Dan leg je hem dat toch even uit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heb ik een stuur verkocht aan iemand op marktplaats voor de xbox. Begrijpt die debiel niet hoe die zoiets moet aansluiten en vraagt naar een adapter die ik zogenaamd ben vergeten mee te leveren. Nerd zoiets moet je rechstreeks aansluiten op de xbox net zoals een controller. EN nu wil hij z'n geld terug.....![]()
En jij hebt natuurlijk ook nog vakkundig de aansluiting voor de power supply op de controller weggewerkt of niet?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heb ik gedaan, nu heeft hij een mail gestuurd naar de fabrikant. Volgens hem zit er een power supply bij.
Als het een 1 m2 is geef ik er ¤1.35 voor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:41 schreef Corksterr het volgende:
De middenstip stond ook te koop van het oude AZ-stadion.
Ben benieuwd naar z'n antwoordquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heb ik gedaan, nu heeft hij een mail gestuurd naar de fabrikant. Volgens hem zit er een power supply bij.
Op marktplaats?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:28 schreef __Saviour__ het volgende:
geef die n00b gewoon negatieve feedback! dat zal hem leren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |