The horrorquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
Heb je je laten meeslepen door het vrouwtje?
True, truequote:Op maandag 28 augustus 2006 17:03 schreef Molluck het volgende:
Dat is toch mooi man! Een hele nieuwe inrichting voor nog geen 500 euro, je weet niet wat je mist!
*ril*. Zó ranzig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:04 schreef pussydeluxe het volgende:
- Zweedse balletjes eten in van die zoete Cranberry saus
Demmitquote:
IKEA XXI - heb jij 'm al in de bus? vind je vast wel iemand.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:03 schreef HighLander het volgende:
Ik zoek nog bijstand om me door een bezoek heen te slepen, moet ergens in de komende weken er zelf ook langs.
En om nou te zeggen dat ik er zin in heb.
Ga met Biogarde mee. Ikea omgeving Utrecht.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:03 schreef HighLander het volgende:
Ik zoek nog bijstand om me door een bezoek heen te slepen, moet ergens in de komende weken er zelf ook langs.
herkenbaar!quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:04 schreef Biogarde het volgende:
"Leuk he?" "Aaaaah, kijk dan" "Wat leuk zeg"
![]()
Ergste is, dat ik binnenkort een nieuw huis ga bewonen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:06 schreef Messenga het volgende:
Zat je bij ons aan tafel ofzo?Mn pa kwam met het plan
.
Tof! Missie koop een bank deel 1quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ergste is, dat ik binnenkort een nieuw huis ga bewonen.
Leuk, al die mensen die met je naar de Ikea willen![]()
Zullen we samen gaanquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:03 schreef HighLander het volgende:
En meestal duurt het dan eerst 5 minuten voordat ze dr op is uitgekeken en het toch niet koopt...quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:04 schreef Biogarde het volgende:
"Leuk he?" "Aaaaah, kijk dan" "Wat leuk zeg"
![]()
Zo herkenbaarquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:11 schreef descendent1 het volgende:
[..]
En meestal duurt het dan eerst 5 minuten voordat ze dr op is uitgekeken en het toch niet koopt...
Of: ja; maar ik wilde het niet kopen ofzo; alleen maar kijken!
(ril..)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |