abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41254540
Had naar de film Hoge Hakken, echte liefde zitten kijken.
Ofzich wel aardig en was wel nieuwsgierig hoe het zou aflopen. Loopt het echt op een schijtmanier af. Heb ik daarvoor een hele avond naar een magere film zitten kijken terwijl ik eigenlijk bijtijds naar mijn nest wilde?
Pff, wat een schijtfilm.
pi_41254580
Tja.. wat verwacht je dan
pi_41254618
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 13:36 schreef vencodark het volgende:
Had naar de film Hoge Hakken, echte liefde zitten kijken.
Ofzich wel aardig en was wel nieuwsgierig hoe het zou aflopen. Loopt het echt op een schijtmanier af. Heb ik daarvoor een hele avond naar een magere film zitten kijken terwijl ik eigenlijk bijtijds naar mijn nest wilde?
Pff, wat een schijtfilm.
Ik dacht dus exact hetzelfde.....leek wel alsof ze er vreselijk in hadden zitten knippen.

Ik stoorde me wel aan de nasynchronisatie van fucking nederlandse acteurs. Of het geluid liep gewoon niet gelijk.

- Neppe kak accent

Verder moest ik wel lachen....
pi_41254642
Nou, een normaal einde waarmee je met een tevreden gevoel naar je bed gaat ipv achtergelaten worden met een wtf idee.
pi_41254699
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 13:38 schreef Marczilla het volgende:

[..]

Ik dacht dus exact hetzelfde.....leek wel alsof ze er vreselijk in hadden zitten knippen.

Ik stoorde me wel aan de nasynchronisatie van fucking nederlandse acteurs. Of het geluid liep gewoon niet gelijk.

- Neppe kak accent

Verder moest ik wel lachen....
Ja, maar aan die nasynchronisatie wen je wel als je wat langer kijkt. Vond de film en het plot ook allemaal best aardig. Was vooral benieuwd hoe hij het ging oplossen van dat duel maar het was gewoon bagger.
pi_41254839
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 13:41 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, maar aan die nasynchronisatie wen je wel als je wat langer kijkt. Vond de film en het plot ook allemaal best aardig. Was vooral benieuwd hoe hij het ging oplossen van dat duel maar het was gewoon bagger.
Idd
- Kloten met snor, Jenny komt binnen..........wat heb je daar???? Mijn snor......
- Knakker stapt met oranje gewaad uit auto
EINDE!!!!!!!!!1
  maandag 28 augustus 2006 @ 13:47:22 #7
151099 Sebash
I'm rich BIAATCH!1
pi_41254893
Heb je die nieuwe Hills have eyes gezien?
Daar was echt geen geld meer om er een fatsoenlijk einde aan te breien
The circle is through the looking glass
pi_41255405
Heist was wel tof..
pi_41255715
huilie
pi_41255886
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 13:45 schreef Marczilla het volgende:

[..]

Idd
- Kloten met snor, Jenny komt binnen..........wat heb je daar???? Mijn snor......
- Knakker stapt met oranje gewaad uit auto
EINDE!!!!!!!!!1
Ik gok dat het betekend dat hij als Ari door het leven gaat met Jenny voorgoed en dat de persoon die hij eerst was, zogezegt voorgoed naar het klooster laat gaan in Tibet ofzo. Vandaar het gewaad en volgens mij stapte hij uit bij het vliegveld ofzo? Om dus vervolgens het vliegtuig te nemen. Kweet ook niet.
pi_41257965
ik vondt t wel een grappige film, vooral dat de stemmen niet helemaal klopte..
En de dialogen waren echt te komisch
Een film die het niet van zn special effects moet hebben maar gewoon leuk is.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_41258687
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 13:39 schreef vencodark het volgende:
Nou, een normaal einde waarmee je met een tevreden gevoel naar je bed gaat ipv achtergelaten worden met een wtf idee.
Dat laatste is juist goed aan een film, anders is het zo voorspelbaar allemaal.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_41261719
Dat ik met een tevreden gevoel naar bed ga omdat ik blij ben met het einde wil niet zeggen dat het ook voorspelbaar was/is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')