ooooo dus ze wisten er niet vanaf van tevoren?quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Niet in het huis. Op TV werd het vrijdag gezegd. Als lokkertje.
Klopt. Maar Egbert had zich al wel voorgenomen om als eerste de tel op te nemen zodra ie zou gaan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:03 schreef bb-millie het volgende:
[..]
ooooo dus ze wisten er niet vanaf van tevoren?Dank!
Hmm zo te lezen heb ik heel wat gemist. Even bij lezen dan maarquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:06 schreef Rica het volgende:
[..]
Klopt. Maar Egbert had zich al wel voorgenomen om als eerste de tel op te nemen zodra ie zou gaan.
Had hij later spijt van.
dat heb ik dan weer wel gedaanquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:07 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hmm zo te lezen heb ik heel wat gemist. Even bij lezen dan maar
Da's een understatement !!!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:06 schreef Rica het volgende:
[..]
Klopt. Maar Egbert had zich al wel voorgenomen om als eerste de tel op te nemen zodra ie zou gaan.
Had hij later spijt van.
ik ook nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:09 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Da's een understatement !!!!
Toch denk ik niet dat hij eruit zal gaan vanavond. Het 'grote publiek' heeft nog geen hekel aan hem...
Die was toch zo homo als een paard????quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:20 schreef the_hunter het volgende:
Ik lees net dat Tijn misschien bi is?
had de verkeerde voor me vandaar de editquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:20 schreef the_hunter het volgende:
Ik lees net dat Tijn misschien bi is?
Dat was niet Tijn, maar Rik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:29 schreef Zody het volgende:
[..]
Hij heeft een keer in een gesprek over seks gezegd dat hij geen sex met vrouwen wil, daaruit bleek dat hij het ook zeker niet aan het overwegen was maar sloot niet uit dat het een keer in de toekomst zou gebeuren. Daarbij zei hij ook nog nooit lekker met een vrouw gezoend te hebben, vrouwen kunnen niet zoenen zegt hij...
Als hij een joker had gehad had hij het nooit gedaan, hij wil zo graag iets hebben waarmee hij het spel kan spelen. Het komt op mij een beetje over als een "de dood of de gladiolen" actiequote:Op maandag 28 augustus 2006 09:39 schreef soylent het volgende:
Arme Egbert...
Maar ja, waarom moest ie dan ook de man zijn en die phone opnemen?
hij is de enige die genomineerd is, de kijker mag vanavond kiezen tussen blijven of wegsturenquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:57 schreef the_hunter het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is Egbert ook genomineerd, omdat hij de telefoon oppakte?
Nee, er waren geen nominaties, omdat Egbert de foon oppakte is hij aan het lot overgelaten en mogen de kijkers nu bepalen of hij mag blijven of nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:57 schreef the_hunter het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is Egbert ook genomineerd, omdat hij de telefoon oppakte?
dat doet ze wel vaakquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:01 schreef Peter6000 het volgende:
Hilde gaat roken
En tegen zichzelf praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |