abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41256888
Ik had dus al in februari ofzo aangifte gedaan. Ik moet zeker 2000,- terug krijgen. Krijg ik ergens in juni een brief dat mijn electronische handtekening niet zou kloppen Nou ja, die klopte dus wel, maar goed, ik dus maar weer de electronische handtekening opgegeven. Aangifte is dus compleet binnen bij de belastingdienst.

Inmiddels zitten we bijna in september. Ik denk, bel toch maar eens even want ik krijg geld terug en daar heb ik gewoon recht op. Ik krijg na een irritant keuzemenu doorgehufterd te hebben een of andere kauwgomknauwende teringdoos aan de lijn die me vertelt dat mijn aangifte pas in juli in behandeling is genomen omdat de electronische handtekening pas in julie zou zijn ontvangen (dat was dus juni en niet juli, maar goed), en het daarom nog wel een paar maanden kan gaan duren.

WTF??? Nog een paar maanden? Ik heb grvrdmme al een half jaar geleden aangifte gedaan dus schiet op stelletje kankerhoeren! Wat doen die flikkers daar godverdomme eigenlijk? En dan nog dat arrogante toontje van dat het hun eigenlijk allemaal geen ene rotte fuck kan schelen of ik mijn geld krijg of niet Wat is dat voor een kankerinstelling?

Ik heb dus maar gevraagd om de persoon te spreken die mijn aangifte in behandeling heeft. Dat kon de slikheks aan de andere kant niet zien. "Verbind me dan maar door met iemand die het wel kan zien" vroeg ik, steeds meer geirriteerd rakend. "Daar kan ik niet aan beginnen meneer, als ik u moet doorverbinden is het einde zoek" WTF?

Derhalve haar naam gevraagd en het adres waar ik een klachtenbrief naar toe kan sturen. Niet dat ik verwacht dat dat helpt, maar ik laat het er niet zomaar bij zitten.

Die hoeren maken zelf een of andere debiele fout door te zeggen dat mijn electronische handtekening niet juist was (terwijl die dat wel was), en creeeren daarmee dus vanzelf het excuus om aangiftes maar maandenlang te laten liggen. Kutzakken
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:17:05 #2
151099 Sebash
I'm rich BIAATCH!1
pi_41257562
Stormloop topic

Anyway, eensch, ik heb me voorlopige aanvraag na een herrinering ( ) opgestuurd, ik zou 0,00 euro euro terugkrijgen maar ik kreeg een brief thuis met de mededeling dat mijn voorlopige teruggaaf niet klopte en dat zij nog e.e.a gaan uitzoeken.
Terwijl, ik had zoiets van urg... Ik krijg niets terug, jullie verliezen niets, ik krijg niets, what's the deal?!

Belastingdienst
The circle is through the looking glass
pi_41257963
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[knip]
Derhalve haar naam gevraagd en het adres waar ik een klachtenbrief naar toe kan sturen. Niet dat ik verwacht dat dat helpt, maar ik laat het er niet zomaar bij zitten.

[knip]
Heet ze Diane?
Vind je andere verhaal leuker...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_41258067
Dat is dus wel de reden dat ik nu behoorlijk pissig ben en niet helemaal in de stemming om te beschrijven wat er hier gebeurd is.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_41258501
quote:
Ik heb dus maar gevraagd om de persoon te spreken die mijn aangifte in behandeling heeft. Dat kon de slikheks aan de andere kant niet zien. "Verbind me dan maar door met iemand die het wel kan zien" vroeg ik, steeds meer geirriteerd rakend. "Daar kan ik niet aan beginnen meneer, als ik u moet doorverbinden is het einde zoek" WTF?
Dat is natuurlijk ook zo. Als de mensen die de aangiftes behandelen telefoon moeten gaan zitten beantwoorden komen ze er niet meer aan toe om aangiftes te behandelen.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_41260612
Als ze de aangiftes zouden behandelen, zouden ze er mischien eens aan toekomen om mensen te helpen.
  † In Memoriam † maandag 28 augustus 2006 @ 16:50:55 #7
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_41260796
Geld innen zijn ze rap mee. Maar geld teruggeven ...ho maar.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_41260885
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Geld innen zijn ze rap mee. Maar geld teruggeven ...ho maar.
Top onderneming dus
pi_41260949
Vriendje heeft eind juli de boel ingediend, en het geld is nu al teruggestort...

Dus relax, misschien valt het nog mee joh..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41260995
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:54 schreef teigan het volgende:
Vriendje heeft eind juli de boel ingediend, en het geld is nu al teruggestort...

Dus relax, misschien valt het nog mee joh..
Dat kan dus niet he, het is net als bij de AH first in first out.
pi_41290115
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:56 schreef ANWB het volgende:

[..]

Dat kan dus niet he, het is net als bij de AH first in first out.
Misschien dat het ene belastingkantoor z'n zaakjes beter op orde heeft dan 't andere?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_41290287
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:32 schreef Levitation het volgende:

[..]

Misschien dat het ene belastingkantoor z'n zaakjes beter op orde heeft dan 't andere?
Zou idd best waar kunnen zijn....

teigan komt uit het hoge noorden en daar woond bijna niemand
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:46:47 #13
151973 PlarkPlark
Klok klok klok
pi_41290526
Je moet alles in drievoud sturen

* PlarkPlark stuurt 1x belastingaangifte.
Belastingdienst: "niet ontvangen!"

* PlarkPlark faxed hem 2x, en 1x per post.
Belastingdienst: "2x ontvangen"

Beetje packetloss daaro.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:48:32 #14
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41290569
schrijf een mailtje naar tros radar
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:52:54 #15
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_41290687
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:48 schreef Aoristus het volgende:
schrijf een mailtje naar tros radar
ik denk dat de Nationale Ombudsman meer zoden aan de dijk zet.
Als ze geld van jou moeten hebben zijn ze er als de kippen bij, maar zodra het andersom is, wordt het allemaal een stuk lastiger.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:05:39 #16
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41291125
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:52 schreef buzzer het volgende:

[..]

ik denk dat de Nationale Ombudsman meer zoden aan de dijk zet.
Als ze geld van jou moeten hebben zijn ze er als de kippen bij, maar zodra het andersom is, wordt het allemaal een stuk lastiger.
Radar had de kwaliteit van de helldesk in kaart gebracht, na dat onderzoek beloofde men beterschap.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_41297273
quote:
Ik had dus al in februari ofzo aangifte gedaan. Ik moet zeker 2000,- terug krijgen. Krijg ik ergens in juni een brief dat mijn electronische handtekening niet zou kloppen Nou ja, die klopte dus wel, maar goed, ik dus maar weer de electronische handtekening opgegeven. Aangifte is dus compleet binnen bij de belastingdienst.

Inmiddels zitten we bijna in september. Ik denk, bel toch maar eens even want ik krijg geld terug en daar heb ik gewoon recht op. Ik krijg na een irritant keuzemenu doorgehufterd te hebben een of andere kauwgomknauwende teringdoos aan de lijn die me vertelt dat mijn aangifte pas in juli in behandeling is genomen omdat de electronische handtekening pas in julie zou zijn ontvangen (dat was dus juni en niet juli, maar goed), en het daarom nog wel een paar maanden kan gaan duren.

WTF??? Nog een paar maanden? Ik heb grvrdmme al een half jaar geleden aangifte gedaan dus schiet op stelletje kankerhoeren! Wat doen die flikkers daar godverdomme eigenlijk? En dan nog dat arrogante toontje van dat het hun eigenlijk allemaal geen ene rotte fuck kan schelen of ik mijn geld krijg of niet Wat is dat voor een kankerinstelling?

Die hoeren maken zelf een of andere debiele fout door te zeggen dat mijn electronische handtekening niet juist was (terwijl die dat wel was), en creeeren daarmee dus vanzelf het excuus om aangiftes maar maandenlang te laten liggen. Kutzakken
Als het IB 2005 zal ik hem wel gedaan hebben

Er staat op insturen voor 1 April, niet dat we hem direct gaan verwerken
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_41297428
Tuurlijk kunnen ze je niet doorverbinden. Je had gewoon zo'n ingehuurde callcenterdoos aan de lijn, die totaal geen contact heeft met werknemers van de belastingdienst.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_41297474
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 17:28 schreef Homdeck het volgende:
Tuurlijk kunnen ze je niet doorverbinden. Je had gewoon zo'n ingehuurde callcenterdoos aan de lijn, die totaal geen contact heeft met werknemers van de belastingdienst.
jij snapt het Denk jij nou echt dat ik een gesprek met TS wil
pi_41297541
Ik dacht dat dit een topic was, waarbij je erachter kwam, hoe je je bonnetje van de Hoeren bij de belastingdienst kan declareren.
pi_41297546
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 13:37 schreef ANWB het volgende:

[..]

Zou idd best waar kunnen zijn....

teigan komt uit het hoge noorden en daar woond bijna niemand
bijna alles loopt via heerlen
pi_41297958
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 17:32 schreef postmortum het volgende:

[..]

bijna alles loopt via heerlen
Ben je niet in de war met ABP
pi_41300020
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 17:46 schreef ANWB het volgende:

[..]

Ben je niet in de war met ABP
ik weet wel war ik iedere dag "werk"
pi_41305964
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 17:32 schreef razzberry het volgende:
Ik dacht dat dit een topic was, waarbij je erachter kwam, hoe je je bonnetje van de Hoeren bij de belastingdienst kan declareren.
Oow maar dan ben je niet de enige hoor:

'Iek graag hoertoeschlag aanvragen'
pi_41333966
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 17:28 schreef Homdeck het volgende:
Sorry hoor, maar ik ben dus zo'n callcenter doos, zoals jij dat noemt.
Mensen die aan de telefoon zitten zijn in dienst van de Belastingdienst. Je wordt opgeleid voor het onderdeel waar je voor werkt, en nee, dat is geen opleiding van 2 weken. Ik kan me de frustratie van sommigen best voorstellen, maar als je zoals ik bij de (motorrjtuigen)belasting werkt, ben je echt een landelijke pispaal. Men voelt zich geroepen sociale vaardigheden aan de kant te zetten, en je bij tijd en wijle verrot te schelden, terwijl jij niet degene bent die de fout gemaakt heeft. Ik kan me best voorstellen dat er frustraties zijn, en de belasting doet ook wel eens iets fout, maar af en toe is de klant zelf degene die fout zit.

Wat ik hier dus mee wil zeggen is dat ik wel degelijk betrokken ben bij de belastingdienst, en ook ik het soms vervelend vind dat ik iemand niet verder kan helpen. Maar afzeiken lijkt me geen optie.
i am the diamond in the dirt that ain't been found.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')