abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 september 2006 @ 16:36:07 #176
157398 tickle
ben nu nog te dik
pi_41425931
Dus ik hoef me nog geen zorgen te maken?
  zaterdag 2 september 2006 @ 16:46:01 #177
157398 tickle
ben nu nog te dik
pi_41426158
quote:
volgens mij vallen mannen over het algemeen iets sneller af dan vrouwen.
daarbij verlies je in het begin veel vocht. hierdoor kan je dus iets sneller afvallen.
mijn schoonvader was ook 5,5 kg kwijt na 1 week en nu gemiddeld 1tje per week.
dus prima je moet maar zo denken die 5 kg zijn mooi weg!!!
Hoe gaat dat dan met de volgende weken?
Iemand hier ervaring mee
pi_41426215
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:46 schreef tickle het volgende:

[..]

Hoe gaat dat dan met de volgende weken?
Iemand hier ervaring mee
ik gemiddeld 1 tot 2 kg per week. maar zondig dan echt helemaal niks!!!
  zaterdag 2 september 2006 @ 17:30:59 #179
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_41427350
Nelis, kun je dat even opknippen in een paar postst? En dan grafisch een beetje opleuken?
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 2 september 2006 @ 17:45:33 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41427792
Die vragen en antwoorden zijn al eens langs gekomen in eerder topic.
  zaterdag 2 september 2006 @ 18:26:57 #181
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_41428996
Misschien anders daar even een linkje naar doen?

Ik scroll me ongans

Overigens hebben wij net die spinazie-omelet op (wij doen vandaag een zondag). Ik was er niet erg kapot van. Beetje saai. En ik had er nog wel een extra teen knoflook bij in gedaan.

Morgen SaS-en. Ja daar kan ik niks aan doen, mijn vriendje is jarig dus bier, eten en blote vrouwen en zo
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_41431116
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 18:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Misschien anders daar even een linkje naar doen?

Ik scroll me ongans
hele verhaal is weg.
heb er een link van gemaakt naar het forum waar ik het vandaan heb gehaald.

misschien makkelijk omhet de volgende keren te vermelden in de openingspost?
  zaterdag 2 september 2006 @ 19:52:20 #183
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_41431133
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 19:51 schreef nelisb het volgende:

[..]

hele verhaal is weg.
heb er een link van gemaakt naar het forum waar ik het vandaan heb gehaald.

misschien makkelijk omhet de volgende keren te vermelden in de openingspost?
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 2 september 2006 @ 19:54:20 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41431192
Wij zitten nu aan de omelet. Een week te vroeg. Niet spectaculair, wel gewoon lekker makkelijk, vandaar vandaag gesmokkeld. Ik had even geen zin in pistoletjes met een cup a soupje (of wat er ook op het menu stond voor vanavond. )
Morgen gewoon weer verder.
  zaterdag 2 september 2006 @ 19:55:26 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41431222
Oh enneh... ik als LIF mod heb het linkje even in de OP gezet.
pi_41454713
Sonja komt dalijk als gast bij Life and Cooking !!!!
pi_41458714
vandaag de eerste SAS dag hahahahah
heerlijke frieten met maya,satesaus,kroket en kipcorn. kon niet beter hahahha.
ben benieuwd morgen.
pi_41474241
zooooooo ik was blij vanmorgen!!!!!! ik was 1 1/2 kilo afgevallen deze week!
in totaal ben ik nu 10,6 kilo kwijt in 7 weken! nog 3 kilo en ik zit op mijn streefgewicht!
Ik begin nu dus met week 8.
vanavond mag ik de griekse stamppot. heeft iemand die al gegeten en hoe was die?
Babe In Totale Control of Herself
pi_41474465
Hooi!
Kom even spieken hier. Weinig nieuws, veel gesast Maar vol goede moed verder Heb mezelf wat doelen gezet dus dat komt heulemaal goed
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_41488756
Ik denk dat ik toch naar de sportschool ga binnenkort
Ik begin volgende week weer met school, dan heb ik wat meer ritme. En de sportschool hier heeft een hele goede aanbieding momenteel.
Sjah, wat een reden he, maar ik wil zo graag wat aan beweging gaan doen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_41490259
Haha, mijn moeder is hier ook mee bezig.
Ze zegt in een week tijd 3 kilo afgevallen te zijn.

Die Sonja Bakker maaltijden vind ik maar karig...
  dinsdag 5 september 2006 @ 08:07:27 #192
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_41506397
Ondanks mijn gigantische dip van afgelopen week heb ik het dieet stug volgehouden,zonder te zondigen...en gelukkig met resultaat!
Vanmorgen was er toch maar mooi weer 1,2 kilo vanaf!!
Dat is 6,4 kilo in 3 weken bakkeren!!!!
pi_41507365
Ik heb het afgelopen weekend te veel gezondigd.
Maar goed, misschien kan ik nog wat goed maken, en dan ben ik altijd nog minder dan vorige week.
  dinsdag 5 september 2006 @ 12:25:14 #194
157063 CaroLyntje
Caro Lyn Lien Caroltje Clientj
pi_41511896
Ben nu een week bezig en er is 2 kilo af...

Ik vond het vooral moeilijk in het weekend toen ik mijn vriend koek, chips en friet voorschotelde terwijl ik zelf aan een appeltje en die koolsalade zat. Bij hem mag er wel wat bij en bij mij wat eraf, dus tja. Maar ik heb er zelf niks van gegeten, dus dat vond ik wel goed van mezelf!
pi_41513801
Hey mensen!
Mijn vriendin en ik willen volgende week ook gaan beginnen aan het SB verhaal... Alleen hebben we een paar vraagjes..
1. Wij sporten allebei regelmatig (ik 4 keer per week, vrienin 2-3 keer) maar we zijn allebei wel bang dat we onwijs slap zijn als we sporten, dit hebben we allebei met verschillende vorige dieeten meegemaakt... is dat met SB ook zo, en zo ja, hoe kan je dit verhelpen?
2. Hoe zit het met alcohol? Niet, af en toe stiekem wat of gewoon doordrinken... We mogen int weekend graag een biertje of wijntje drinken en willen dat eigenlijk zo min mogelijk laten staan.
3. De grote angst van mijn vriendin is dat ze echt niets meer binnenkrijgt. Is het wat voor haar om ook het mannendieet te volgen? Zo ja, gaat het dan nog helpen bij haar?

Dank jullie wel voor de reacties.
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_41514071
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:36 schreef Vince22 het volgende:
Hey mensen!
Mijn vriendin en ik willen volgende week ook gaan beginnen aan het SB verhaal... Alleen hebben we een paar vraagjes..
1. Wij sporten allebei regelmatig (ik 4 keer per week, vrienin 2-3 keer) maar we zijn allebei wel bang dat we onwijs slap zijn als we sporten, dit hebben we allebei met verschillende vorige dieeten meegemaakt... is dat met SB ook zo, en zo ja, hoe kan je dit verhelpen?
2. Hoe zit het met alcohol? Niet, af en toe stiekem wat of gewoon doordrinken... We mogen int weekend graag een biertje of wijntje drinken en willen dat eigenlijk zo min mogelijk laten staan.
3. De grote angst van mijn vriendin is dat ze echt niets meer binnenkrijgt. Is het wat voor haar om ook het mannendieet te volgen? Zo ja, gaat het dan nog helpen bij haar?

Dank jullie wel voor de reacties.
1. Bij echt veel sporten zou ik gewoon wat meer eten (evt. het mannendieet volgen). Je hebt toch je energie nodig om te sporten. Dat merk je trouwens vanzelf wel.
2. Alcohol staat in het dieet erbij, maar dat is maar 1 glaasje per dag. Ik zelf zit ook met de drank, op zaterdagavond heb ik niet genoeg aan 1 of 2 pilsjes..... Ik probeer het af te wisselen met spa of cola light. Dan gaat het afvallen gewoon langzamer.
3. zie 1. Als je veel sport kan ze het mannendieet volgen denk ik. Alleen het is ook de bedoeling natuurlijk dat je minder binnen krijgt en weet wanneer je genoeg hebt.
Vraag anders even na bij je sportschool.
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:29:14 #197
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_41515296
Ben vandaag toch maar begonnen... ipv gister, gewoon bij dinsdag, maakt hopelijk niet teveel uit?
Anyway, ik heb nu echt een moment waarop ik graag wat wil eten, maar heb net 1 liga evergreen op en nu wordt het tot het avondeten maar aan het water zitten .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:31:28 #198
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_41515354
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:29 schreef Little_Angel het volgende:
Ben vandaag toch maar begonnen... ipv gister, gewoon bij dinsdag, maakt hopelijk niet teveel uit?
Anyway, ik heb nu echt een moment waarop ik graag wat wil eten, maar heb net 1 liga evergreen op en nu wordt het tot het avondeten maar aan het water zitten .
Alle begin is moeilijk, maar het went echt.

O en neem straks gewoon lekker een appel of een schaaltje rauwkost. Mag best hoor
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:34:35 #199
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_41515445
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:31 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Alle begin is moeilijk.

O en neem straks gewoon lekker een appel of een schaaltje rauwkost. Mag best hoor
ja ga ik doen, mijn moeder doet ook mee, die is wel sinds gister begonnen (maar toen was ik niet echt lekker) en die is echt zo chagrijnig . Maar ik ga gewoon doorzetten iig, als ik wat ben afgevallen zal dat ws toch meer stimuleren .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:36:08 #200
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_41515494
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 14:34 schreef Little_Angel het volgende:

[..]

ja ga ik doen, mijn moeder doet ook mee, die is wel sinds gister begonnen (maar toen was ik niet echt lekker) en die is echt zo chagrijnig . Maar ik ga gewoon doorzetten iig, als ik wat ben afgevallen zal dat ws toch meer stimuleren .
Je lijf moet er enorm aan wennen (aan de nieuwe hoe'veel'heden en ook aan de samenstelling. Het mijne in elk geval wel. De eerste dagen had ik koppijn en was ik misselijk. Gaat echt over En dus niet schromen om lekker wat fruit te eten tussendoor.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')