Yepquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:04 schreef D.Rose het volgende:
Ik neem aan dat de nominatie van Semih en Marlies dus gewoon een week opschuift?
Misschien is ze zich niet bewust van haar stemquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:06 schreef BONG4002 het volgende:
Hilde vraagt zich af wanneer de haan gaat kraaien
Ok duidelijk. Ik ben geloof ik weer helemaal bij. Of zijn er nog belangrijke dingen die ik afgelopen weekend gemist heb?quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, er waren geen nominaties, omdat Egbert de foon oppakte is hij aan het lot overgelaten en mogen de kijkers nu bepalen of hij mag blijven of niet
Gelukkig maar, doe dit maar als je 90 bent of ouder, tegen jezelf praten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:10 schreef Zody het volgende:
Ze gaat thee zetten, wat een gelul zo tegen jezelf... kheb mezelf er nog nooit op kunnen betrappen
Voor een duidelijk overzicht: http://bigbrother.fok.nlquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:11 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ok duidelijk. Ik ben geloof ik weer helemaal bij. Of zijn er nog belangrijke dingen die ik afgelopen weekend gemist heb?
je hebt vast niet gemist wat er in de kuip is gebeurd...quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:11 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ok duidelijk. Ik ben geloof ik weer helemaal bij. Of zijn er nog belangrijke dingen die ik afgelopen weekend gemist heb?
Dat heb ik inderdaad niet gemist. Heerlijke maandagochtend voor mij op mn werkquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:13 schreef Zody het volgende:
[..]
je hebt vast niet gemist wat er in de kuip is gebeurd...
nee ik denk dat je wel bij bent als je de frontpage gehad hebt, geen feestjes oid naar mijn weten
Wat is er in de kuip gebeurd? Heb ik blijkbaar gemist in de sv?quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:13 schreef Zody het volgende:
[..]
je hebt vast niet gemist wat er in de kuip is gebeurd...
nee ik denk dat je wel bij bent als je de frontpage gehad hebt, geen feestjes oid naar mijn weten
hij als ajax suporterende bb volger gunde ik even zn pleziertje dat feyenoord weer kostbare punten heeft laten liggenquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:20 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Wat is er in de kuip gebeurd? Heb ik blijkbaar gemist in de sv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |