trajectcontrole das toch bij utrechtquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dan krijg je, die netjes 120 rijdt, niet de bekeuring omdat ze dan kunnen aflezen op de foto....
Afgelegde afstand tussen de 2 flitsen.... er wordt namelijk altijd 2 keer geflitst.
Eh ja. en?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:01 schreef Bob-B het volgende:
[..]
trajectcontrole das toch bij utrecht
Of je houdt je gewoon aan de regels en loopt niet zo te janken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:23 schreef PLAE@ het volgende:
Mijn klacht is dat zulke mensen zich mogen voortplanten terwijl eigenlijk de overgrootopa er al een knoop in had moeten leggenzo'n kansloos kind verzuip je toch ook in een plastic zak met wat bakstenen zodra je doorhebt dat het zo'n nsbér wordt?!
Kwam je niet verder dan de OP?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:07 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Of je houdt je gewoon aan de regels en loopt niet zo te janken.
en wat is er zo fout gegaan tijdens jouw jeugd dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:54 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb net daadwerkelijk een sollicitatie de deur uit gedaan voor deze functie
Totaal niets....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:18 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
en wat is er zo fout gegaan tijdens jouw jeugd dan?
160 rijden tussen nijmegen en apeldoorn wil nog wel eens voorkomen. Schrok al dat ze wellicht op de a50 ook hadden staanquote:
BWAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:49 schreef Metro2005 het volgende:
Als je pa flitser is staat ie mooi voor paal
(een flitspaal hahahaha)
we hebben een winnaar!!!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:34 schreef Merovech het volgende:
of een parkeerwachter?
De politie is geen bedrijfquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Totaal niets....
Geld verdienen voor het lezen van een krant, drinken van cup-a-soup en het instellen van een apparaat?
En het rijden van een bedrijfs-auto?
Auto van onze belasting centen dan.quote:
Het laagste van het laagste.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Totaal niets....
Geld verdienen voor het lezen van een krant, drinken van cup-a-soup en het instellen van een apparaat?
En het rijden van een bedrijfs-auto?
Ik geloof het wel... of ik wordt aangenomen is een tweede natuurlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het laagste van het laagste.
Ik geloof niet dat je gesolliciteerd hebt
je kijkt dr zeker wel naar uitquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik geloof het wel... of ik wordt aangenomen is een tweede natuurlijk
* Checkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:43 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
je vriendin (mocht je die kunnen krijgen)
Alvast gefeliciteerd als je wordt aangenomen
Yep, die kom je steeds vaker tegen, vanochtend ook. Rij je lekker rustig 120 (dus niet eens te hard) en ja dan rijdt er dus zo'n figuur met 110KM/u links terwijl er rechts niks rijdt... dat zes auto's hem rechts passeerde deed hem ook weinig want zelfs toen ging hij niet naar rechts. Vervolgens kom ik bij een rij vrachtwagens die netjes rechtsrijden. Komt er zo'n Opa Astra ineens ertussen vandaan (zonder richting en zonder te kijken) waardoor ik, en de rij achter me op de rem moeten, vervolgens bleef meneer ook nog iets van 100 rijden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het laagste van het laagste.
Ik geloof niet dat je gesolliciteerd hebt
Het flitsbeleid in NL is van de zotte... helemaal met maximumsnelheden op snelwegen die stammen uit 1970 toen 120 nog loeihard was... Laat ze linksplakkers en geitenwollensokken van de weg halen, dan kan ik tenminste doorrijden
Dan ga je hoop ik niet over het velperbroek circuit. Dat is namelijk ook al een maand traject controle.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:26 schreef Bob-B het volgende:
[..]
160 rijden tussen nijmegen en apeldoorn wil nog wel eens voorkomen. Schrok al dat ze wellicht op de a50 ook hadden staan
Ik denk dat hij eerlijk gezegd niet zo heel ver naast de waarheid zitquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
* Check
En voor de rest: Niet je eigen fantasie botvieren op een andere users hè![]()
Ik weet zeker van wel! Maar jij mag denken wat jij wil.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:23 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerlijk gezegd niet zo heel ver naast de waarheid zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |