Tenzij je natuurlijk Duits bent en Emil heet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:38 schreef Brunette het volgende:
Ik zat net in de trein, overal plek, loopt er zo'n man voorbij , die opeens tegenover mij komt zitten.
Klacht: Door je string te showen, maak je je niet populair bij vrouwen:R
Die gaat nu roepen dat je een nazi en/of homo bent.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:40 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een geil verhaaltje.
Lijkt me sterk aangezien hij gepermbanned isquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
Die gaat nu roepen dat je een nazi en/of homo bent.![]()
Kuuuuuuuut! kunnen vrouwen dat zien als je naar hun decollete staart?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:38 schreef Brunette het volgende:
Ik zat net in de trein, overal plek, loopt er zo'n man voorbij , die opeens tegenover mij komt zitten. Dus ik glimlach beleefd (ja irl ben ik heel vriendelijk), ondertussen was hij naar mijn decollete aan het staren, dus ik trek demonstratief mijn kraag een beetje omhoog![]()
Maar nu komt het: hij ging uitstappen en toen zei hij heel creepy 'doei'![]()
En ik heel 'doei' terug.
Maar toen hij zich omdraaide om weg te lopen, deed hij expres zijn jas een beetje omhoog, zodat ik heel goed kon zien dat hij een string aan had, die boven zijn broek uitstak![]()
Hij draaide zich ook nog even om, om mijn reactie te kunnen zien.
Klacht: Door je string te showen, maak je je niet populair bij vrouwen:R
Welnee, dat zeggen ze zodat ze hopen dat we het niet meer doenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:44 schreef Inorbit het volgende:
[..]
Kuuuuuuuut! kunnen vrouwen dat zien als je naar hun decollete staart?![]()
Ik zat niet te sjansen, want ik lag half in comaquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:43 schreef Damzkieee het volgende:
Geil dat je zit te sjansen in de trein, welk traject?Zal ik een keer mijn tijgerprintje showen?
Maar wel met de blouse open he, das vragen om dit soort reactiesquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:45 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ik zat niet te sjansen, want ik lag half in coma
ik was gewoon vriendelijk en beleefd.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:44 schreef Inorbit het volgende:
[..]
Kuuuuuuuut! kunnen vrouwen dat zien als je naar hun decollete staart?![]()
En de zon begint hier spontaan te schijnen, na het horen van dit prachtige nieuwsquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien hij gepermbanned is.
Wat een kneus.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:38 schreef Brunette het volgende:
Maar toen hij zich omdraaide om weg te lopen, deed hij expres zijn jas een beetje omhoog, zodat ik heel goed kon zien dat hij een string aan had, die boven zijn broek uitstak![]()
Hij draaide zich ook nog even om, om mijn reactie te kunnen zien.![]()
Het valt allemaal heel erg mee.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hij zal vast niet voor niets naar je tieten hebben gekeken.... foto´s!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |