en je aan de snelheid houden was geen optie he?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:20 schreef PLAE@ het volgende:
muahhahaah dan wens je toch ook dat je nooit geboren was![]()
Het laagste van het laagste![]()
Dat boa's stuk voor stuk een langzame en pijnlijke dood mogen sterven!
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:23 schreef PLAE@ het volgende:
Mijn klacht is dat zulke mensen zich mogen voortplanten terwijl eigenlijk de overgrootopa er al een knoop in had moeten leggenzo'n kansloos kind verzuip je toch ook in een plastic zak met wat bakstenen zodra je doorhebt dat het zo'n nsbér wordt?!
Ze kunnen gebruikt worden als slecht voorbeeldquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:23 schreef PLAE@ het volgende:
Mijn klacht is dat zulke mensen zich mogen voortplanten terwijl eigenlijk de overgrootopa er al een knoop in had moeten leggenzo'n kansloos kind verzuip je toch ook in een plastic zak met wat bakstenen zodra je doorhebt dat het zo'n nsbér wordt?!
Ja, moraal ridder.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Moet je maar niet te hard rijden loser.....
wat is daarmeequote:Op maandag 28 augustus 2006 16:34 schreef Merovech het volgende:
of een parkeerwachter?
ook een kwestie van normaal parkeren en braaf betalen, dan steft ook dat beroep uitquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:34 schreef Merovech het volgende:
of een parkeerwachter?
Idd, en dat terwijl nog geen 5% van de ongevallen door hard rijden worden veroorzaakt. Het is gewoon een manie rom de kas te spekken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:31 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ben niet geflitst en heb geen boete maar moet wel elke keer een beetje die flitsmeldingen luisteren op de radio en opletten langs de weg. Ik hou nou eenmaal van hard rijden en laat van huis weggaan. Een boete vind ik ook niet zo'n ramp maar die ovedreven controles irriteer ik me wel aan. En dat zogenaamd om de verkeersveiligheid te verbeteren.
Je volwassen zoon zal maar een 'kindervriend' zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:37 schreef Kindervriend het volgende:
Je moeder zal maar hoer zijn. Kut, of niet TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |