abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 september 2006 @ 20:14:28 #276
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_41717058
En daarbij...dat boek kost maar 12 of 13 euro,dat is toch best te doen?
Kijk anders eens op marktplaats ofzo
  maandag 11 september 2006 @ 20:29:45 #277
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_41717694
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 17:29 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Behalve dat omwisselen niet dus. En als je niet van lauwe yoghurt tussen de middag houdt, dan koop je toch een klein pakje ergens? Of je vervangt het door een bekertje melk. Kun je in elke kantine krijgen.

Tja een dieet is nu eenmaal altijd een andere 'eetstijl' dan je gewend was, ik denk dat het toch aanpassen blijft.
dan hou ik het maar bij de yoghurt en neem ik er extra veel tijd voor :p.
Enfin, vandaag weer lekker begonnen, in het weekend was Appelpop hier dus heb een beetje gezondigd, maar dat krijg ik er gemakkelijk af..
Ben benieuwd hoeveel ik de volgende keer weeg .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  maandag 11 september 2006 @ 20:30:14 #278
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41717722
Straks (nu) is ze te gast bij Radar, op Ned. 1.
pi_41717872
quote:
Op maandag 11 september 2006 20:14 schreef AnnaStesia het volgende:
En daarbij...dat boek kost maar 12 of 13 euro,dat is toch best te doen?
Kijk anders eens op marktplaats ofzo
Ik zal morgen even bij Bruna ofzo kijken.
pi_41731150
Ik heb het boek van m'n ouders gehad, ze wilden het eigenlijk zelf proberen maar om bepaalde redenen was het toch niet helemaal geschikt, dus konden ze het mooi bij mij kwijt Nu nog beginnen Doe het samen met m'n vriend, alleen ik word al moe als ik die boodschappenlijst zie, en dan nog apart voor man en vrouw ook..
pi_41731355
Man en vrouw eten hetzelfde op een dag (dacht ik), alleen andere hoeveelheden.
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:18:41 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41731562
Ja, en soms een boterhammetje of pistoletje meer. En heel soms is het broodbeleg iets anders op de extra boterham maar dan heeft hij gewoon pech als ik dat niet in huis hem.

Weet je wat ik altijd zo irritant vind. Dan ben ik gewoon lekker bezig, heb niet echt ergens trek in, geen honger en dan neem ik dat tussendoortje en dan ineens krijg ik enorme zin in nog meer.
Waarom zijn rijstewafels met aardbeienjam dan ook zo lekker.
pi_41732124
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 11:10 schreef Koningin het volgende:
Man en vrouw eten hetzelfde op een dag (dacht ik), alleen andere hoeveelheden.
Ah ok, dat scheelt weer.. heb het hele boekje gelezen maar niet precies wat we allemaal nodig hebben, begon me al meteen te duizelen.. het ziet er iig al een stuk gezonder uit dan wat we nu eten, niet dat we heel slecht eten maar wat gevarieerder kan altijd wel
  dinsdag 12 september 2006 @ 11:46:14 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41732199
In de Openingspost staat een linkje naar de site van Mickeys. Die heeft alle booschappenlijstjes al eens uitgetikt.
Ik zet dan altijd die van de man en de vrouw onder elkaar en dan sorteren en samenvoegen, dus ipv 2 x 3 pistoletjes wordt het dan '6 pistoletjes' etc.
En dan maar shoppen.
Ik kijk nog wel even wat ik ook al weer wanneer nodig heb dat ik niet op zaterdag al de sla voor de vrijdag erop koop.
pi_41732451
Ik zag die link al inderdaad Ga het maar gewoon proberen dan
  dinsdag 12 september 2006 @ 14:30:42 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41736260
Voor degenen die het nog niet gezien hadden:
'Afslankmethode Sonja Bakker net crashdieet'

Maar goed, we waren er zelf inmiddels ook al wel over uit dat Sonja soms wat erg karig is.
Goed in de gaten houden en zelf na blijven denken!
pi_41736651
ja, ik heb er best veel honger bij, maar goed ik nam ook altijd wat als ik honger had. en dan het liefst ongezond hé!
vanmiddag gaf de weegschaal -2.8 aan! dat vind ik wel wat veel dus ik steek de vlag nog niet uit hoor, ik ben nog maar een weekje bezig, en ik heb nachtdienst gehad. weet niet of dat wat uitmaakt, heb wel gewoon 3x gegeten vannacht. zat om 4 uur vannacht mn appeltje te eten.

en echt het allergrootste voordeel vind ik dat ik niet meer hoef te verzinnen wat we vanavond gaan eten. dat vond ik altijd echt verschrikkelijk!
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 12 september 2006 @ 14:55:09 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41736815
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 14:48 schreef CarOnline het volgende:
en echt het allergrootste voordeel vind ik dat ik niet meer hoef te verzinnen wat we vanavond gaan eten. dat vond ik altijd echt verschrikkelijk!
Dat heb ik dus ook!
Noem mij maar fantasieloos maar als het dan aan mij lag aten we de hele week spaghetti of zo. Afgewisseld met eens een keer een salade.

Ik vul het zelf ook wel aan zo hier en daar. Ik vond het vandaag bijvoorbeeld net even te karig en heb dus 2 (!!) liga's extra gegeten. Ik moet zometeen 2 keer een uur softballen zo'n beetje en dan heb ik gewoon wat meer energie nodig.
  dinsdag 12 september 2006 @ 17:09:57 #289
58921 Day
You can fly!
pi_41740920
Ik meld me ook aan hier!
Was 6 weken bezig, 4,5 kilo afgevallen en toen ging ik 2 weken naar Italië, heb 14 SaS-dagen gehad en ben weer 1,5 kilo aangekomen. Ben nog niet echt met de weekmenu's begonnen tot nu toe, maar let wel weee op de hoeveelheden en de gevarieerdheid en ben inmiddels (ben 1.5 week terug) weer een halve kilo kwijt. A.s. zaterdag weer met het boek boodschappen doen en vanaf maandag wil ik weer met week 1 beginnen.

Ik lees al vanaf het 1e topic mee en vind het wel gezellig om mee te posten.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_41741211
Vandaag op het station bij de Bruna gekeken. Geen boek kunnen vinden...
Morgen maar eens vragen
Wil het hebben. Maar wil pas beginnen na 5 oktober, vanwege een leuke kermis die iin zicht is
  woensdag 13 september 2006 @ 08:34:59 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41760696
Klinkt goed Day!

Even navragen ymme, ze gaan nogal hard. Mss hebben ze nog een bestelling lopen of zo.
pi_41761118
Vandaag al vrolijk op de weegschaal gestaan.. maandag begonnen met 87.6 kilo en vanmorgen was het al 85.8 Maandag en gister gewoon aan het dieet gehouden en gister erg zware voetbaltraining gehad...
Ik denk dat het vandaag wel weer omhoog gaat aangezien ik vanavond niet ga sporten, maar goed.. het eerste resultaat is er
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_41761473
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:18 schreef ymme het volgende:
Morgen maar eens vragen
Wil het hebben. Maar wil pas beginnen na 5 oktober, vanwege een leuke kermis die iin zicht is
Probeer het anders via Bol.com
  donderdag 14 september 2006 @ 19:38:17 #294
157063 CaroLyntje
Caro Lyn Lien Caroltje Clientj
pi_41810373
Pfoeh wat was Sonja streng bij 'Je echte leeftijd'!

Ook gezien?
pi_41819271
Nee, ik heb 'm afgezet. Ik vind die Sonja echt zo'n boerenknol. Ze kijkt als een intelligente koe en ze maakt ongeveer even interessante geluiden. Ik vind het ook zo'n sensatieprogramma. "Als je zo blijft eten ga je dood dood doooooooooooooooood!!!!" En je lever gaat kapot! En je krijgt kanker! En kijk eens wat je eet, ga je schamen! (Ok, ze zeggen het nog net niet letterlijk).

Blèh, zo overdreven allemaal. Ik heb weleens eerder naar het programma gekeken, vorig jaar of zo, maar toen vond ik het nog niet zo idioot.
Sanity is (not) statistical
pi_41825764
Ik houd me ook gewoon tot het boek. Sonja 'live' bevalt me ook niet zo geweldig....

Toch ben ik deze week weer 0,6 kilo afgevallen (totaal: -4,6). Maandag begin ik aan week 6.
Vanavond wel uit eten en morgen stappen, maar goed.
  vrijdag 15 september 2006 @ 08:34:29 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41826021
Ik heb 'r nog nooit gezien en daar heb ik idd ook niet zo'n behoefte aan gezien de verhalen.
  vrijdag 15 september 2006 @ 08:39:59 #298
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41826091
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:18 schreef ymme het volgende:
Morgen maar eens vragen
Ik had mijn versie teruggestuurd naar bol.com maar kennelijk heb ik een verkeerd adres op de envelop gezet en hij ligt nu weer thuis op tafel. Ik kan hem nu niet meer terugsturen dus je zou eventueel mijn boek over kunnen nemen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_41827861
Maakt me niet zo veel uit wat ze over haar (nooit gezien) of methode zeggen, ik eet iig gezonder nu dan voor dat ik dat dieet deed. Nu elke dag groente en fruit. Fruit at ik nooit en we aten minstens 1x per week iets van zo'n wereldgerecht, lasagne en patat. Nu elke dag groente, veel beter kan haast niet

Ik val er lekker mee af ook, ben nu 3,8 kilo kwijt
Screw them.
We're going home.
pi_41832069
goed bezig CarOnline!

ik ben heel erg nieuwsgierig hoeveel ik afgevallen ben, vorige week ben ik gewoon aangekomen, maar ik geloof dat dat ook komt doordat ik ongesteld ben. dan schijn je zwaarder te wegen? (iemand een idee? )

tevens had ik zaterdagavond een feestje, waar ik een paar biertjes heb gedronken... (jaja I know), maar dat je daar 0.7 kilo van aankomt? ik woog dus afgelopen maandag ineens 68, terwijl ik de week ervoor 67,3 woog.. maar ben wel ongesteld nu. ik hoop maar dat daar de oorzaak ligt...
we zullen het maandag wel zien.

ow ja, over sonja bakker op tv... nee vind ik niet zo geslaagd...
Babe In Totale Control of Herself
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')