Hoe gaat dat dan met de volgende weken?quote:volgens mij vallen mannen over het algemeen iets sneller af dan vrouwen.
daarbij verlies je in het begin veel vocht. hierdoor kan je dus iets sneller afvallen.
mijn schoonvader was ook 5,5 kg kwijt na 1 week en nu gemiddeld 1tje per week.
dus prima je moet maar zo denken die 5 kg zijn mooi weg!!!
ik gemiddeld 1 tot 2 kg per week. maar zondig dan echt helemaal niks!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:46 schreef tickle het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan met de volgende weken?
Iemand hier ervaring mee
hele verhaal is weg.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Misschien anders daar even een linkje naar doen?
Ik scroll me ongans
quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:51 schreef nelisb het volgende:
[..]
hele verhaal is weg.
heb er een link van gemaakt naar het forum waar ik het vandaan heb gehaald.
misschien makkelijk omhet de volgende keren te vermelden in de openingspost?
1. Bij echt veel sporten zou ik gewoon wat meer eten (evt. het mannendieet volgen). Je hebt toch je energie nodig om te sporten. Dat merk je trouwens vanzelf wel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:36 schreef Vince22 het volgende:
Hey mensen!
Mijn vriendin en ik willen volgende week ook gaan beginnen aan het SB verhaal... Alleen hebben we een paar vraagjes..
1. Wij sporten allebei regelmatig (ik 4 keer per week, vrienin 2-3 keer) maar we zijn allebei wel bang dat we onwijs slap zijn als we sporten, dit hebben we allebei met verschillende vorige dieeten meegemaakt... is dat met SB ook zo, en zo ja, hoe kan je dit verhelpen?
2. Hoe zit het met alcohol? Niet, af en toe stiekem wat of gewoon doordrinken... We mogen int weekend graag een biertje of wijntje drinken en willen dat eigenlijk zo min mogelijk laten staan.
3. De grote angst van mijn vriendin is dat ze echt niets meer binnenkrijgt. Is het wat voor haar om ook het mannendieet te volgen? Zo ja, gaat het dan nog helpen bij haar?
Dank jullie wel voor de reacties.
Alle begin is moeilijk, maar het went echt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:29 schreef Little_Angel het volgende:
Ben vandaag toch maar begonnen... ipv gister, gewoon bij dinsdag, maakt hopelijk niet teveel uit?
Anyway, ik heb nu echt een moment waarop ik graag wat wil eten, maar heb net 1 liga evergreen op en nu wordt het tot het avondeten maar aan het water zitten.
ja ga ik doen, mijn moeder doet ook mee, die is wel sinds gister begonnen (maar toen was ik niet echt lekker) en die is echt zo chagrijnigquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Alle begin is moeilijk.
O en neem straks gewoon lekker een appel of een schaaltje rauwkost. Mag best hoor
Je lijf moet er enorm aan wennen (aan de nieuwe hoe'veel'heden en ook aan de samenstelling. Het mijne in elk geval wel. De eerste dagen had ik koppijn en was ik misselijk. Gaat echt overquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:34 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
ja ga ik doen, mijn moeder doet ook mee, die is wel sinds gister begonnen (maar toen was ik niet echt lekker) en die is echt zo chagrijnig. Maar ik ga gewoon doorzetten iig, als ik wat ben afgevallen zal dat ws toch meer stimuleren
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |