dan" "Wat leuk zeg"
![]()
Zo herkenbaarquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:11 schreef descendent1 het volgende:
[..]
En meestal duurt het dan eerst 5 minuten voordat ze dr op is uitgekeken en het toch niet koopt...
Of: ja; maar ik wilde het niet kopen ofzo; alleen maar kijken!
(ril..)
Dan heb je echt niks te doen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:13 schreef Ricky_ het volgende:
In Amersfoort is nu zo'n nieuwe Ikea, en ik hoor van allemaal mensen dat ze er een middagje zijn geweest om even te kijken..
65-plussersquote:
Duur?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:15 schreef skiczukie het volgende:
De kaasschaaf van de Ikea is trouwens een überding.
Waarschijnlijk op het moment dat ze daar ook overgaan naar de eenentwintigste eeuw.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:15 schreef skiczukie het volgende:
Wanneer krijgt Leeuwarden een Ikea.![]()
En de meeste Ikea's zijn ook al zo benauwd, en druk, en gillende kinderen, en mensen die alles mooi vinden, maar niks kopen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:17 schreef Natalie het volgende:
Voor de lol naar Ikea? Nooit... bij de gedachte alleen al krijg ik het al benauwd.
Ik heb nog nooit een kind geleverd gekregen bij een bank ofzo hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:18 schreef Aoristus het volgende:
[afbeelding]
Zoiets doe je nooooooooooit voor de lol. Een goed argument is dat Ikea zich schuldig maakt aan kinderarbeid, gebruik die maar voor de volgende keer
Net zoals m'n knoflook-pers (compleet RVS en stevig, zodat het buigen of barsten is voor de knoflook, en nooit voor de pers) en m'n grillpan voor weinig. Alleen het nuttige keukenhoekje geeft IKEA voor mij al voldoende bestaasnrecht.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:15 schreef skiczukie het volgende:
De kaasschaaf van de Ikea is trouwens een überding.
Ow. Laat dan maar zitten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:17 schreef broer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op het moment dat ze daar ook overgaan naar de eenentwintigste eeuw.
waar denk je dat die bank mee is geimpregneerdquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kind geleverd gekregen bij een bank ofzo hoor![]()
Kinderen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:24 schreef Aoristus het volgende:
[..]
waar denk je dat die bank mee is geimpregneerd![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kind geleverd gekregen bij een bank ofzo hoor![]()
kinderzweet en traantjesquote:
Hotdogs en een cola?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ging er zondag heen om te eten
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:26 schreef sinterklaaskapoentj... het volgende:
ik ging er pas heen om te eten
zweedse gehaktballetjesquote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zweedse gehaktballetjes, en bij de uitgang stiekem nog 2 hotdogs (voor een spotprijs van 65 cent per stuk
!)
* Twisted_fok moet dan ook maar naar de IKEA binnenkort!quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
10 euro geloof ik.Echt dé beste kaasschaf ooit gemaakt.
Oh god.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:54 schreef Xebber het volgende:
Ik vind de Ikea eigenlijk best wel leuk.
Afgezet hier kosten ze 50 centquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:40 schreef sinterklaaskapoentj... het volgende:
[..]
zweedse gehaktballetjes, en bij de uitgang stiekem nog 2 hotdogs (voor een spotprijs van 65 cent per stuk
!)
bij ikea is het inclusief onbeperkte mayo en ketchupquote:
Ja dat bedoelde ik bij de ikea hier ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:17 schreef sinterklaaskapoentj... het volgende:
[..]
bij ikea is het inclusief onbeperkte mayo en ketchup
Het eten is nou niet bepaald een culinair hoogstandje. De appeltaart is gewoon vies, en vandaag had ik die gravad lax, daar moet je wel een hoop citroensap en die saus op doen, anders is het volkomen smakeloos.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:32 schreef Renesite het volgende:
Er zijn hier in Groningen zelfs latente l o s e r s die er lunchen omdat het daar goedkoop isVerder is het hier te groot te onhandig maaaaar hebben ze wel een gave karretjes lift
![]()
Gewoon die gehaktballen vreten dusquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:50 schreef Syytön het volgende:
[..]
Het eten is nou niet bepaald een culinair hoogstandje. De appeltaart is gewoon vies, en vandaag had ik die gravad lax, daar moet je wel een hoop citroensap en die saus op doen, anders is het volkomen smakeloos.![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gewoon die gehaktballen vreten dus
Nog iets gekochtquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:59 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Ik was vandaag voor de lol naar de ikea
Dit krijg ik voor mijn verjaarsdagquote:
Hoop zooiquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:17 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Oja en ik heb een kindermenu genomen
dat is echt te lekker
Patat, 4 of 5 gehaktballetjes, een pakje chocomel, fristi of iets anders en een ijsje dat je zelf mag 'tappen'quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoop zooi
wat zit er in het kinder menu![]()
5 balletjes! en je kan ook nog njoy kiezen ! en je krijgt een speelgoedjequote:Op maandag 28 augustus 2006 19:20 schreef Syytön het volgende:
[..]
Patat, 4 of 5 gehaktballetjes, een pakje chocomel, fristi of iets anders en een ijsje dat je zelf mag 'tappen'![]()
Dat wou ik ook al net zeggen. Top ding!quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:19 schreef Gripper het volgende:
Net zoals m'n knoflook-pers (compleet RVS en stevig, zodat het buigen of barsten is voor de knoflook, en nooit voor de pers)
Waarom staat er in jouw profiel dat je een man bent?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:16 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Dit krijg ik voor mijn verjaarsdag
[afbeelding]
De zwarte met sterretjes en de rode met hartjes
& misschien nog wat zooi maar dat vond ik wel leuk maar ik wist niet waar ik het moest laten..
zoals dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga nog een bed ophalen, waarschijnlijk deze:
[afbeelding]
En eigenlijk wil ik deze ook nog!
[afbeelding]
Mijn kat vind ze stom, ze zijn niet kats genoeg.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:23 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Oja deze voor mn kleuterkatje
[afbeelding]
(de vlinder)
Wen er maar aan.quote:
Teertenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:25 schreef Frappelsien het volgende:
Ikea ikea ikea ikea ikea ikea![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En hun heerlijke taart![]()
(Waarvan ik de naam even kwijt ben)
Die armleuningen zien eruit als de achterkant van een rolstoel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die bureaustoel ziet er niet verkeerd uit. Hoeveel kostem?
Zeg hebben ze dan maar één soort kaasschaaf of heb je nog wat preciezere aanwijzingen van welke schaaf er nou zo geweldig is?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Die armleuningen zien eruit als de achterkant van een rolstoel.
Knap zeg, wat ze tegenwoordig allemaal kunnen met techniek!quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Die armleuningen zien eruit als de achterkant van een rolstoel.
RVS, rond recht handvat en het schaafblad staat er zo'n 30 graden op.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zeg hebben ze dan maar één soort kaasschaaf of heb je nog wat preciezere aanwijzingen van welke schaaf er nou zo geweldig is?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
RVS, rond recht handvat en het schaafblad staat er zo'n 30 graden op.
Kanaleneiland.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:41 schreef Sport_Life het volgende:
Hotdog. Op het MBO in de pauze altijd naar de Ikea voor hotdogs!
. Mis ze wel nu!
En hij gaat ook soepeltjes door jonge kaas heen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb zeker een oud model.
Nou, die ene waar ik het dus over had, en niet dit nieuwe model dus, daar gaat dat fantastisch, en ook kaas dat afbrokkelt enzo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En hij gaat ook soepeltjes door jonge kaas heen?
Bedankt voor de info iig.![]()
D'r zijn lantaarnpalen genoegquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:22 schreef remlof het volgende:
ga niet, ik herhaal, niet op een zaterdag of koopzondag!
¤ 135,- met leuningen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die bureaustoel ziet er niet verkeerd uit. Hoeveel kostem?
Een beetje doorgewinterd kaasschaver heeft natuurlijk een schaaf met blad voor oude kaas, een schaaf zonder blad voor jonge kaas, en een apart briemes. Maar dat is terzijde.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En hij gaat ook soepeltjes door jonge kaas heen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |