Ik vind het irritant als windows zelf een venster net niet maximaliseert en dat je blindelings met je muis helemaal naar rechtsboven ragt om vervolgens iets leuks/belangrijks ACHTER datgene afsluit wat je wou afsluiten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:20 schreef renz0r het volgende:
Idd kut om de volgende rede:
Als je progje wilt afsluiten doe je blindelings rechte muisknop op en dan gelijk de onderste regel aanklikken aangezien dat normaal altijd sluiten is.
Is het soms een 'about' scherm waardoor je opeens een programma open. Dat doen ze erom, erg kut
Herkenbaar ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vind het irritant als windows zelf een venster net niet maximaliseert en dat je blindelings met je muis helemaal naar rechtsboven ragt om vervolgens iets leuks/belangrijks ACHTER datgene afsluit wat je wou afsluiten.![]()
Bepaalde handelingen zitten er gewoon dusdanig ingebakken omdat je ze zovaak doet, dat het een soort automatisme wordt. Wise assquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:30 schreef Xebber het volgende:
Hoe moeilijk is het nou om te kijken naar wat je doet?
kom eens met een betere danquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:32 schreef Sebash het volgende:
Vwat een kut TT :<
Anyway ontopic, behoorlijk irritant ja, Adobe heeft daar ook een handje van
Het is ook stom om voor zoiets de muis te gebruiken. Alt-F4.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:16 schreef outcast_within het volgende:
van die programmaas die je wilt afsluiten, maar dan dus een of ander info scherm krijgt ipv sluit.
Bah!
[afbeelding]
Kut Image Store... (vul hier de naam van dat &^*%^&^*programma aanquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:36 schreef outcast_within het volgende:
[..]
kom eens met een betere dan
Ligt er maar net aan of datgene wat je wil afsluiten op dat moment ook actief isquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:43 schreef 700MB het volgende:
[..]
Het is ook stom om voor zoiets de muis te gebruiken. Alt-F4.
Nee hoor. Met het toetsenbord is vele malen sneller dan met de muis. Dat geldt voor alle denkbare taken op de pc, hoogstens een uitzondering voor programma's die met tekenen te maken hebben.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan of datgene wat je wil afsluiten op dat moment ook actief isAnders moet je er eerst naartoe alt-tabben en dan is de muis toch sneller. Puh.
Surequote:Op maandag 28 augustus 2006 15:47 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nee hoor. Met het toetsenbord is vele malen sneller dan met de muis. Dat geldt voor alle denkbare taken op de pc, hoogstens een uitzondering voor programma's die met tekenen te maken hebben.
Ook ik sluit alles gewoon af met alt-tab en alt F4 en ik heb hier regelmatig gewoon 20 vensters open staan hoor. Geen problemen mee als je een beetje logisch nadenkt. 30 programma's passen trouwens niet eens op de taakbalk, dus wat lul je?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
SureAls ik 30 programma's open heb staan en ik wil 1 afsluiten dan is ALT-F4 echt niet sneller, ik moet dan bij wijze van eerst 15 kee alt tab doen om het programma te bereiken, alvorens het met ALT F4 af te sluiten. Ik doe overigens ook bijna alles met het toetsenbord.
Sorry "uberdork", ik duidde alleen maar aan dat het niet praktisch is met een grote hoeveelheid programma's open, weet ik veel hoeveel er op die balk passenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:57 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ook ik sluit alles gewoon af met alt-tab en ik heb hier regelmatig gewoon 20 vensters open staan hoor. Geen problemen mee als je een beetje logisch nadenkt. 30 programma's passen trouwens niet eens op de taakbalk, dus wat lul je?
Oh nee, en waar heb jij die wijsheid vandaan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:57 schreef Xebber het volgende:
[..]
30 programma's passen trouwens niet eens op de taakbalk, dus wat lul je?
Inderdaad vervelendquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vind het irritant als windows zelf een venster net niet maximaliseert en dat je blindelings met je muis helemaal naar rechtsboven ragt om vervolgens iets leuks/belangrijks ACHTER datgene afsluit wat je wou afsluiten.![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |