abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41249083
Gooien ze eerst een maand het kruispunt bij de Koningskade dicht, bij het Prins Clausplein zijn ze aan het werk, bij de Conradkade is het een zooitje, de Keizerstraat ligt open, de Pluvierstraat ligt open, de Westduinweg gaat binnenkort open, het Buitenhof gaat open en ze zijn nog steeds bezig bij de Landscheidingsweg.
Als je weg wil uit Den Haag om even naar Amsterdam te gaan dan zijn ze daar aan de weg bezig en van het weekend de hele snelweg tussen Rotterdam en Tilburg werkzaamheden.

Welke idioot bedenkt dat het wel een strak plan is om al die werkzaamheden zo eind augustus/september uit te gaan voeren en dan ook meteen allemaal tegelijk
pi_41249267
Het is een complot, ik zeg het je!
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:23:06 #3
91683 Blackhouse
Only in Kenya...
pi_41249350
Den Haag is toch al jarenlang opengebroken op alle mogelijke manieren?
Oscar Mike Golf Whiskey Tango Foxtrot Bravo Bravo Quebec
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:24:24 #4
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_41249382
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 10:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Gooien ze eerst een maand het kruispunt bij de Koningskade dicht, bij het Prins Clausplein zijn ze aan het werk, bij de Conradkade is het een zooitje, de Keizerstraat ligt open, de Pluvierstraat ligt open, de Westduinweg gaat binnenkort open, het Buitenhof gaat open en ze zijn nog steeds bezig bij de Landscheidingsweg.
Als je weg wil uit Den Haag om even naar Amsterdam te gaan dan zijn ze daar aan de weg bezig en van het weekend de hele snelweg tussen Rotterdam en Tilburg werkzaamheden.

Welke idioot bedenkt dat het wel een strak plan is om al die werkzaamheden zo eind augustus/september uit te gaan voeren en dan ook meteen allemaal tegelijk
Is het ooit wel eens anders geweest in Den Haag? Zolang ik me kan herrineren ligt driekwart open. En wat me opvalt is hoelang ze overdoen. Soms heb ik het idee dat sommige projecten jaren stil liggen.
Domo Arigato!
pi_41249392
hofstadgroep zeker die komen toch ook daarvandaan
pi_41249485
Wat een drama
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_41249710
Dan ken je Hilversum nog niet. Ook al ligt er niks open, dan kun je nog nergens komen.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_41249986
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 10:23 schreef Blackhouse het volgende:
Den Haag is toch al jarenlang opengebroken op alle mogelijke manieren?
Dat viel reuze mee...zolang je niet al te dicht naar het centrum toeging. Nu zijn ze dus ook begonnen met alles eromheen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')