abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41255235
STELLETE KUTHOEREN.

als je verdomme 2 maanden te laat bent met je wegenbelasting krijg je 100% boete, maar die kon ik niet betalen omdat ze om het kantoor ernaast van maart tot eind augustus nodig hadden om de bijdrage in de kinderopvang (235 per maand) te betalen. Krijgen ze daar geen boetes voor?

STELLETJE typhushonden

zo, dat was dat
  maandag 28 augustus 2006 @ 14:07:36 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_41255473
Gewoon op tijd betalen TS. De typhushond ben jij.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 28 augustus 2006 @ 14:08:51 #3
102768 EvilThijn
Best lief mits bier
pi_41255511
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:07 schreef Megumi het volgende:
Gewoon op tijd betalen TS. De typhushond ben jij.
"The assumption is the mother of all Fuck-ups"
"I wanna hurt you just to hear you screaming my name"
  maandag 28 augustus 2006 @ 14:12:40 #4
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_41255625
Soms maken ze weleens een foutje in je voordeel.
2 jaar geleden leverde me dat een voordeel van ongeveer 20.000 euro op.

"Makkelijker kunnen we het niet maken, wel leuker"
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_41255740
fouten in mijn voordeel? waar?

Nee het was de schuld van de belastingdienst, als je elke maand 100 euro te kort kom dan houdt het gauw op en staat je rekening zo tegen de ondergrens. En de kleine moet toch gewoon blijven eten hoor.
pi_41255781
''beter kunnen we u niet naaien, wel makkelijker''
pi_41255840
je mag blij zijn dat je uberhaupt een bijdrage in de kinderopvang krijgt.
  Moderator maandag 28 augustus 2006 @ 14:24:28 #8
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_41255950
1. Als je ze niet kan onderhouden, moet je geen kinderen nemen.
2. Het is de Wetgever die bepaalt wat de boetes zijn bij niet betalen. Niet de uitvoerder (De Belastingdienst).
3. Bijdrage in de kinderopvang is niet om je wegenbelasting te betalen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_41255961
Wegenbelasting van een alto is nog geen 3 tientjes per kwartaal, dus ik vind dat je huilt.

Groetjes,

veldmuis
pi_41256245
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:24 schreef UIO_AMS het volgende:
1. Als je ze niet kan onderhouden, moet je geen kinderen nemen.
2. Het is de Wetgever die bepaalt wat de boetes zijn bij niet betalen. Niet de uitvoerder (De Belastingdienst).
3. Bijdrage in de kinderopvang is niet om je wegenbelasting te betalen.
bijdehandje!
Je loopt te zwetsen

1 Als het niet kon hadden we het niet gedaan, maar door een aantal zaken is de situatie hier negatief beinvloed.

2 als bepaalt de wet boetes, dan ben je als burger nog in het nadeel. Als een werkgever 6 maanden te laat is hoort hij ook een boete te krijgen en die krijg je als werknemer toch niet, ga je procederen, krijgt de werkgever vaak nog gelijk. Kortom gaat om het principe.

3 die bijdrage kan dan daar niet voor bedoeld zijn, maar de kinderopvan is wel betaald met het geld wat naar de belastingdienst had gemoeten. Uiteindelijk is het een grote pot en moet alles er uit betaald worden, of het nou kinderbijslag is of bijdrage dit of dat.
pi_41256352
@veldluis

Ik heb dan geen alto, maar dan nog die 33 euro had ik ook niet kunnen betalen
  Moderator maandag 28 augustus 2006 @ 14:40:21 #12
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_41256435
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:34 schreef ThaGerbil het volgende:
bijdehandje!
Je loopt te zwetsen
Wie loopt er nou te zwetsen.
quote:
1 Als het niet kon hadden we het niet gedaan, maar door een aantal zaken is de situatie hier negatief beinvloed.
Daar geef je me dus in principe gelijk.
quote:
2 als bepaalt de wet boetes, dan ben je als burger nog in het nadeel. Als een werkgever 6 maanden te laat is hoort hij ook een boete te krijgen en die krijg je als werknemer toch niet, ga je procederen, krijgt de werkgever vaak nog gelijk. Kortom gaat om het principe.

Waar heb je het over? Over wie loop je nou te klagen? De belastingdienst of je werkgever? Ik volg je hier echt niet.
quote:
3 die bijdrage kan dan daar niet voor bedoeld zijn, maar de kinderopvan is wel betaald met het geld wat naar de belastingdienst had gemoeten. Uiteindelijk is het een grote pot en moet alles er uit betaald worden, of het nou kinderbijslag is of bijdrage dit of dat.
Dus je maakt een bewuste keuze om niet de belastingdienst te betalen maar wel de kinderopvang. Prima, maar dan moet je ook niet zeuren als je dan een boete krijgt omdat je de wegenbelasting niet betaalt. Dan ligt het probleem dus elders en niet bij de belastingdienst.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_41256471
Ik heb mijn inkomsten belasting 2005 ook nog niet gekregen

Krijg nu ¤3614,- ipv ¤1807,-
pi_41257188
on-topic blijven UIO_AMS.

Het gaat er hier over dat de belastingdienst met 2 maten meet, als ze d'r geld niet krijgen hangen ze er meteen een boete aan (na 1 maand), maar o wee als ze zelf 6 maanden te laat zijn.

Verder ga ik niet in op je discussie want dat lijdt nergens toe, dit is een klaagtopic. BLA

Wie of wat er niet betaald was doet er niet toe, ik geef trouwens hier de belastingdienst nog respijt, want het geld kwam met terugwerkende kracht vanaf januari. dus ik 1 maand te laat en voor hun de 8 weken wettelijke termijn is ongeveer maart.
pi_41257293
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:04 schreef ThaGerbil het volgende:

Het gaat er hier over dat de belastingdienst met 2 maten meet, als ze d'r geld niet krijgen hangen ze er meteen een boete aan (na 1 maand), maar o wee als ze zelf 6 maanden te laat zijn.

Verder ga ik niet in op je discussie want dat lijdt nergens toe, dit is een klaagtopic. BLA
Heb jij de belastingdienst een factuur gestuurd dan, met een betaaltermijn?
pi_41257394
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:08 schreef Paardesnikkel het volgende:

[..]

Heb jij de belastingdienst een factuur gestuurd dan, met een betaaltermijn?
Nee, alsof ze daarop zouden reageren. Ik zou mogelijk kunnen proberen om meer geld los te peuteren door te late betalingen, maar ik denk dat ze bij een incassobureau zich helemaal ziek lachen als ik ze vraag een extra bedrag voor me te incasseren, niet?
pi_41257452
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:12 schreef ThaGerbil het volgende:

[..]

Nee, alsof ze daarop zouden reageren. Ik zou mogelijk kunnen proberen om meer geld los te peuteren door te late betalingen, maar ik denk dat ze bij een incassobureau zich helemaal ziek lachen als ik ze vraag een extra bedrag voor me te incasseren, niet?
Hoe kom je er dan bij dat jij kan aangeven of de belastingdienst op tijd uitbetaald, ja of te nee?
  Moderator maandag 28 augustus 2006 @ 15:36:13 #18
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_41258192
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:04 schreef ThaGerbil het volgende:

Wie of wat er niet betaald was doet er niet toe, ik geef trouwens hier de belastingdienst nog respijt, want het geld kwam met terugwerkende kracht vanaf januari. dus ik 1 maand te laat en voor hun de 8 weken wettelijke termijn is ongeveer maart.
Volgens mij reageer ik ontopic, en iets leidt tot iets niet lijdt. Maar dat laatste terzijde.

Je klaagt bij de verkeerde. Je hebt een boete en die heb je aan jezelf te danken omdat je ervoor koos geen wegenbelasting te betalen. En bovendien is het niet de belastingdienst die de boete bedacht heeft, maar de wetgever.

Open dan gewoon een klaagtopic over de wetgever ipv over de uitvoerders van de wet.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')