quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:06 schreef livelink het volgende:
Steve Williams
Die bedoel ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:57 schreef livelink het volgende:
Dan kan ik alleen maar de darter Simon Whitlock vinden, maar die bedoel je ook vast niet.
En ik ookquote:
Ik zat net darts te kijken ja.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:04 schreef PrintScreen het volgende:Zat je dat soms net te kijken?
Het is goed iig
Volgens mij onderbreken ze dan niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:15 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik zat net darts te kijken ja.
Vraag me af of ze het voetbal morgen ook onderbreken, of stel ik nu wel een heel domme vraag
MP
Ik was er al bang voor.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Volgens mij onderbreken ze dan niet.
Marco Pousa?
Milika Peterzon of is het Peterson?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:07 schreef dartfanaat het volgende:
Hintje: Collega van MdT
Volgens mij met een s, iigquote:Op woensdag 6 september 2006 00:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Milika Peterzon of is het Peterson?
Was spannendquote:Op woensdag 6 september 2006 00:11 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Volgens mij met een s, iig![]()
btw heb zojuist Van Gerwen zien winnen van Whitlock.![]()
![]()
![]()
In Januari is hij de jongste Lakeside deelnemer ooit!quote:Op woensdag 6 september 2006 00:15 schreef PrintScreen het volgende:
Mooie toekomst voor hem als ie blijft wie hij is
Weer goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |