Ik: SHOCKquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat een kneus.Als je op deze manier aandacht wil trekken of probeert te shockeren ben je echt een triest figuur.
Wat was je reactie trouwens?![]()
Nou er zat nog een jongen 'naast' mij aan de andere kant en toen 'Tarzan' (quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:53 schreef classpc het volgende:
Waren er nog meer mensen in dezelfde wagon?
welk traject rij je?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:38 schreef Brunette het volgende:
Ik zat net in de trein, overal plek, loopt er zo'n man voorbij , die opeens tegenover mij komt zitten. Dus ik glimlach beleefd (ja irl ben ik heel vriendelijk), ondertussen was hij naar mijn decollete aan het staren, dus ik trek demonstratief mijn kraag een beetje omhoog![]()
Maar nu komt het: hij ging uitstappen en toen zei hij heel creepy 'doei'![]()
En ik heel 'doei' terug.
Maar toen hij zich omdraaide om weg te lopen, deed hij expres zijn jas een beetje omhoog, zodat ik heel goed kon zien dat hij een string aan had, die boven zijn broek uitstak![]()
Hij draaide zich ook nog even om, om mijn reactie te kunnen zien.
Klacht: Door je string te showen, maak je je niet populair bij vrouwen:R
NEE!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:59 schreef soppig het volgende:
en ineens komt er om 9 uur scochtends in de barre kou uit dat gordijn van mist ineens een of andere in het zilver gehesen nicht op rolschaatsen met zilver glitterende hotpants en een bijpassend navelloos topje + zileren baret voorbij gegleden.
hahaha dat had ik wel willen zien!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:59 schreef soppig het volgende:
En hoe zag die geilerd eruit?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:17 schreef Brunette het volgende:
Gelukkig zag ik eerder vandaag een geilerd dus het compenseert elkaar een beetje![]()
Iedere Amsterdammer kent die gast toch?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:59 schreef soppig het volgende:
Dit doet me denken aan iets wat mij jaaaaaaren geleden een keer overkwam
...
en ineens komt er om 9 uur s'ochtends in de barre kou uit dat gordijn van mist ineens een of andere in het zilver gehesen nicht op rolschaatsen met zilver glitterende hotpants en een bijpassend navelloos topje + zileren baret voorbij gegleden.
Grr rrrr de mist uit ..
5 seconden voor ons langs
Grrr rrr de mist weer in ..
ik heb nooit zoveel mensen compleet stomverbaast staan staren, terwijl ze twijfelden of dat nu wel echt net gebeurd was ..
...
de reetveterskater is dat toch?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:03 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Iedere Amsterdammer kent die gast toch?
Ik zie hem vaak zat rijden op zijn rolschaatsies, hij is ook vaak op TV geweest.
Sterk dat je dan met een hele groep mensen staat die hem niet kennen.
Ach gut, is Naief_and_nasty gepermbanned?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien hij gepermbanned is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |