Klopt welquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:24 schreef the_hunter het volgende:
Ik hoop dat Egbert er nog even in blijft. Van mij hoeft hij er tenminste nog niet uit.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:29 schreef arneaux het volgende:
Egbert gaat echt janken als hij eruit moet, hij wil zó graag meedoen aan Big Brodder. Zoals hij zelf zegt.
idd, toppertje, kopen wequote:Op maandag 28 augustus 2006 11:28 schreef arneaux het volgende:
Goed gezig die Mikiej.
dat zal de haan zo wel komenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:30 schreef the_hunter het volgende:
Op alle streams nu de slaapkamers
Ben ik met je eens ja. Hij reageert tamelijk labiel, kan nog wel wat leuks geven later. Hij doet me trouwens steeds denken aan opa koos uit bb2 of 3.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Klopt welIk heb me al rotgelachen om die actie van hem (leedvermaak is best ok) en de bijbehorende stress. Dus wat mij betreft is de telefoon al geslaagd. Vertrek is niet meer direct nodig dan kunnen we hem nog vaker zien stressen
![]()
Klopt, was trouwens BB2quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens ja. Hij reageert tamelijk labiel, kan nog wel wat leuks geven later. Hij doet me trouwens steeds denken aan opa koos uit bb2 of 3.
Janine en Hilde hadden wel punten kunnen scoren als ze warme broodjes klaar hadden staan... helaas nu kost het stemmenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:33 schreef puntoortje het volgende:
het is nu half 12....als de haan gaat heb je best grote kans dat hun denken een uur of 10...ik hoop iig dat ze (de slapers) er wel iets over zeggen dat er niet is begonnen aan het brood bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |