Dan identificeer jij je van boven af met de onderkant van de samenleving...ehhh... of zoiets.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:51 schreef intoyou het volgende:
[..]
nou nou, wil je op je woorden passen svp. Ik kan me wel met die groep identificeren, maar ik zit niet aan de onderkant van de samenleving.
Mwah ja Egbert is minder irritant maar die is ook te veel met het spel bezig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:56 schreef the_hunter het volgende:
Nog 4 uurtjes en dan zit hij er hopelijk nog in. Ik vind dat Marcel of e10 er eerder uit moeten dan Egbert!
Egbert is niet de ergste, maar omdat er echt iets moet gebeuren, hoop ik dat hij eruit moet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:56 schreef the_hunter het volgende:
Nog 4 uurtjes en dan zit hij er hopelijk nog in. Ik vind dat Marcel of e10 er eerder uit moeten dan Egbert!
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:56 schreef Canisfire het volgende:
Zou Hilde zich eigenlijk aangesproken voelen door dat shirt van Rik?
Ach, overdrijven mag best in deze context, vind ik - tuurlijk, er zijn mensen die nog veel erger "tokkie" of "kamper" zijn dan een E10, Marcel of een Hilde.. maar je wil toch niet beweren dat deze groep meer zogenaamde 'upperclass' is dan die van BB5?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:51 schreef intoyou het volgende:
[..]
nou nou, wil je op je woorden passen svp. Ik kan me wel met die groep identificeren, maar ik zit niet aan de onderkant van de samenleving.
Geen fake ?quote:
Upperclass maakt ook helemaal geen goede BB. Dus is maar goed ook.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:58 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ach, overdrijven mag best in deze context, vind ik - tuurlijk, er zijn mensen die nog veel erger "tokkie" of "kamper" zijn dan een E10, Marcel of een Hilde.. maar je wil toch niet beweren dat deze groep meer zogenaamde 'upperclass' is dan die van BB5?![]()
Ja, als je het zo bekijkt wel. Maar ik erger me al de hele tijd aan die gozer dus ik zou het niet erg vinden als die opdondert!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Etienne moet natuurlijk blijven. De 'storende' mensen moeten er nog wel een tijdje inblijven.
Mwah Marlies is me nog niet echt positief of negatief ogevallen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:00 schreef witste het volgende:
Wel grappig dat werkelijk iedereen het over de nominatie van Egbert heeft, en dat er helemaal niets over de nominatie van Semih en Marlies wordt gezegd.
Ik vind dat Marlies AB SO LUUT moet blijven!!
Niemand wéét dat in het huis. En ze zijn nu ook niet genomineerd. Het gaat alleen om Egbert vanavond.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:00 schreef witste het volgende:
Wel grappig dat werkelijk iedereen het over de nominatie van Egbert heeft, en dat er helemaal niets over de nominatie van Semih en Marlies wordt gezegd.
Ik vind dat Marlies AB SO LUUT moet blijven!!
Milica weet het toch van Semih?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja hallo, niemand weet van hun nominatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |