Dat zou ik wel eens willen horen uit haar mond....quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:46 schreef scanman01 het volgende:
Etienne: "Hoe komen de eerste mensen op de aarde dan? "
Janine: "Moet ik de hele evolutie gaan vertellen dan?"
Niks mis met haar uiterlijk! Veruit de mooiste is het huisquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:54 schreef rubstar het volgende:
ze heeft ook aanleg om dik te worden.. wel leuk om haar op der uiterlijk aan te vallen.. iemand die een lening neemt voor nep tieten is sowieso al onzeker
Volgens mij totaal niet. En volgens Milica zelf dus ook niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:54 schreef rubstar het volgende:
ze heeft ook aanleg om dik te worden.. wel leuk om haar op der uiterlijk aan te vallen.. iemand die een lening neemt voor nep tieten is sowieso al onzeker
Dat vind jij dan weerquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:55 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Niks mis met haar uiterlijk! Veruit de mooiste is het huis
Ja klopt. Is mijn persoonlijke meningquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vind jij dan weer... De meeste mensen die op de poll hebben gestemd, vonden toch iets anders.
Dat ontkracht dan weer een vooroordeel bij mij, dat die twee dat boek hebben gelezen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:57 schreef Peter6000 het volgende:
Ze hebben het over dat boek "Er komt een vrouw bij de dokter".
Zowel Marcel als Milica vinden het een goed boek.
Jeroen kent het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |