Ik dacht dus exact hetzelfde.....leek wel alsof ze er vreselijk in hadden zitten knippen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:36 schreef vencodark het volgende:
Had naar de film Hoge Hakken, echte liefde zitten kijken.
Ofzich wel aardig en was wel nieuwsgierig hoe het zou aflopen. Loopt het echt op een schijtmanier af. Heb ik daarvoor een hele avond naar een magere film zitten kijken terwijl ik eigenlijk bijtijds naar mijn nest wilde?
Pff, wat een schijtfilm.![]()
Ja, maar aan die nasynchronisatie wen je wel als je wat langer kijkt. Vond de film en het plot ook allemaal best aardig. Was vooral benieuwd hoe hij het ging oplossen van dat duel maar het was gewoon bagger.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:38 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Ik dacht dus exact hetzelfde.....leek wel alsof ze er vreselijk in hadden zitten knippen.
Ik stoorde me wel aan de nasynchronisatie van fucking nederlandse acteurs. Of het geluid liep gewoon niet gelijk.
- Neppe kak accent
Verder moest ik wel lachen....
Iddquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar aan die nasynchronisatie wen je wel als je wat langer kijkt. Vond de film en het plot ook allemaal best aardig. Was vooral benieuwd hoe hij het ging oplossen van dat duel maar het was gewoon bagger.![]()
Ik gok dat het betekend dat hij als Ari door het leven gaat met Jenny voorgoed en dat de persoon die hij eerst was, zogezegt voorgoed naar het klooster laat gaan in Tibet ofzo. Vandaar het gewaad en volgens mij stapte hij uit bij het vliegveld ofzo? Om dus vervolgens het vliegtuig te nemen. Kweet ook niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:45 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Idd
- Kloten met snor, Jenny komt binnen..........wat heb je daar???? Mijn snor......
- Knakker stapt met oranje gewaad uit auto
EINDE!!!!!!!!!1
Dat laatste is juist goed aan een film, anders is het zo voorspelbaar allemaal.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:39 schreef vencodark het volgende:
Nou, een normaal einde waarmee je met een tevreden gevoel naar je bed gaat ipv achtergelaten worden met een wtf idee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |