quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:16 schreef Peter6000 het volgende:
Precies tijdens de live-uitzending natuurlijk
Maar als ik nog niet genoemd ben, dan gaarne vanavond alsnog.
En dan hopen dat ze je tóch noemen om je te pesten zeker.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:57 schreef demins het volgende:
Zou je mij vanavond niet willen noemen, graag? Ik wil nog even low-profile.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:16 schreef Peter6000 het volgende:
Flugeltje en Teamlead zijn vanavond in de studio van Fokradio aanwezig
Precies tijdens de live-uitzending natuurlijk
Gelukkig ben je er dan altijd nog om een en ander in goede banen te lijdenquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, dat is dan wel weer grappig. Eerste live uitzending en ze zijn direct afwezig
Cuallquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:14 schreef PH52 het volgende:
Wie moet je hier beledigen om op de radio genoemd te worden ?
Jij zit in de categorie : veelbelovende nieuweling. Die wordt sowieso niet genoemd, zelfs niet in de herhaling.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:57 schreef demins het volgende:
Zou je mij vanavond niet willen noemen, graag? Ik wil nog even low-profile.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:21 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jij zit in de categorie : veelbelovende nieuweling. Die wordt sowieso niet genoemd, zelfs niet in de herhaling.
Collateral damagequote:Op maandag 28 augustus 2006 18:31 schreef demins het volgende:
[..]
Ha, ha, ha! Je moet echt iemand anders proberen te beledigen, om genoemd te worden!
![]()
Maar jij luistert al niet naar mijquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:18 schreef PC eend het volgende:
Gelukkig ben je er dan altijd nog om een en ander in goede banen te lijden![]()
![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar jij luistert al niet naar mij
Gaat het weer via de foon, dan ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:26 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben niet in de studio vanavond, dus kom maar weer van de tafel af...
Waarom niet?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:26 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben niet in de studio vanavond, dus kom maar weer van de tafel af...
Woont dat jong helemaal ginder....quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:31 schreef flugeltje het volgende:
Ik stond om kwart voor zes bij m'n werk buiten, TL zou me daar ophalen. Ik ben rond zevenen maar naar huis gegaan, kreeg het koud en TL was niet verschenen. Hij zou om half vijf vanuit Maastricht vertrekken...
En we waren vergeten nummers uit te wisselen, dus ik kon 'm ook niet bellen
Dat grote, niet te missen gebouw tegenover het spoor?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:31 schreef flugeltje het volgende:
Ik stond om kwart voor zes bij m'n werk buiten, TL zou me daar ophalen.
Wil TL misschien alle eer voor zichzelf vanavond ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:31 schreef flugeltje het volgende:
Ik stond om kwart voor zes bij m'n werk buiten, TL zou me daar ophalen. Ik ben rond zevenen maar naar huis gegaan, kreeg het koud en TL was niet verschenen. Hij zou om half vijf vanuit Maastricht vertrekken...
Dat ja.....quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat grote, niet te missen gebouw tegenover het spoor?
Hij laat je gewoon in de kou staan, omdat hij zijn 15 minutes voor zichzelf wou houden?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:31 schreef flugeltje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |