Jezus, ik moest wel even denken maar het kwartje is gevallen....quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:25 schreef Zody het volgende:
[..]
hij als ajax suporterende bb volger gunde ik even zn pleziertje dat feyenoord weer kostbare punten heeft laten liggen
Dat was blijkbaar Micheline, maar zij doet nu net of ze andere mensen waarmee ze in bad zaten precies de zelfde mening hadden over Micheline en Semihquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:30 schreef Peter6000 het volgende:
Iemand (ik weet niet wie) heeft blijkbaar een opmerking over Janines haar gemaakt.
O, RIk ging zich er ook al mee bemoeien.
Geroddel van Janine dus
over iedereen tegen iedereenquote:
Je kan die streams ook gewoon uitzetten natuurlijk...(en anders het geluid, dat wil ook nog wel eens helpen)quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:31 schreef Snoet123 het volgende:
* trekt een vies gezicht*
Niet erg appetijtelijk om die rochelhoest van Hilde aan te horen en dan spreek ik nog niet eens over een pratende Janine die haar mond nog vol eten heeft![]()
Hier thuis ook al weer...quote:
Ze krijgt gewoon door dat andere mensen haar niet zo hoog hebben zittenquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hier thuis ook al weer...
Het is jammer dat ik niet zo snel kan typen.. want het zijn wel boeiende gesprekken nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |