abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2653667
Ik vind persoonlijk Bryan adams de beste zanger die ik ken. Hij heeft zulke goede en mooie liedjes gemaakt...Please forgive me....everything I do I do it for you...summer of 69....en ga zo maar door...welk liedje vind jij erg mooi van Bryan adams???
"When you have insomnia, you're never really asleep, and you're never really awake."
pi_2653770
Hij had inderdaad wel mooie platen zoals cloud nr 9 en please forgive ( mijn favo als ik zou moeten kiezen ) maar de samenwerkingen met chicane en Melanie C waren echt om te

ow en "when you really love a woman" was ook 1 van de betere

pi_2653859
Ja zeker. Ken je toevallig Have you ever really loved a woman?? Die is ook super. Met mel C vond ik echt dramatisch. Had ik ook niet verwacht van hem hoor,...dat hij met haar een lied ging maken. Maar ik ken niemand die zulke mooie liedjes gemaakt heeft behalve hij...
"When you have insomnia, you're never really asleep, and you're never really awake."
  zondag 30 december 2001 @ 19:24:51 #4
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_2653921
quote:
Op zondag 30 december 2001 19:17 schreef Swordfish het volgende:
Ja zeker. Ken je toevallig Have you ever really loved a woman?? Die is ook super. Met mel C vond ik echt dramatisch. Had ik ook niet verwacht van hem hoor,...dat hij met haar een lied ging maken. Maar ik ken niemand die zulke mooie liedjes gemaakt heeft behalve hij...
Was geloof ik een weddenschap, als zij zou winnen zouden ze een duet maken. ging om een partijtje voetballen.
  zondag 30 december 2001 @ 21:56:00 #5
17808 CoolCazt
www.quadmusic.net
pi_2656067
Ik vind die cd 'Summer of 69' wel aardig maar om nou te zeggen dat ik het beste zanger die ik ken, neuh.. Maar over smaak valt niet te twisten!
I used to listen to N*sync when they were underground ----- http://www.quadmusic.net
pi_2656127
"Summer of 69" vind ik wel leuk, maar van die ballads zakt m'n broek af, zo slecht vind ik die.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_2657122
allemaal in mekaar trappen die hap
"Can i come in? - [i]He's not here.[/i] - ..wwhat? - [i]Tyler; isn't; here, Tyler went away: Tyler's gone.[/i]"
pi_2657133
Fan ben ik niet, maar vind veel nummers wel mooi. Echte sfeermuziek voor bepaalde momenten
  maandag 31 december 2001 @ 11:28:07 #9
19644 BobBlow
World Watcher
pi_2660908
Vind 'm zonder B beter !

Al eens naar Ryan Adams geluisterd ? Subliem

How does a duck know what direction south is ?
pi_2661082
In zijn genre is Bryan best goed. Gewoon lekkere pretentieloze muziek. Everything I Do, Heaven en Summer Of '69 zijn zeker leuke nummers.
  dinsdag 26 november 2002 @ 13:33:42 #11
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_7002121
Heaven (Accoustic) ... kippenvel
Love will be my strongest weapon
pi_7002152
*meldt

Vooral Summer of '69 en Everything I do vind ik geweldig!!!!
Die gozer heeft echt een mooie stem!

dinsdag 26 november 2002 @ 13:39:30 #13
30059 KroelKip
Kroeligans Forza!
pi_7002226
Kheb al zijn albums, t kwam eigenlijk met de aankopen van "Reckless" (met Heaven en Summer of 69 en nog andere "hits" die ik erg goed vind) en toen ben ik door veel CD's van hem te vinden in de 2.50 euro bak in de plaatselijke muziekwinkel de collectie uitgebreid.

Zijn eerder werk is super, en het latere werk (behalve dan van die laatste film "Spirit") zoals On A Day Like Today was meer pop-achtig maar nog steeds wel lekker..

Dus ja,kben wel fan van hem

Wide awake, you face the day, the dream is over...or has it just begun?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')