Heet ze Diane?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[knip]
Derhalve haar naam gevraagd en het adres waar ik een klachtenbrief naar toe kan sturen. Niet dat ik verwacht dat dat helpt, maar ik laat het er niet zomaar bij zitten.
[knip]
Dat is natuurlijk ook zo. Als de mensen die de aangiftes behandelen telefoon moeten gaan zitten beantwoorden komen ze er niet meer aan toe om aangiftes te behandelen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb dus maar gevraagd om de persoon te spreken die mijn aangifte in behandeling heeft. Dat kon de slikheks aan de andere kant niet zien. "Verbind me dan maar door met iemand die het wel kan zien" vroeg ik, steeds meer geirriteerd rakend. "Daar kan ik niet aan beginnen meneer, als ik u moet doorverbinden is het einde zoek" WTF?
Top onderneming dusquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Geld innen zijn ze rap mee. Maar geld teruggeven ...ho maar.![]()
Dat kan dus niet he, het is net als bij de AH first in first out.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:54 schreef teigan het volgende:
Vriendje heeft eind juli de boel ingediend, en het geld is nu al teruggestort...
Dus relax, misschien valt het nog mee joh..
Misschien dat het ene belastingkantoor z'n zaakjes beter op orde heeft dan 't andere?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:56 schreef ANWB het volgende:
[..]
Dat kan dus niet he, het is net als bij de AH first in first out.![]()
Zou idd best waar kunnen zijn....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien dat het ene belastingkantoor z'n zaakjes beter op orde heeft dan 't andere?
ik denk dat de Nationale Ombudsman meer zoden aan de dijk zet.quote:
Radar had de kwaliteit van de helldesk in kaart gebracht, na dat onderzoek beloofde men beterschap.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik denk dat de Nationale Ombudsman meer zoden aan de dijk zet.
Als ze geld van jou moeten hebben zijn ze er als de kippen bij, maar zodra het andersom is, wordt het allemaal een stuk lastiger.
Als het IB 2005 zal ik hem wel gedaan hebbenquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik had dus al in februari ofzo aangifte gedaan. Ik moet zeker 2000,- terug krijgen. Krijg ik ergens in juni een brief dat mijn electronische handtekening niet zou kloppenNou ja, die klopte dus wel, maar goed, ik dus maar weer de electronische handtekening opgegeven. Aangifte is dus compleet binnen bij de belastingdienst.
Inmiddels zitten we bijna in september. Ik denk, bel toch maar eens even want ik krijg geld terug en daar heb ik gewoon recht op. Ik krijg na een irritant keuzemenu doorgehufterd te hebben een of andere kauwgomknauwende teringdoos aan de lijn die me vertelt dat mijn aangifte pas in juli in behandeling is genomen omdat de electronische handtekening pas in julie zou zijn ontvangen (dat was dus juni en niet juli, maar goed), en het daarom nog wel een paar maanden kan gaan duren.
WTF??? Nog een paar maanden? Ik heb grvrdmme al een half jaar geleden aangifte gedaan dus schiet op stelletje kankerhoeren! Wat doen die flikkers daar godverdomme eigenlijk? En dan nog dat arrogante toontje van dat het hun eigenlijk allemaal geen ene rotte fuck kan schelen of ik mijn geld krijg of nietWat is dat voor een kankerinstelling?
Ik heb dus maar gevraagd om de persoon te spreken die mijn aangifte in behandeling heeft. Dat kon de slikheks aan de andere kant niet zien. "Verbind me dan maar door met iemand die het wel kan zien" vroeg ik, steeds meer geirriteerd rakend. "Daar kan ik niet aan beginnen meneer, als ik u moet doorverbinden is het einde zoek" WTF?
Derhalve haar naam gevraagd en het adres waar ik een klachtenbrief naar toe kan sturen. Niet dat ik verwacht dat dat helpt, maar ik laat het er niet zomaar bij zitten.
Die hoeren maken zelf een of andere debiele fout door te zeggen dat mijn electronische handtekening niet juist was (terwijl die dat wel was), en creeeren daarmee dus vanzelf het excuus om aangiftes maar maandenlang te laten liggen. Kutzakken![]()
jij snapt hetquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:28 schreef Homdeck het volgende:
Tuurlijk kunnen ze je niet doorverbinden. Je had gewoon zo'n ingehuurde callcenterdoos aan de lijn, die totaal geen contact heeft met werknemers van de belastingdienst.
bijna alles loopt via heerlenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:37 schreef ANWB het volgende:
[..]
Zou idd best waar kunnen zijn....
teigan komt uit het hoge noorden en daar woond bijna niemand![]()
ik weet wel war ik iedere dag "werk"quote:
Oow maar dan ben je niet de enige hoor:quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:32 schreef razzberry het volgende:
Ik dacht dat dit een topic was, waarbij je erachter kwam, hoe je je bonnetje van de Hoeren bij de belastingdienst kan declareren.![]()
Sorry hoor, maar ik ben dus zo'n callcenter doos, zoals jij dat noemt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:28 schreef Homdeck het volgende:
Tuurlijk kunnen ze je niet doorverbinden. Je had gewoon zo'n ingehuurde callcenterdoos aan de lijn, die totaal geen contact heeft met werknemers van de belastingdienst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |