quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:54 schreef cptmarco het volgende:
met de bus naar de stad en een paraplu meenemen??
En tief eens op met die verkapte lollige plaatjesquote:
"helpt de verhoogde prikkelbaarheid verminderen"quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:55 schreef Renesite het volgende:
En tief eens op met die verkapte lollige plaatjeshoe fuckingvaak heb ik deze wel niet gezien
![]()
*kuch*quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:56 schreef Ricky_ het volgende:
Wees eens blij dat we eindelijk eens regen hebben in dit zonovergoten kutland.
Dat verbouwen wel zin in. Alleen word dat deze week dus nietsquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:59 schreef Sebash het volgende:
Ga je kamer/huis opruimen en verbouwen!![]()
Chin up!quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat verbouwen wel zin in. Alleen word dat deze week dus nietsVolgende week geloof ik.
Oh, en echt. Ik heb mijn kamer al opgeruimdVandaag álweer. Gisteren ook al. Ik ben kansloos
![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:02 schreef Rekkie het volgende:
Ga foto's maken van de regen!
Waarom ligt er een kruiwagen op het dak?quote:
Vraag mijn buurmanquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:08 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Waarom ligt er een kruiwagen op het dak?![]()
Moderators mogen niet de deur uit!quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:53 schreef Renesite het volgende:
Het regent al uren achter elkaar, het is gewoon feest in de stad - 15 min fietsen - en ik verveel me echt dóód.
Ik ben nu zelfs in het stadium gekomen "fuck mij die tiefus vakantiefoto's! Ik wil niet eens zien hoe gaaf het in Frankrijk was, hoe warm zonnig en tof en lekker en"
Vooral die msn berichtjes 'ja maar hier schijnt de zon- maar wat kan ik gaan doen?'
Laat mij lekker die zon krijgen! Ik wil naar de stad op de kermis lopen, zwalken over de vismarkt, en vooral vanavond wat droogsVuurwerk
![]()
Maar neerégen. Al meer dan de helft van de tijd dat ik na de vakantie weer terug ben. En wat moet ik doen
![]()
![]()
Boringgggg
![]()
Als dat zo was was ik nu aan het stakenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:09 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Moderators mogen niet de deur uit!Ze moeten moderaten
![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als dat zo was was ik nu aan het staken![]()
Laat hem dan een opvouwkruiwagen kopen, de pauperquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vraag mijn buurmanHij heeft denk ik een te kleine schuur
![]()
sssst.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:11 schreef Sebash het volgende:
[..]
Laat hem dan een opvouwkruiwagen kopen, de pauper
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |