dan hou ik het maar bij de yoghurt en neem ik er extra veel tijd voor :p.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Behalve dat omwisselen niet dus. En als je niet van lauwe yoghurt tussen de middag houdt, dan koop je toch een klein pakje ergens? Of je vervangt het door een bekertje melk. Kun je in elke kantine krijgen.
Tja een dieet is nu eenmaal altijd een andere 'eetstijl' dan je gewend was, ik denk dat het toch aanpassen blijft.
Ik zal morgen even bij Bruna ofzo kijken.quote:Op maandag 11 september 2006 20:14 schreef AnnaStesia het volgende:
En daarbij...dat boek kost maar 12 of 13 euro,dat is toch best te doen?
Kijk anders eens op marktplaats ofzo
Ah ok, dat scheelt weer.. heb het hele boekje gelezen maar niet precies wat we allemaal nodig hebben, begon me al meteen te duizelen.. het ziet er iig al een stuk gezonder uit dan wat we nu eten, niet dat we heel slecht eten maar wat gevarieerder kan altijd welquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:10 schreef Koningin het volgende:
Man en vrouw eten hetzelfde op een dag (dacht ik), alleen andere hoeveelheden.
Dat heb ik dus ook!quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:48 schreef CarOnline het volgende:
en echt het allergrootste voordeel vind ik dat ik niet meer hoef te verzinnen wat we vanavond gaan eten. dat vond ik altijd echt verschrikkelijk!
Probeer het anders via Bol.comquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:18 schreef ymme het volgende:
Vandaag op het station bij de Bruna gekeken. Geen boek kunnen vinden...
Morgen maar eens vragen![]()
Wil het hebben. Maar wil pas beginnen na 5 oktober, vanwege een leuke kermis die iin zicht is
Ik had mijn versie teruggestuurd naar bol.com maar kennelijk heb ik een verkeerd adres op de envelop gezet en hij ligt nu weer thuis op tafel. Ik kan hem nu niet meer terugsturen dus je zou eventueel mijn boek over kunnen nemen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:18 schreef ymme het volgende:
Vandaag op het station bij de Bruna gekeken. Geen boek kunnen vinden...
Morgen maar eens vragen![]()
Wil het hebben. Maar wil pas beginnen na 5 oktober, vanwege een leuke kermis die iin zicht is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |