abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182366
ff een vraagje:
Iemand ervaring met het delen van een kabelmodem in een netwerk, gaat over 2 of 3 systemen en een kabelmodem.
Graag tips over hoe dit aan te pakken....
  vrijdag 21 januari 2000 @ 12:56:00 #2
2433 Capoeiristas
Eej waor gaode gij naor toe?
pi_182367
Uhm....neem ff contact met me op via mail of icq want wil hier geen illegale gesprekken

Tja is niet zo moeilijk met goede software. www.sygate.com Sygate werkt het beste.

De pc waar de kabel modem op zit maak je server de rest maak je clients...en lopen als een trein.

maaruh cHELLo is er niet blij mee want het mag niet volgens hun. Maarja hun beloven 24 uur perdag verbinding en dat haal ik hier ook niet dus dat mag ook niet cHELLo. Foei toch

Maak maar ff contact met me...dan wordt alles opgelost

Elke morgen als ik wakker word weet ik dat ik weer 24 uur heb om te leven.
pi_182368
Ik heb ook Chello , maar bijna iedereen heeft meerdere computers op dat ene modem hoor ......... Is meer om hun in te dekken tegen bedrijfsmatig gebruik dat die regel in de voorwaarden staat.

Ik heb er nu 3 draaien op Win2000. Verder niets nodig , vroeger had ik wel Sygate ja toch wel goed programma , werkte beter dan Wingate iig.

Ik gebruik wel een hub , maar dat is niet echt nodig.

pi_182369
jaaaaa de 1000e post in dit forum gefeliciteerd allemaal!
bweh 1:)~
pi_182370
Ik werk hier met een netwerk via de kabel,en gebruik InternetSharing van Win98 Second Edition.
Werkt op zich wel goed, alleen niet:
- netmeeting
- files ontvangen via ICQ
- VDOphone
- ICUII
Misschien toch maar een keer een of ander sharing-programma installeren.
Of misschien is er ook wel iemand die ervaring heeft hiermee, en me verder kan helpen. ICQ:60383947.

Grtz.

Voice-over: 'Wat doen de bewoners met die 465 kartonnen dozen?'
Doordevil: 'Ik persoonlijk denk dat ze er het ego van Willem mee gaan verhuizen.'

woensdag 26 januari 2000 @ 14:40:00 #6
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_182371
.

[Dit bericht is gewijzigd door speedcore op 04-07-2001 00:59]

opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_182372
Ik heb het sinds een half jaar thuis ook voor elkaar. Het probleem wat wij tegenkwamen is dat je voor één netwerkkaart twee IP nummers nodig hebt, één voor internet en één om het signaal door te geven aan de andere computer. Ik weet niet precies hoe je dat moet doen omdat iemand anders dat voor mij heeft gedaan. Hij heeft een aantal regels in m`n register aangepast en zo één netwerkkaart twee IP nummers toegewezen. Je kunt dit probleem,geloof ik, omzeilen door een tweede netwerkkaart in je systeem te zetten. Verder heb ik winproxy geïstalleerd en het werkt perfect.

vrijdag 28 januari 2000 @ 14:03:00 #8
1902 Josje
live goes up and down
pi_182373
Met een extra netwerkkaart, een hub en een kabel en software. Kosten circa f 150.-
  zaterdag 29 januari 2000 @ 22:57:00 #9
20 roadrunner
vraag vaag blaag maag traag
pi_182374
ok het mag niet meerdere pc op chello (ik doe het ook geloof stuk of 6 pc's op internet momenteel) je neemt een pc met 2 netwerkaarten een van de kabel modem en een andere
doe scheld je uit voor server achtig iets
ver volgens voorzie je ook de andere pc's van een netwerk kaart.
knoopze aan elkaar en geef de netwerk kaart naar de andere pc's toe in dat server ding het ip 10.0.0.1 en subnetmask 255.255.225.0 en met de internet kaart de instellingen van chello
instaleer sygate op die pc als server zeinde

loop naar pc 2 en geef die over de netwerk kaart de volgende instellingen
ip 10.0.0.2 subnetmask 255.255.255.0
gateway 10.0.0.1 dns het ip dat je van chello hebt gekregen

loop naar pc 3 en geef die over de netwerk kaart de volgende instellingen
ip 10.0.0.3 subnetmask 255.255.255.0
gateway 10.0.0.1 dns het ip dat je van chello hebt gekregen

loop naar de volgende enz enz enz
ik hoop dat dit duidelijk genoeg is
voor meer vragen als het niet werkt of zo vraag maar

BLUP blup ik ben een vis. kijk maar naam ijn sterrenbeeld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo